2023-03-31 08:45

Kaip sėkmingai prekiauti „Pigu“, „Amazon“ ir „eBay“ platformose

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prieš žengiant į e. platformą pirmiausia reikia įsivertinti konkurencinę aplinką, kitus panašius pasiūlymus, o tada imti rengti prekių korteles. Tinkamos nuotraukos, tikslus aprašymas, detalus produktų apibūdinimas gali nulemti, ar prekė bus rodoma tarp pirmųjų, ar paskęs konkurentų pasiūlymų sraute. Svarbiose platformose dirbantys ekspertai „Verslo žinių“ organizuotame prekybos festivalyje RETAIL akcentavo, kad sėkmė aplanko tuos, kurie nuolat daug dirba ir domisi naujomis platformų funkcijomis.
  • Vienas verslas JAV pernai uždirbo 11 mln. USD, bet dar 11 mln. USD sumokėjo mokesčių ir pačiam „Amazon“.
  • Gali turėti labai daug užsakymų, bet neturėdamas prekės gali būti priverstas juos anuliuoti, todėl reikia investuoti į sandėlį.
  • Sėkmingai žengti galima ir į tas kategorijas, kuriose, rodos, žaidžia senbuviai, jeigu jie nedaug investuoja į reklamą ir nuolat nestebi naujų funkcijų.

Klaidas Šiuipys, „Amazon“ paskyrų administravimo agentūros „AMZ Bees“ įkūrėjas ir vadovas, kurio nemaža dalis klientų pasiekia įspūdingų rezultatų prekiaudami didžiausioje pasaulyje e. komercijos platformoje, neskuba visų raginti imtis šios veiklos. Drąsus nėrimas į naujus vandenis gali pasirodyti esąs klaidinga investicija. 

52795
130817
52791