VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2023-01-11 06:42

Į Lietuvą atėjo „Best For“ tinklas: pirkėjams, ieškantiems aukštos kokybės už žemą kainą

Tomas Balčytis, tarptautinio parduotuvių tinklo „Best For“ frančizę įsigijusios UAB „Irpeta“ direktorius.
Tomas Balčytis, tarptautinio parduotuvių tinklo „Best For“ frančizę įsigijusios UAB „Irpeta“ direktorius.
Lietuvoje atidaryta pirmoji tarptautinio tinklo „Best For“ parduotuvė, kurioje pristatomi aukštos kokybės gaminiai. Daugiausia dėmesio skiriama jų funkcionalumui, žemoms kainoms ir tvarumui. Tinklą atvedusi UAB „Irpeta“ Baltijos šalyse planuoja investuoti 3 mln. Eur ir atidaryti apie 25 „Best For“ parduotuves.

Pirmoji „Best For“ tinklo parduotuvė jau veikia Klaipėdos prekybos centre BIG. Šio tinklo parduotuvėse galima rasti daugiau kaip 8.000 aukštos kokybės įvairius poreikius tenkinančių gaminių moterims, vyrams, vaikams, namams, biurui, pomėgiams, aksesuarų, o taip pat įvairioms progoms, pvz., Kalėdoms, Velykoms ar gimtadienio šventėms.

Veikia pagal ES standartus ir kokybės reikalavimus

„Best For“ yra pirmaujanti Europos frančizės įmonė, kurios būstinė yra Salonikuose, Graikijoje. Įmonė specializuojasi naudingų inovatyvių produktų kūrime ir mažmeninėje prekyboje. „Best For“ pristato modernius aukštos kokybės gaminius, daugiausia dėmesio skirdama jų funkcionalumui, žemoms kainoms bei tvarumui.

Europos kompanija „Best For“, veikianti pagal Europos Sąjungos standartus ir kokybės reikalavimus, trejus metus iš eilės yra laimėjusi „Frančizės verslo apdovanojimą“ už intensyvią tarptautinę plėtrą. Pirmoji „Best For“ parduotuvė 2015 m. buvo atidaryta Graikijoje. Šiandien „Best For“ parduotuvės su skirtingoms rinkoms pritaikytu prekių asortimentu veikia Europos, Afrikos ir Azijos šalyse.

„Best For“ frančizei Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Ukrainoje pasirinkome partnerį, kuris turi didelę patirtį prekybos srityje. Mūsų planuose – sparti tinklo plėtra šiose šalyse. Neabejojame, kad Lietuvos pirkėjai įvertins „Best For“ inovatyvias ir kokybiškas prekes, kurios siūlomos už konkurencingą kainą“, – teigia George Leventis, „Best For“ įkūrėjas ir vadovas.

Pirmoji tarptautinio parduotuvių tinklo „Best For“ parduotuvė jau veikia Klaipėdos prekybos centre BIG.
Pirmoji tarptautinio parduotuvių tinklo „Best For“ parduotuvė jau veikia Klaipėdos prekybos centre BIG.

Prekės kiekvienai progai

Tomas Balčytis, „Best For“ frančizę įsigijusios „Irpetos“ direktorius, akcentuoja, kad juos „sužavėjo tinklo prekių prieinamumas ir patrauklumas bet kokio amžiaus ir pajamų žmonėms“. Išskirtines frančizės teises Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Ukrainoje jiems pavyko įsigyti po ilgų derybų.

„Kadangi domėjomės ir analizavome ne vieną į „Best For“ panašų prekių ženklą, tai įsitikinome, kad šis tinklas, pirmiausia, išsiskiria labai plačiu prekių asortimentu (namams, vaikams, grožiui, gyvūnams), kuris gali būti parenkamas kiekvienai parduotuvei skirtingai, pagal vartotojų poreikius, – pasakoja T. Balčytis. – Bet kuris klientas, atėjęs į „Best For“ parduotuvę, gali rasti prekių kiekvienai progai – vaiko gimtadieniui, susitikimui su draugu ar grilio vakarėliui. Prekių asortimentas nuolat atnaujinamas, o kas mėnesį pateikiama skirtinga teminė produktų serija. Progas gyvenime mes kuriame patys, o „Best For“ gali padėti pirkėjui tapti savo progų profesionalu.“

Pasitelkė 15 m. patirtį prekyboje

„Irpeta“, turėdama išskirtines frančizės teisės Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Ukrainoje, planuoja sparčią plėtra visuose šiuose regionuose. Dabar vedamos derybos su žinomomis Lenkijos bei Estijos įmonėmis, kurios veiks subfrančizės principu.

Po jau veikiančios pirmosios šalyje „Best For“ parduotuvė Klaipėdos prekybos centre BIG, antra parduotuvė balandį duris atvers Panevėžyje, prekybos centre „Babilonas“. Toliau suplanuota žengti į didžiuosius prekybos centrus didmiesčiuose bei mažesnius miestus. Baltijos šalyse į „Best For“ plėtrą planuojama investuoti daugiau kaip 3 mln. Eur ir atidaryti apie 25 parduotuves, o Lenkijoje – apie 100 parduotuvių. Netrukus pirkėjus pakvies ir internetinė „Best For“ parduotuvė, kuri vartotojui bus patraukli savo funkcionalumu, paprastumu bei prekių gausa.

„Irpeta“ turi daugiau kaip 15 m. didmeninės prekybos patirtį. Iki šiol ji specializuojasi stock drabužių prekyboje vyrams, moterims ir vaikams. Siekdami žengti koja kojon su mada, nuolat dalyvauja tarptautinėse parodose, ieško naujų tiekėjų ir kūrybiškų sprendimų mados pasaulyje, bendradarbiaujame su tiekėjais iš Danijos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos, Nyderlandų ir Vokietijos.

„Augant ir plečiantis įmonei pradėjome ieškoti naujų veiklų, o prasidėjus pandemijai buvom priversti persiorientuoti reaguojant į pasaulines tendencijas. Taip atradom „Best For“, kurį pats laikas pristatyti ir Lietuvai“, – tvirtina T. Balčytis.

Pirmoji tarptautinio parduotuvių tinklo „Best For“ parduotuvė jau veikia Klaipėdos prekybos centre BIG.
Pirmoji tarptautinio parduotuvių tinklo „Best For“ parduotuvė jau veikia Klaipėdos prekybos centre BIG.
52795
130817
52791