2021-12-16 08:54

Prekybininkams reikia greičio: daugiakanaliai sprendimai, kuriantys vertę

Mike’o Segaro („Reuters“) nuotr.
Mike’o Segaro („Reuters“) nuotr.
Kalėdinės prekybos lenktynės prasidėjo – prekybininkai varžosi dėl klientų dėmesio ne tik kainomis ir prekių asortimentu, bet ir greito užsakymų pristatymo galimybėmis. Likus kelioms savaitėms iki švenčių, užsakymų pristatymo laikotarpiai ilgėja ir didesnio srauto sulaukia klientą aptarnaujantys greičiau.
  • „McKinsey & Company“ tyrimas: beveik pusė vartotojų, supratę, kad prekės pristatymas truks ilgiau nei jie sutiktų laukti, pasirinks kitą parduotuvę.
  • Per 2022 m. nemaža dalis apklaustųjų tikisi, kad prekių pristatymo norma taps viena diena.
  • Siekiant greičio reikšmingas vaidmuo tenka duomenų analitikai ir procesų automatizavimui.

Prekybos sektorius per pastaruosius penkerius metus transformavosi greičiau nei per ankstesnį penkiasdešimtmetį. COVID-19 laikotarpis procesus, susijusius su e. komercija, dar labiau paspartino, o klientai tikisi kur kas daugiau – greito prekių pristatymo, galimybės apsipirkti skirtinguose kanaluose ir patogaus apmokėjimo galimybių.  

52795
130817
52791