Estų e. parduotuvė, prekiaujanti besibaigiančio galiojimo produktais, džiaugiasi klientų gausa
Nauja, spalį veiklą pradėjusi, interneto parduotuvė skelbia, kad jos tikslas – išsaugoti produktus, kurių galiojimo laikas netrukus baigsis. Palyginti su spaliu, lapkritį pardavimai išaugo 43%, vadinasi, vis daugiau žmonių susidomi jos siūlomais produktais ir yra linkę palaikyti taupaus vartojimo idėją.
Pasak Jooseno Kaljulos, vieno „Sumenos“ įkūrėjų, įmonė tiesiogiai bendradarbiauja su dideliais tiekėjais, kurie siūlo produktų su didelėmis nuolaidomis.
Vadovas prognozuoja, kad gruodį pavyks parduoti per 40.000 prekių ir išsaugoti apie 10 t maisto, kuris priešingu atveju būtų sunaikintas.
Savo įmonės verslo modelio sėkmę jis sieja su ekonominiu sunkmečiu ir infliacija, nes jo parduotuvėje prekės, kurios vis dar tinkamos vartoti, kainuoja 70–80% pigiau nei tos pačios šviežesnės. Ypatingai paklausūs saldumynai, kurių vartojimas visuomet didėja prieš šventes.
J. Kaljula e. parduotuvę įkūrė su bendraminčiu Sebastianu Lampu.