G. Žiemelio įsigyta „Tiketa" ir „Avia Solutions Group" arena renginių kokybe siekia konkuruoti tarptautiniu mastu

Primename, kad praėjusį mėnesį vieno turtingiausių Lietuvos verslininkų Gedimino Žiemelio valdoma „DG21“ įsigijo „Universali arena“ įmonę, kuriai priklauso Vilniaus „Siemens“ arena, bei dar tris grupės įmones: Panevėžio „Cido“ areną, bilietų platinimo įmonę „Tiketa“ ir renginių organizatorę „SEVEN Live“. Lapkričio mėnesį buvo pristatytas naujas arenos vardas – „Avia Solutions Group“ arena.
– Arenos vardo pakeitimą į „Avia Solutions Group“ arena iniciavo pasikeitęs arenos savininkas. Tai labiau simbolizuoja mūsų prisijungimą prie didelės, inovatyvios tarptautinės įmonės. Mūsų arena visuomet buvo tarptautinius standartus atitinkanti sporto ir pramogų vieta, bet nuo šiol mes galėsime pasitelkti dar didesnę patirtį, nes tapome didelės ir tarptautinės grupės dalimi.
– Natūralu, kad tam tikros permainos yra neišvengiamos, nes kiekvieno verslininko požiūris yra skirtingas. Šiuo metu yra planuojamos investicijos į naujoves, šiuolaikiškus sprendimus ir technologijas. Pagrindinis akcentas bus dedamas į šią sritį, nes visi suprantame, kad šiais laikais renginiai didžiąja dalimi yra priklausomi nuo kokybiškos įrangos ir naujų technologijų.
Nepaisant to, pagrindiniai veiklos principai išlieka nepakitę, nes tikime, kad per 16 veiklos metų, esame radę verslo sėkmės formulę. Visa patyrusi arenos komanda išlieka nepakitusi, kas leis mums pasitelkti grupės tarptautinį tinklą ir patirtis bei pritaikyti jas remiantis mūsų sukaupta patirtimi ir žiniomis pramogų versle.
– Kaip šie pokyčiai padės kurti vertę jūsų klientams?– Pagrindinis mūsų klientas, žinoma, yra renginių organizatoriai, nes be jų – nebūtų ir renginių, o arena būtų tiesiog didelis pastatas. Ir iki šiol dirbome, kad renginių organizatoriams galėtume pasiūlyti kuo daugiau sprendimų iš vienų rankų. Kasmet įgyvendiname šimtus renginių ir puikiai žinome, ko reikia, kad renginys būtų kokybiškas ir sklandus, o renginio organizatoriams būtų kuo mažiau rūpesčių.
Arenoje įkūrėme papildomas erdves – „COZY“ erdvę mažesniems renginiams iki 4000 žiūrovų bei „CONFER“ erdvę, skirtą konferencijoms ir parodoms. Organizatoriams taip pat siūlome produktą „On-Stage“ – aukštos raiškos LED ekranų nuomą renginiams. Beje, neseniai pristatėme ir renginių strategijos agentūrą „Backstage. Event Strategy“, kuri renginių organizatoriams teikia visas renginių komunikacijos paslaugas.
Toliau organizatoriams teiksime visas renginio įgyvendinimui reikalingas paslaugas, didinsime itin kokybiškos įrangos nuomai sandėlį, investuosime į arenos atsinaujinimą ir pasitelksime tiek jau sukauptas savo žinias, tiek naujųjų savininkų tarptautines patirtis.
– O kokia viso to nauda renginių žiūrovams?– Neabejojame, kad kokybiškos paslaugos ir tarptautiniai ryšiai vos tik panaikinus ribojimus į Vilnių pritrauks daugiau pasaulinio lygio renginių. Mes siekiame, jog Lietuvos gyventojams nereikėtų kokybiškų renginių žvalgytis užsienyje. Siekiame patys tapti tuo turistų traukos centru, į kurį plūsta tiek vilniečiai, tiek kitų miestų ir šalių svečiai.
Taip pat turime ambicingų tikslų gausiai padidinti arenoje vykstančių renginių kiekį bei įvairovę.
– Kokie „Avia Solutions Group“ arenos ateities planai?– Raktiniai žodžiai mūsų vizijoje yra trys – inovacijos, renginiai, kokybė. Taip, esame dideli, bet tuo pačiu ir itin lankstūs pokyčiams, todėl tikime galintys prisitaikyti prie kiekvieno renginio, žiūrovo ar partnerio ir tuo pačiu metu nenukrypti nuo savo tikslų, kurių sistemingai siekiame.
Taip pat turime ambicingų tikslų plėsti pasiūlą realizuojant save kitose renginių salėse, dirbdami už „Avia Solutions Group“ arenos ribų. Aktyviai domimės galimybėmis savo žinias ir gebėjimus perkelti į kitas renginių erdves ir taip žiūrovams bei organizatoriams pasiūlyti dar daugiau kokybiškų, pasaulinio lygio patirčių.