„Arket“ plėtros strategija Baltijos šalyse – be Vilniaus

Švedijos greitosios mados milžinei Hennes & Mauritz (H&M) priklausantis prekių ženklas Arket Lietuvoje savo e. parduotuvę atidarė dar 2020 m., tačiau kol kas Vilniuje nėra fizinės šio gyvenimo būdo prekių ženklo parduotuvės. Taline šį mėnesį Arket jau atidaryta, o vienas Rygos prekybos centrų (PC) paskelbė, kad dar šiais metais irgi turės šį prekių ženklą.
Po vienu stogu madą, maistą ir interjero dizainą jungiantis prekių ženklas Arket pristatytas 2017 m. Tuo metu analitikai svarstė, kad greičiausiai šiuo nauju prekių ženklu buvo bandoma reaguoti į konkurentų spaudimą ir prastėjusius rezultatus. Tai, ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti