2023-05-17 08:45

2022 m. „Aprangos“ pardavimai internetu krito 30%, bet I ketv. jau fiksuotas augimas

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ 2022 m. internetu pardavė prekių už 33,7 mln. Eur, arba 30,2% mažiau nei pandeminiais 2021 m. Tačiau šių metų pirmąjį ketvirtį e. prekyba vėl auga – per tris mėnesius apyvarta siekė 8,1 mln. Eur ir buvo 7,6% didesnė nei pernai tuo pačiu metu, rodo įmonės paskelbtos ataskaitos investuotojams.
  • Per pandemiją didėjusi e. prekybos apimtis 2022 m. visgi susitraukė, rodo didžiųjų e. verslų ataskaitos.
  • „Aprangos“ grupės e. prekybos dinamika 2019–2023 m.
  • Grupės vadovo komentarai ir įžvalgos e. komercijos tema.

Sausį–kovą e. prekybos augimą, palyginti su praeitų metų pirmuoju ketvirčiu, fiksavusi „Aprangos“ grupė visgi dar labiau augino pardavimus fizinėse parduotuvėse: e. prekybos dalis bendroje apyvartoje šiek tiek sumažėjo. Pats didžiausias e. prekybos svoris grupės apyvartoje buvo pandeminiais 2021 m., kai didžioji dalis prekybos centrų (PC), kuriuose veikia grupės parduotuvės, dėl prevencinių koronaviruso suvaldymo priemonių buvo uždaryti.

52795
130817
52791