„Amazon“ uždarys dalį savitarnos parduotuvių

    Publikuota: 2023-02-04
    Davide'o Bonaldo („Zuma Press“ / „Scanpix“) nuotr.
    svg svg
    Davide'o Bonaldo („Zuma Press“ / „Scanpix“) nuotr.

    Nepaisant to, kad „Amazon“ pardavimo pajamos buvo didesnės nei prognozuota, bendrovei nepriimtinas pelningumo rodiklis – veiklos pelnas šį ketvirtį gali priartėti prie nulio, daro prielaidą vadovai. Optimizuodama veiklą „Amazon“ uždaro kai kurias jai priklausančias „supermarket“ tipo „Fresh“ parduotuves, taip pat ir novatoriškas savitarnos parduotuves „Go“.

    „Amazon“ nusprendė imtis sąnaudas mažinančio taupymo plano, kuriame numatyta ir fizinių parduotuvių tinklo pertvarka. 

    Pasak Briano Olsavsky, „Amazon“ finansų vadovo, optimizuoti rengiamasi parduotuves, kurios, regis, turi per mažai potencialo augti.

    Laikinai stabdoma JAV veikiančių „Fresh“ parduotuvių plėtra, kol pavyks išgryninti naują formatą, leisiantį išsiskirti tarp daugelio prekybos tinklų.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Numanoma, kad sąnaudų mažinimo laikotarpiu įmonė atsisveikins su 18.000 darbuotojų.

    Andy Jassy, „Amazon“ generalinis direktorius, analitikams pažymėjo, kad mažmeninės prekybos veikla, kurią plėtoja „Amazon“, turi būti svarbi klientams, atitikti jų lūkesčius, rašo „Retail Gazette“.  

    B. Olsavsky, aptardamas fizinių parduotuvių verslą, akcentavo ir rūpesčius e. prekyboje. Ypač Europoje pastebima kritusi paklausa – reiškiniui greičiausiai įtaką daro du veiksniai: milžiniška infliacija, ribojanti gyventojų perkamąją galią, ir karas Ukrainoje.

    Nors kalėdinės prekybos rezultatai viršijo analitikų prognozes, visgi analizuojant pagal segmentus, matyti, kad prekybos rezultatai ne JAV pastarąjį ketvirtį smuktelėjo 8% ir sudarė 34,5 mlrd. USD.

    VŽ penktadienį rašo, kad internetinės prekybos milžinės „Amazon“ augimas praėjusį ketvirtį pranoko lūkesčius, tačiau investuotojų nuotaikos subjuro kompanijai pateikus vangokas prognozes pirmajam šių metų ketvirčiui. Bendrai 2022 m. tapo metais, žymėjusiais lėčiausią „Amazon“ augimą per ketvirtį amžiaus.

    Pajamos 2022 m. ketvirtąjį ketvirtį siekė 149,2 mlrd. USD, kai, „Refinitiv“ duomenimis, analitikų prognozių vidurkis buvo 145,42 mlrd. USD. Pelnas, tenkantis vienai akcijai, buvo 0,03 USD.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Prekyba“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Vadovų apklausa: integruota komunikacija ir toliau bus svariausia

    Didžiausią rinkos potencialą per artimiausius metus komunikacijos agentūrų vadovai mato integruotos...

    Rinkodara
    16:00
    Rusija buitinės technikos iš Vakarų stygių žada keisti vietos prekės ženklais 2

    Rusijos internetinė prekybininkė „Wildberries“ pranešė, kad pradeda prekiauti savo prekės ženklu pažymėta...

    Prekyba
    15:23
    Tvariausių prekės ženklų Lietuvoje TOP 20 2

    Švedijoje įsikūrusios tyrimų bendrovės „SB Insight“ atlikto nepriklausomo tyrimo duomenimis, tvariausiais...

    Rinkodara
    14:18
    „Vision Express“ pasirinko naujus reklamos partnerius

    Optikos prekių ir optometrijos paslaugų tiekėjas „Vision Express“ savo naujaisiais reklamos partneriais...

    Rinkodara
    11:08
    Žiniasklaida: LVMH svarsto savo portfelį papildyti „Cartier“

    Didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė „Louis Vuitton Moet Hennessy“ (LVMH) galbūt ieško galimybių...

    Prekyba
    2023.03.25
    Šveicariškas įvaizdis – didesnė produkto kaina Premium

    Neseniai nuskambėjo istorija, kad gerai vartotojams žinomas „Toblerone“ šokoladas, kurį gamina „Mondelez...

    Rinkodara
    2023.03.25
    Pasauliniuose komunikacijos apdovanojimuose – „Fabulos“ ir „Rud Pedersen Group“ pergalės

    Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas...

    Rinkodara
    2023.03.24
    JK mažmeninė prekyba vasarį pranoko prognozę

    Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninė prekyba praėjusio mėnesį, palyginti su ankstesniu, pagyvėjo 1,2%,...

    Prekyba
    2023.03.24
    I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 4

    Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

    Prekyba
    2023.03.24
    Kaip prekybos tinklai efektyviai išnaudoja el. pasirašymo sprendimus? Verslo tribūna

    Šiais, įvairių pasaulinių įvykių sudrebintais laikais, mažmeninės prekybos tinklai patiria tikrą pokyčių...

    Just DO Business
    2023.03.24
    Metalo laužo kainas kaitina žemės drebėjimas Turkijoje Premium

    Viena didžiausių Estijos metalo laužo supirkėjų „Kuusakoski“ informuoja, kad juodojo metalo supirkimo kaina...

    Pramonė
    2023.03.24
    Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

    Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

    Žiniasklaida
    2023.03.24
    „Maxima grupė“ investuoja 100 mln. Eur į tiekimo grandinių ir veiklos efektyvumą didinsiančius sprendimus

    „Maxima grupė“, valdanti mažmeninės prekybos tinklus ir elektronines parduotuves Baltijos šalyse, Lenkijoje...

    Prekyba
    2023.03.23
    Įtakingiausi verslo lyderiai ir nauji veidai

    Nuomonės lyderių įtakos reitinge šiemet staigmena – šalia garsių ekonomistų Nerijaus Mačiulio, Žygimanto...

    Rinkodara
    2023.03.23
    1 ir 2 ct atsisakymas: prekybininkai mato pliusų, ekonomistas įspėja, kad jie svarbūs kainodarai

    Lietuvos banko (LB) siūlymą atsisakyti 1 ir 2 ct monetų remia vartotojų sargai, žalieji, iš dalies ir...

    Prekyba
    2023.03.23
    Prekybos festivalis RETAIL: apie atsargų optimizmą ir ateities tendencijas

    Konferencijoje pranešėjai dalijosi mintimis apie prekybos sektoriaus iššūkius šiuo sudėtingu laikmečiu, kai...

    Prekyba
    2023.03.23
    „Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

    Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

    Prekyba
    2023.03.23
    Dukart kino teatro atidarymą atidėjęs „Vilnius Outlet“: suderinome sąlygas su „Apollo“ iš naujo Premium 1

    Vilniuje šalia Vakarinio aplinkkelio prieš metus atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius Outlet“...

    Prekyba
    2023.03.23
    EK pasiūlė kovos su „žaliuoju smegenų plovimu“ planą

    Europos Komisija (EK) trečiadienį pasiūlė taisykles, pagal kurias Europos įmonės privalės įrodymais pagrįsti...

    Verslo aplinka
    2023.03.22
    „LastMile“ šuolis: neria į tarptautinius vandenis, apyvartą Lietuvoje beveik patrigubino Premium 3

    Technologijų bendrovė „Greituolis“, plėtojanti e. platformą „LastMile“, preliminariais duomenimis, pernai...

    Prekyba
    2023.03.22

    Verslo žinių pasiūlymai