2024-05-02 20:03

„Burger King“ valdytojos RBI pelnas per metus augo beveik penktadaliu

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Greito maisto restoranų prekės ženklus „Burger King“, „Popey?s Louisiana Kitchen“ ir „Tim Hortons“ valdanti Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) grynasis pelnas sausį–kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 18% iki 328 mln. USD.

Pasak bendrovės pranešimo, suderintas pelnas akcijai siekė 0,73 USD ir nedaug viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkį (0,72 USD).

RBI pardavimų pajamos didėjo 9% iki 1,74 mlrd. USD ir taip pat pranoko ekspertų lūkesčiais (1,7 mlrd. USD).

„Burger King“ restoranai pajamas per metus padidino 3,8%, „Tim Hortons“ – 6,9%, „Popeyes Louisiana Kitchen“ – 5,7%, „Firehouse Subs“ – 0,3%.

Suderintos įplaukos per tris šių metų mėnesius buvo 4,6% solidesnės nei prieš metus.

RBI valdo vieną didžiausių greito maisto restoranų tinklų pasaulyje, jų daugiau 100 šalių turinti per 30.000. Bendrovė suformuota 2014 metais, susijungus JAV „Burger King“ ir Kanados kavinių tinklui „Tim Hortons“. 2017 m. bendrovė įsigijo JAV patiekalų iš vištienos restoranų tinklą „Popeyes Louisiana Kitchen“. Sumuštinių tinklas „Firehouse Subs“ prie grupės prisijungė 2021 m. pabaigoje.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791