Pandemijos metais „Peek&Cloppenburg“ Lietuvoje prarado 25% pajamų
Lietuvoje nuo 2005 m. veikianti, Igorio Philipo Matico vadovaujama, bendrovė kasmet nuosekliai augo ir 2019 m. pasiekė aukščiausią turėtą apyvartą, tačiau žinomų prekių ženklų gaminiais prekiaujančią kompaniją 2020 m. sustabdė koronaviruso pandemija, su kuria kovodama Vyriausybė apribojo mažmeninės prekybos bendrovių veiklą. Tad abi „Peek&Cloppenburg“ parduotuvės – sostinėje prekybos centre (PC) „Ozas“ ir Kaune PC „Mega“ – keletą mėnesių negalėjo dirbti.
„Hugo Boss“, Tommy Hilfiger, „Review“, „Ralph Lauren“ ir daugiau nei 100 kitų prekių ženklų drabužiais bei aksesuarais prekiaujančios „Peek&Cloppenburg“ 2020 m. ikimokestinis pelnas Lietuvoje sudarė 1,648 mln. Eur ir buvo 54% mažesnis negu 2019 m., kai šis skaičius sudarė 3,612 mln. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai