2023-05-29 08:45

„Arket“ plėtros strategija Baltijos šalyse – be Vilniaus

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Švedijos greitosios mados milžinei „Hennes & Mauritz“ (H&M) priklausantis prekių ženklas „Arket“ Lietuvoje savo e. parduotuvę atidarė dar 2020 m., tačiau kol kas Vilniuje nėra fizinės šio gyvenimo būdo prekių ženklo parduotuvės. Taline šį mėnesį „Arket“ jau atidaryta, o vienas Rygos prekybos centrų (PC) paskelbė, kad dar šiais metais irgi turės šį prekių ženklą.

Po vienu stogu madą, maistą ir interjero dizainą jungiantis prekių ženklas „Arket“ pristatytas 2017 m. Tuo metu analitikai svarstė, kad greičiausiai šiuo nauju prekių ženklu buvo bandoma reaguoti į konkurentų spaudimą ir prastėjusius rezultatus.

Tai, kad prekių ženklas, kuriame kainų lygis aukštesnis nei H&M parduotuvėse, rado savo gerbėjų, rodo jo plėtra. 

52795
130817
52791