Prekybininkams reikia greičio: daugiakanaliai sprendimai, kuriantys vertę

- „McKinsey & Company“ tyrimas: beveik pusė vartotojų, supratę, kad prekės pristatymas truks ilgiau nei jie sutiktų laukti, pasirinks kitą parduotuvę.
- Per 2022 m. nemaža dalis apklaustųjų tikisi, kad prekių pristatymo norma taps viena diena.
- Siekiant greičio reikšmingas vaidmuo tenka duomenų analitikai ir procesų automatizavimui.
Prekybos sektorius per pastaruosius penkerius metus transformavosi greičiau nei per ankstesnį penkiasdešimtmetį. COVID-19 laikotarpis procesus, susijusius su e. komercija, dar labiau paspartino, o klientai tikisi kur kas daugiau – greito prekių pristatymo, galimybės apsipirkti skirtinguose kanaluose ir patogaus apmokėjimo galimybių.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai