„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Sauliaus Jonaičio, „Moki veži“ vykdomojo direktoriaus, teigimu, pardavimai didėja visose kategorijose.
„Prie finansiškai pasisekusio pusmečio prisidėjo daugybė veiksnių. Pavyzdžiui, tam įtakos turėjo stabilesnė situacija darbo rinkoje, kryptingas klientų patirties gerinimas, nuolatinės investicijos į darbuotojų gerovę, didesnis reklamų pastebimumas. Be to, prisidėjo ir suaktyvėjusi e. prekyba, kartu didinanti tinklo žinomumą bei užtikrinanti konkurencingumą“, – pranešime spaudai cituojamas S. Jonaitis.
Jo teigimu, dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje, keitėsi dalis asortimento.
Rusiškų ir baltarusiškų prekių pirkimas sustabdytas pirmąją invazijos į Ukrainą dieną, nuo šių metų vasario 24 d.
„Sprendimas pirkti alternatyvias prekes net ir aukštesnėmis kainomis buvo paremtas etine ir pilietiška tiek įmonės, tiek visų jos darbuotojų pozicija. Rinkdamiesi naujus partnerius stengėmės atkreipti dėmesį ne tik į tai, ar jie neturi sąsajų su agresoriumi, ar tiekia kokybišką produkciją“, – teigia S. Jonaitis.
Anot jo, daugiausiai dėmesio skirta tiekėjams Europoje. Tai padeda ne tik užsitikrinti didesnį finansinį stabilumą, bet ir prisideda prie Europos ekonomikos plėtimo ir auginimo.
Vadovo teigimu, tarp naujų partnerių nėra ir įmonių iš Kinijos: „Pastarųjų metų pasaulinės tendencijos rodo, kad Kinijos prekių populiarumas traukiasi. Tai lemia ne tik orientavimasis į kokybiškesnes prekes, bet ir didėjančios žaliavų ir logistikos kainos bei brangstanti darbo jėga, auginant šių prekių pirkimo kainas.“
Bendrovė pirmąjį šių metų pusmetį, investavusi 500.000 Eur, užbaigė Vilkpėdės g., Vilniuje, esančios parduotuvės rekonstrukciją. Liepos mėnesį atnaujino Rokiškyje esančią parduotuvę.
„Taip pat kryptingai tęsėme pradėtus pokyčius vidinės infrastruktūros ar IT sistemų srityse,“ – komentuoja vadovas.
Lietuviško kapitalo UAB „Makveža“, valdanti statybos, remonto, apdailos bei sodo prekių prekybos tinklą „Moki veži“ šiuo metu turi 24-ias parduotuves ir e. parduotuvę mokivezi.lt.
Pernai bendrovės apyvarta kilo 12,5% ir sudarė 102,34 mln. Eur.
Bendrovė konkuruoja su tokiais mažmenininkais kaip „Senukai“, „Depo“.