„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Publikuota: 2022-08-09
„Moki-Veži“ parduotuvė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Moki-Veži“ parduotuvė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė „Makveža“ augo dviženkliu skaičiumi, o lyginant šių metų antrąjį ketvirtį su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai visos bendrovės parduotuvės veikė pilnu pajėgumu, augo 9%, teigiama bendrovės pranešime.

Sauliaus Jonaičio, „Moki veži“ vykdomojo direktoriaus, teigimu, pardavimai didėja visose kategorijose. 

„Prie finansiškai pasisekusio pusmečio prisidėjo daugybė veiksnių. Pavyzdžiui, tam įtakos turėjo stabilesnė situacija darbo rinkoje, kryptingas klientų patirties gerinimas, nuolatinės investicijos į darbuotojų gerovę, didesnis reklamų pastebimumas. Be to, prisidėjo ir suaktyvėjusi e. prekyba, kartu didinanti tinklo žinomumą bei užtikrinanti konkurencingumą“, – pranešime spaudai cituojamas S. Jonaitis.

Jo teigimu, dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje, keitėsi dalis asortimento. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Rusiškų ir baltarusiškų prekių pirkimas sustabdytas pirmąją invazijos į Ukrainą dieną, nuo šių metų vasario 24 d. 

„Sprendimas pirkti alternatyvias prekes net ir aukštesnėmis kainomis buvo paremtas etine ir pilietiška tiek įmonės, tiek visų jos darbuotojų pozicija. Rinkdamiesi naujus partnerius stengėmės atkreipti dėmesį ne tik į tai, ar jie neturi sąsajų su agresoriumi, ar tiekia kokybišką produkciją“, – teigia S. Jonaitis. 

Anot jo, daugiausiai dėmesio skirta tiekėjams Europoje. Tai padeda ne tik užsitikrinti didesnį finansinį stabilumą, bet ir prisideda prie Europos ekonomikos plėtimo ir auginimo.

Vadovo teigimu, tarp naujų partnerių nėra ir įmonių iš Kinijos: „Pastarųjų metų pasaulinės tendencijos rodo, kad Kinijos prekių populiarumas traukiasi. Tai lemia ne tik orientavimasis į kokybiškesnes prekes, bet ir didėjančios žaliavų ir logistikos kainos bei brangstanti darbo jėga, auginant šių prekių pirkimo kainas.“

Bendrovė pirmąjį šių metų pusmetį, investavusi 500.000 Eur, užbaigė Vilkpėdės g., Vilniuje, esančios parduotuvės rekonstrukciją. Liepos mėnesį atnaujino Rokiškyje esančią parduotuvę. 

„Taip pat kryptingai tęsėme pradėtus pokyčius vidinės infrastruktūros ar IT sistemų srityse,“ – komentuoja vadovas.

Lietuviško kapitalo UAB „Makveža“, valdanti statybos, remonto, apdailos bei sodo prekių prekybos tinklą „Moki veži“ šiuo metu turi 24-ias parduotuves ir e. parduotuvę mokivezi.lt.

Pernai bendrovės apyvarta kilo 12,5% ir sudarė 102,34 mln. Eur.

Bendrovė konkuruoja su tokiais mažmenininkais kaip „Senukai“, „Depo“. 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
Lietuvos vartotojų pasitikėjimo rodiklis – žemiausias nuo 2020-ųjų balandžio

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugsėjį buvo minus 16 ir, palyginti su rugpjūčiu, sumažėjo 5 proc. punktais.

Verslo aplinka
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Patraukli investicija į senjorų globos namus: kaip skaičiuotų dabar Premium

Demografinės tendencijos iš pažiūros didina paslaugų senyvo amžiaus žmonėms poreikį, pavyzdžiui, – kurti...

Gazelė
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
„Akropolis Group“ planuoja plėtrą į Lenkiją

Penkis prekybos ir pramogų centrus Lietuvoje ir Latvijoje valdanti grupė „Akropolis Group“ planuoja plėtrą į...

Prekyba
2022.09.27
Darbuotojų stokojantis verslas: dėmesys žmonių psichologinei sveikatai Premium

Darbuotojų trūkumas augina ir darbdavio komunikacijos temą: publikacijų apie motyvacines priemones šį...

Rinkodara
2022.09.27
Restoranai grasina, kad be PVM lengvatos pusė jų bankrutuos, premjerė atkerta, jog ankstesnių susitarimų reikia laikytis 11

Keliasdešimt viešbučių ir restoranų savininkų bei vadovų antradienį šalia Vyriausybės rūmų protestavo dėl...

Verslo aplinka
2022.09.27
„Statista“: tai bus pirmieji metai, kai e. prekybos apyvarta po šuolio smuktelės žemyn Premium

2022 m. pasaulinė elektroninės prekybos apimtis nesieks 2021 m. lygio, kai sudarė 3,84 trln. USD, ir...

Prekyba
2022.09.27
Dar kartą apie naikinamą PVM lengvatą: nokautas maitinimo sektoriui, arba Ar tikrai prie Raseinių suradome dujų Premium 13

Praėjusią savaitę finansų ministrei Gintarei Skaistei patvirtinus, kad kitąmet nebeliks PVM lengvatos...

Laisvalaikis
2022.09.27
„Topo centras“ tapo nepriklausomas nuo vienintelio interneto tiekėjo Verslo tribūna 5

Nuotolinis darbas ir didėjantis dėmesys duomenų saugumui diktuoja naujus standartus IT sistemoms. Itin...

Prekyba
2022.09.27
Po apsipirkimo prekybos centre – dar viena eilė? Ačiū, ne: „StrongPoint“ sprendimas Verslo tribūna 1

Mažmeninės prekybos vietos sparčiai automatizuojamos – savitarnos kasos pagreitina apsipirkimą, o prekybos...

Prekyba 2023
2022.09.27
„Koops mažmenos“ vadovas: smarkiai padidėjęs importas mums leidžia palaikyti augimą Premium

Simas Bendorius, „Koops mažmenos“, jungiančios 300 parduotuvių 28-iuose šalies miestuose, direktorius, VŽ...

Prekyba
2022.09.27
Pandemijos spaudimą suvaldžiusi VIA 3L LT mokosi atlaikyti elektros šoką Premium

Finansinius metus užbaigusi buvusi „Girtekos“ įmonė toliau integruojasi į Estijos logistikos grupę ir...

Logistika
2022.09.27
Ieškodama žaliosios elektros „Amazon“ pasirinko Lenkijos saulę 1

Elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ pasirašė vieną didžiausių atsinaujinančios energijos pirkimo...

Pramonė
2022.09.26
Centralizuoti viešieji pirkimai – ar vertę suprantame vienodai? Verslo tribūna

Apie 12 proc. nuo visų viešųjų pirkimų Lietuvoje sudaro centralizuotai įsigyjamos prekės, paslaugos ar...

Prekyba
2022.09.26
D. Godelis. Vartotojus pritraukėte, o ką jiems pasiūlyti toliau?

Verslo ilgaamžiškumui būtinas ne tik nuolatinis naujų klientų pritraukimas, bet ir esamų išlaikymas (angl.

Nuomonės
2022.09.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku