G. Žiemelio įsigyta „Tiketa" ir „Avia Solutions Group" arena renginių kokybe siekia konkuruoti tarptautiniu mastu

Reklama publikuota: 2020-12-18
svg svg

Bilietų platinimo bendrovės „Tiketa“ ir didžiausios sostinėje renginių erdvės Vilniaus „Avia Solutions Group“ arenos direktorius Andrius Žiauberis interviu VŽ akcentuoja, kad naujieji įmonių grupės savininkai padės sukurti teigiamą sinergiją rinkoje bei turės didelės įtakos tiek verslo plėtrai, tiek Vilniaus, kaip patrauklios renginių vietos, įvaizdžio kūrimui tarptautiniu mastu.

Primename, kad praėjusį mėnesį vieno turtingiausių Lietuvos verslininkų Gedimino Žiemelio valdoma „DG21“  įsigijo „Universali arena“ įmonę, kuriai priklauso Vilniaus „Siemens“ arena, bei dar tris grupės įmones: Panevėžio „Cido“ areną, bilietų platinimo įmonę „Tiketa“ ir renginių organizatorę „SEVEN Live“. Lapkričio mėnesį buvo pristatytas naujas arenos vardas – „Avia Solutions Group“ arena.

– Arena turi naują vardą. Ką tai simbolizuoja?

– Arenos vardo pakeitimą į „Avia Solutions Group“ arena iniciavo pasikeitęs arenos savininkas. Tai labiau simbolizuoja mūsų prisijungimą prie didelės, inovatyvios tarptautinės įmonės. Mūsų arena visuomet buvo tarptautinius standartus atitinkanti sporto ir pramogų vieta, bet nuo šiol mes galėsime pasitelkti dar didesnę patirtį, nes tapome didelės ir tarptautinės grupės dalimi.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

nuotrauka::1 right

– Ar jūsų versle keičiasi dar kas nors?

– Natūralu, kad tam tikros permainos yra neišvengiamos, nes kiekvieno verslininko požiūris yra skirtingas. Šiuo metu yra planuojamos investicijos į naujoves, šiuolaikiškus sprendimus ir technologijas. Pagrindinis akcentas bus dedamas į šią sritį, nes visi suprantame, kad šiais laikais renginiai didžiąja dalimi yra priklausomi nuo kokybiškos įrangos ir naujų technologijų.

Nepaisant to, pagrindiniai veiklos principai išlieka nepakitę, nes tikime, kad per 16 veiklos metų, esame radę verslo sėkmės formulę. Visa patyrusi arenos komanda išlieka nepakitusi, kas leis mums pasitelkti grupės tarptautinį tinklą ir patirtis bei pritaikyti jas remiantis mūsų sukaupta patirtimi ir žiniomis pramogų versle.

– Kaip šie pokyčiai padės kurti vertę jūsų klientams?

– Pagrindinis mūsų klientas, žinoma, yra renginių organizatoriai, nes be jų – nebūtų ir renginių, o arena būtų tiesiog didelis pastatas. Ir iki šiol dirbome, kad renginių organizatoriams galėtume pasiūlyti kuo daugiau sprendimų iš vienų rankų. Kasmet įgyvendiname šimtus renginių ir puikiai žinome, ko reikia, kad renginys būtų kokybiškas ir sklandus, o renginio organizatoriams būtų kuo mažiau rūpesčių.

Arenoje įkūrėme papildomas erdves – „COZY“ erdvę mažesniems renginiams iki 4000 žiūrovų bei „CONFER“ erdvę, skirtą konferencijoms ir parodoms. Organizatoriams taip pat siūlome produktą „On-Stage“ – aukštos raiškos LED ekranų nuomą renginiams. Beje, neseniai pristatėme ir renginių strategijos agentūrą „Backstage. Event Strategy“, kuri renginių organizatoriams teikia visas renginių komunikacijos paslaugas.

Toliau organizatoriams teiksime visas renginio įgyvendinimui reikalingas paslaugas, didinsime itin kokybiškos įrangos nuomai sandėlį, investuosime į arenos atsinaujinimą ir pasitelksime tiek jau sukauptas savo žinias, tiek naujųjų savininkų tarptautines patirtis.

– O kokia viso to nauda renginių žiūrovams?                         

– Neabejojame, kad kokybiškos paslaugos ir tarptautiniai ryšiai vos tik panaikinus ribojimus į Vilnių pritrauks daugiau pasaulinio lygio renginių. Mes siekiame, jog Lietuvos gyventojams nereikėtų kokybiškų renginių žvalgytis užsienyje. Siekiame patys tapti tuo turistų traukos centru, į kurį plūsta tiek vilniečiai, tiek kitų miestų ir šalių svečiai.

Taip pat turime ambicingų tikslų gausiai padidinti arenoje vykstančių renginių kiekį bei įvairovę.

– Kokie „Avia Solutions Group“ arenos ateities planai?    

– Raktiniai žodžiai mūsų vizijoje yra trys – inovacijos, renginiai, kokybė. Taip, esame dideli, bet tuo pačiu ir itin lankstūs pokyčiams, todėl tikime galintys prisitaikyti prie kiekvieno renginio, žiūrovo ar partnerio ir tuo pačiu metu nenukrypti nuo savo tikslų, kurių sistemingai siekiame.

Taip pat turime ambicingų tikslų plėsti pasiūlą realizuojant save kitose renginių salėse, dirbdami už „Avia Solutions Group“ arenos ribų. Aktyviai domimės galimybėmis savo žinias ir gebėjimus perkelti į kitas renginių erdves ir taip žiūrovams bei organizatoriams pasiūlyti dar daugiau kokybiškų, pasaulinio lygio patirčių.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
D. Liulys: daugiau nei 20 mln. Eur investicijų ir naujas etapas „Pigu“ grupės veikloje Premium

Per pandemijos metus į viršų kilusi e. platforma „Pigu“ užsibrėžė ambicingus augimo planus. Tam jos...

Prekyba
11:29
„BH Europa“ generaline direktore tapo I. Ardava

Prekybos centrą „Europa“ nuosavybės teise valdančios bendrovės „BH Europa“ generalinės direktorės pareigas...

Vadyba
09:31
Dienos pietų kainos – arti psichologinės ribos: kokių sprendimų rado restoranai Premium 4

Kai produktai, energija, kuras brangsta kone kasdien, vis daugiau maitinimo įstaigų griebiasi skaičiuotuvo ir...

Gazelė
05:45
H&M: neįskaitant Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos rinkų, pardavimai išaugo 11%

Švedijos drabužių milžinė H&M ketvirtadienį pranešė, kad jos pajamos pirmąjį ketvirtį išaugo, tačiau...

Finansai
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
Rusijos vyriausybė legalizavo produkcijos importą be prekių ženklų savininkų sutikimo

Rusijos vyriausybė legalizavo vadinamąjį „pilkąjį“ importą – leido į šalį įvežti produkciją be jų prekių...

Verslo aplinka
2022.03.31
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
Didieji konkurencijos pažeidimai, kurių e. prekyvietėse ieškos tyrimą pradėjusi Konkurencijos taryba Premium

E. prekyba yra vienas iš prioritetinių 2022 m. Konkurencijos tarybos (KT) veiklos sektorių, kuriame...

Prekyba
2022.03.31
Konkurencijos taryba apie e. prekyviečių apklausą: tai – rinkos, ne pažeidimo tyrimas Premium 1

Konkurencijos taryba (KT) su kolegomis iš Latvijos pradėjo e. prekybos sektoriaus dalyvių apklausą, kuri...

Prekyba
2022.03.31
„H Drop“ pagaliau galės atidaryti gamyklą Joniškyje, kurios veiklai kelias buvo užkirstas Premium

Kanapių perdirbėjai lengviau atsikvėpė, kai kovo viduryje Vyriausybė patvirtino pluoštinių kanapių perdirbimo...

Gazelė
2022.03.30
„Hesburger“ iš Rusijos ir Baltarusijos žada pasitraukti iki vasaros pabaigos

Suomijos kapitalo greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“ planuoja visas savo užkandines Rusijoje ir...

Prekyba
2022.03.30
Rusiškos prekės – karantine, arba Radioaktyviosios medžiagos sandėliuose Premium 4

Ne vienas šalies prekybininkas, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, iš savo lentynų pašalino rusiškas ir...

Prekyba
2022.03.30
Atidaryta unikalių, tvarių ir sertifikuotų tautinio paveldo gaminių ir produktų parduotuvė Verslo tribūna

„Lietuvoje to dar nebuvo! Atidaryta unikalių, tvarių ir sertifikuotų tautinio paveldo gaminių ir produktų...

Prekyba
2022.03.30
Prancūzijos prekybos tinklas „Decathlon“ stabdo veiklą Rusijoje 4

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių prekybos tinklas „Decathlon“ antradienį pranešė, kad nutarė...

Prekyba
2022.03.29
„Moki veži“ finansai: po gerų metų bus išmokėti 0,5 mln. Eur dividendų Premium

Statybos, remonto, apdailos ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdančios prekybos bendrovės...

Prekyba
2022.03.29
„Paulig“ sugrįžimas į „Maximą“ pažymėtas nuolaidomis ir identiška kaina „Lidl“ Premium 8

Po kelių mėnesių pertraukos į „Maximos“ parduotuvių lentynas grįžo vieni populiariausių kavos ir arbatos...

Prekyba
2022.03.29
Suprastėjo Estijos pramonės, statybos ir prekybos verslų nuotaikos

Estijos pramonės, statybos, prekybos įmonių nuotaikos šį mėnesį, Rusijos karo Ukrainoje ir jo poveikio...

Pramonė
2022.03.29
Vartotojų pasitikėjimo rodiklis per mėnesį sumažėjo 4 punktais

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis kovą buvo minus 8 ir, palyginti su vasariu, sumažėjo 4 procentiniais...

Prekyba
2022.03.29
Maisto kainos: laukia brangiausios Velykos per paskutinius 5 m. 2

Maisto produktų krepšelis Lietuvos parduotuvėse kovą toliau brango, rodo kainas stebinčio portalo „Pricer.lt“...

Prekyba
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku