Pandemijos akivaizdoje – vartojimo pokyčių evoliucija

Mažmeninės prekybos tinklai, kuriuose dominuoja maisto prekės, per pandemiją išlaikė parduotuves atviras, priešingai nei prekiaujantys drabužiais ir kitomis ne pirmo būtinumo prekėmis. Tad bakalėjininkai turėjo galimybę stebėti vartotojų elgesį ir jo pokyčius. Jie reziumuoja, kad apsilankymų skaičius suretėjęs, bet vienu metu nuperkama daugiau.
Visų 2020 m. mažmenininkų apyvartų dar nežinome, bet, vertinant vienuolikos mėnesių rezultatą, greičiausiai metai nebus prasti. Ypač prekiaujantiems maistu ir kitais būtinais produktais, nes šių prekių paklausa išlieka ir sunkiausiais laikais. [infog ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti