2021-05-27 08:45

Pandemijos metais „Peek&Cloppenburg“ Lietuvoje prarado 25% pajamų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Parduotuvės-parduotuvėje (angl. „shop in shop“) principu veikianti vokiečių bendrovė „Peek&Cloppenburg“ Lietuvoje 2020 m. gavo 13,29 mln. Eur pardavimo pajamų, 25% mažiau negu 2019 m., kai šis skaičius sudarė 17,82 mln. Eur, rodo Registrų centrui pateikta įmonės finansinė ataskaita.

Lietuvoje nuo 2005 m. veikianti, Igorio Philipo Matico vadovaujama, bendrovė kasmet nuosekliai augo ir 2019 m. pasiekė aukščiausią turėtą apyvartą, tačiau žinomų prekių ženklų gaminiais prekiaujančią  kompaniją 2020 m. sustabdė koronaviruso pandemija, su kuria kovodama Vyriausybė apribojo mažmeninės prekybos bendrovių veiklą. Tad abi „Peek&Cloppenburg“ parduotuvės – sostinėje prekybos centre (PC) „Ozas“ ir Kaune PC „Mega“ – keletą mėnesių negalėjo dirbti.

„Hugo Boss“, Tommy Hilfiger, „Review“, „Ralph Lauren“ ir daugiau nei 100 kitų prekių ženklų drabužiais bei aksesuarais prekiaujančios „Peek&Cloppenburg“ 2020 m. ikimokestinis pelnas Lietuvoje sudarė 1,648 mln. Eur ir buvo 54% mažesnis negu 2019 m., kai šis skaičius sudarė 3,612 mln. Eur.

52795
130817
52791