2021-01-11 13:52

Pandemijos akivaizdoje – vartojimo pokyčių evoliucija 

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklai, kuriuose dominuoja maisto prekės, per pandemiją išlaikė parduotuves atviras, priešingai nei prekiaujantys drabužiais ir kitomis ne pirmo būtinumo prekėmis. Tad bakalėjininkai turėjo galimybę stebėti vartotojų elgesį ir jo pokyčius. Jie reziumuoja, kad apsilankymų skaičius suretėjęs, bet vienu metu nuperkama daugiau.

Visų 2020 m. mažmenininkų apyvartų dar nežinome, bet, vertinant vienuolikos mėnesių rezultatą, greičiausiai metai nebus prasti. Ypač prekiaujantiems maistu ir kitais būtinais produktais, nes šių prekių paklausa išlieka ir sunkiausiais laikais.

[infogram id="28c8457b-e71f-4e88-9e72-b34646062c86" prefix="Klb" format="interactive" title="mazmenine12"]

52795
130817
52791