2023-01-10 06:45

Kaip kinų prekės ženklas „Miniso“ buvo virtęs japonišku

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nemažai daliai vartotojų visame pasaulyje „Miniso“ asocijuojasi su Japonija – net prekės ženklo logotipe ne vienerius metus šalia „Miniso“ puikavosi užrašas „japanese“. Tokį įvaizdį – ne kinišką, bet japonišką – įmonė kūrė vadovaudamasi vyriausiosios dizainerės, japonės, idėjomis. Tačiau pačių kinų nepasitenkinimas dėl klaidinančios rinkodaros strategijos, skandalai užsienio rinkose privertė įmonę viešai atsiprašyti ir performuoti savo įvaizdį iš naujo.

Vilniuje pirmą parduotuvę atidaręs azijietiškų prekių tinklas „Miniso“ jau neturi ryškių elementų, kurie jį sietų su Japonija, o jam atstovaujantys partneriai Lietuvoje akcentuoja – šio ženklo nereikėtų sieti su šia šalimi.

Pagrindinė „Miniso Group Holding Limited“ būstinė įsikūrusi Kinijoje, Guangdžou mieste. Tačiau įmonė priklauso ne tik kinams, jos akcijomis nuo 2020 m. spalio 15 d. prekiaujama Niujorko akcijų biržoje. 

52795
130817
52791