2022 m. „Aprangos“ pardavimai internetu krito 30%, bet I ketv. jau fiksuotas augimas
- Per pandemiją didėjusi e. prekybos apimtis 2022 m. visgi susitraukė, rodo didžiųjų e. verslų ataskaitos.
- „Aprangos“ grupės e. prekybos dinamika 2019–2023 m.
- Grupės vadovo komentarai ir įžvalgos e. komercijos tema.
Sausį–kovą e. prekybos augimą, palyginti su praeitų metų pirmuoju ketvirčiu, fiksavusi „Aprangos“ grupė visgi dar labiau augino pardavimus fizinėse parduotuvėse: e. prekybos dalis bendroje apyvartoje šiek tiek sumažėjo. Pats didžiausias e. prekybos svoris grupės apyvartoje buvo pandeminiais 2021 m., kai didžioji dalis prekybos centrų (PC), kuriuose veikia grupės parduotuvės, dėl prevencinių koronaviruso suvaldymo priemonių buvo uždaryti.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai