„Juodojo penktadienio“ išpardavimai leidžia prognozuoti gerą kalėdinę prekybą 

Publikuota: 2020-12-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pandemijos suvaržymų padarinius jaučiančiame prekybos sektoriuje vis svaresne atsvara fizinei prekybai tampa prekyba internetu. Bankų ir prekybininkų duomenys rodo, kad didžiausi sezono išpardavimai praėjusį, „Juodojo penktadienį“ buvo geri.

„Swedank“ duomenimis, paskutinį lapkričio savaitgalį (lapkričio 27-29 d.) šalies gyventojai kortelėmis interneto parduotuvėse ir e. prekybos platformose iš viso įvairių pirkinių įsigijo už 8,7 mln. Eur.
Pandemijos suvaržymų padarinius jaučiančiame prekybos sektoriuje vis svaresne atsvara fizinei prekybai tampa prekyba internetu. „Swedbank“ duomenys rodo, kad per paskutinį lapkričio savaitgalį, kuomet prekybininkai surengia didžiausius sezono išpardavimus, šalies gyventojai pirkdami internetu išleido 56% daugiau ir atliko 19% daugiau mokėjimo operacijų, palyginti su paskutiniuoju spalio savaitgaliu.

Vieno mokėjimo operacija interneto pirkiniams „Juodojo penktadienio“ savaitgalį sudarė vidutiniškai apie 30,6 Eur ir buvo apie 31% didesnė nei spalio pabaigoje.

„Rudenį vėl įsigalioję karantino apribojimai dar daugiau šalies gyventojų paskatino pasinaudoti interneto apsipirkimo galimybėmis. Didžiąją dalį interneto pirkėjų suviliojo lietuviškos e. parduotuvės, kuriose apsipirkimų dalis per praėjusį savaitgalį padidėjo iki 28%. Šalies gyventojai taip pat aktyviai naudojosi Liuksemburgo, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Airijos elektroninių prekyviečių pasiūlymais“, – sako Pavelas Ladziato, „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovas.

Mokėjimų operatoriaus „Paysera LT“, padedančio surinkti pirkėjų e. mokėjimus didžiojoje dalyje Lietuvos e. parduotuvių, duomenys rodo, kad Baltijos šalių vartotojų išlaidos internete tą dieną išaugo dusyk.
„Juodasis penktadienis“ yra viena didžiausių išpardavimo akcijų visame Vakarų pasaulyje, sėkmingai prigijusi ir Lietuvoje. Vengdami susibūrimų Baltijos šalių gyventojai taip pat prioritetą teikė apsipirkimui internete. „Paysera LT“ duomenimis, paskutinį lapkričio savaitgalį, vartotojai išleido du kartus daugiau nei 2019 m.

VŽ taip pat rašė, kad „Juodojo penktadienio“ išpardavimai persikėlė į internetą, o didžiausia išpardavimų karštinės laimėtoja Lietuvoje – e-prekybos milžinė „Amazon“, rodo pasaulinės finansų platformos „Revolut“ klientų Lietuvoje atsiskaitymų kortele duomenys. Tarp 5-ių populiariausių lietuviškų parduotuvių, įskaitant tiek fizines, tiek e. parduotuves, buvo „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Pigu.lt“ ir „Senukai“.

Tarp populiariausių e. parduotuvių buvo „Aboutyou.lt“, „Pigu.lt“, „Senukai.lt“, „Ikea.lt“, „Eavalyne.lt“. Lietuvos e. parduotuvėse pastebimai didėjo ir vidutiniškai vieno kliento išleista suma – šiemet ji augo 66% iki 51 Eur. Pasaulinėse e. parduotuvėse „Revolut“ klientai iš Lietuvos išleido vidutiniškai po 61 Eur, 7% daugiau nei pernai, o bendra išlaidų suma didėjo 25%.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
E. prekyba kirto „Lidl“ ir „Aldi“: sumažėjo rinkos dalis JK Premium

Jungtinė Karalystė (JK) yra viena tų šalių, kurios gyventojai maisto ir kitas būtiniausias prekes drąsiau...

Prekyba
2021.03.07
Neramina atsiradusios vartotojų žirklės 1

Prekybininkai kalbėdami apie šiandienines pirkėjų nuotaikas, pažymi, kad vartotojas tapo atsargesnis, be to,...

Rinkodara
2021.03.07
Karantino grimasos: namų virtuvė įgriso Premium

Pandemija ir nuotolinis darbas daugybę žmonių uždarė namuose ir paskatino dažniau suktis virtuvėje.

Prekyba
2021.03.07
„Iki“ pavasario kampanijos veidu tapo „The Roop“ lyderis

Prekybos tinklas „Iki“ pavasario reklaminės kampanijos veidu pasirinko „Eurovizijos“ atrankos Lietuvoje...

Rinkodara
2021.03.06
„Coca-Cola HBC Lietuva“ apyvarta pernai siekė 60 mln. Eur 

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.06
„Lidl Lietuva“ valdyboje pradėjo dirbti dar viena vadovė 

Prekybos tinklas „Lidl“ skelbia apie pokyčius įmonės valdyboje. Oficialia valdybos nare tapo „Lidl Lietuva“...

Prekyba
2021.03.05
„Lemonos“ šuolis su „Magento Commerce 2“ ir naujienlaiškiais meistrams  Premium 6

Elektronikos komponentų platintoja UAB „Lemona“ per metus savo e. parduotuvės konversijos rodiklį padidino...

Prekyba
2021.03.05
Kiek išleisti rinkodarai internete Premium

Karantinas daugelį bendrovių privertė parduotuves perkelti į internetinę erdvę. Kiek procentų nuo apyvartos...

Tinklalaidės
2021.03.05
Į „Financial Times“ sąrašą iškopusi bendrovė: vadovaujamės ne sėkmėmis Premium 2

„Poppri Fashion Auctions“ – vienas iš 3 lietuviškų vardų, antradienį pasirodžiusių „Financial Times“ 1.000...

Gazelė
2021.03.05
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
2021.03.04
Greitieji testai pasirodo Vokietijos parduotuvėse  3

Vokietijos prekybos  tinklas „Aldi“ nuo kovo 6 dienos visoje Vokietijoje pradeda prekiauti savarankiškai...

Pramonė
2021.03.04
Pokyčiai tiekimo grandinėje: pandemijos atneštos pamokos Premium

Pandemija gerokai pakoregavo procesus tiekimo grandinėse. Pastebima, kad išaugo skaidrumo svarba, tačiau...

Prekyba
2021.03.04
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.04
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 5

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
Seimo komitetas prašys grįžti prie nuomos kompensavimo, ministerija skeptiška Premium

Seimo Ekonomikos komitetas nutarė kreiptis į Vyriausybę, kad ši skubiai peržiūrėtų dalinio nuomos...

Statyba ir NT
2021.03.03
Penki patarimai, kaip nesuteikti nuolaidų, bet ir nenuvilti Premium

Jurgis Adomavičius, transporto paslaugų UAB „Bunasta“ vadovas, dalijasi įžvalgomis, kaip elgtis, kai klientas...

Tinklalaidės
2021.03.03
Prekybininkai prašo leisti atnaujinti darbą iki 3.000 kv. m parduotuvėms    2

Lietuvos prekybos įmonių asociacija kreipėsi į Vyriausybę, prašydama leisti dirbti įėjimą iš lauko turinčioms...

Prekyba
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
Komercinių furgonų rinkoje – sprogimas, atsigauna prekyba lengvaisiais automobiliais Premium

Prekybininkai tvirtina, kad vasarį užfiksuotas komercinius automobilius perkančių įmonių aktyvumas tik didės.

Automobiliai
2021.03.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus