2023-06-19 08:45

A. Vizickas: antras sandėlis yra ne tam, kad užtikrintų „Lidl“ plėtrą, bet galimai tai ruošimasis ateiti „Kaufland“

Arūnas Vizickas, portalo „Pricer.lt“ kūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Vizickas, portalo „Pricer.lt“ kūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Vizickas, kainų lyginimo portalo „Pricer.lt“ kūrėjas, anksčiau dirbęs įvairiose finansų ir prekybos organizacijose, tarp jų – 7-erius metus „Rimi“, svarsto, kad Vokietijos prekybos tinklo „Lidl“ sandėlių pajėgumo plėtra gali būti susijusi su tiems patiems akcininkams priklausančio didesnio asortimento prekių tinklo „Kaufland“ galimais plėtros planais Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse. Tokie svarstymai, anot pašnekovo, atrodo logiški vertinant sandėlių plotų ir parduotuvių santykį kitose šalyse.

podcast::T9GrJsgx

A. Vizicko nuomone, atsiradus „Kaufland“, matytume didelį spaudimą kitiems prekybininkams: „Būtų žirklių efektas, kai iš vienos pusės spaustų žemų kainų tinklas, iš kitos – didelio formato parduotuvė. Kas nesugebėtų atrasti savo nišos, tiems tektų trauktis“.

52795
130817
52791