2020-12-01 06:45

Prekybos duomenys: „Juodasis penktadienis“ persikėlė į internetą  

Alliki Mourado (SIPA / „Scanpix“) nuotr.
Alliki Mourado (SIPA / „Scanpix“) nuotr.
Dauguma nuomininkų dalyvavo didžiųjų prekybos centrų (PC) organizuotose „Juodojo penktadienio“ išpardavimų akcijose, tačiau lankytojų srautas buvo kone perpus mažesnis nei pernai. Mokėjimų operatoriaus „Paysera LT“, padedančio surinkti pirkėjų e. mokėjimus didžiojoje dalyje Lietuvos e. parduotuvių, duomenys rodo, kad Baltijos šalių vartotojų išlaidos internete tą dieną išaugo dusyk.
  •  Rekordiniai „Juodojo penktadienio“ pardavimai internete.
  • Klientų srautas didžiuosiuose PC reikšmingai kritęs.
  • „Paysera LT“, administruojančios e. pirkimus, duomenys.

„Juodasis penktadienis“ yra viena didžiausių išpardavimo akcijų visame Vakarų pasaulyje, sėkmingai prigijusi ir Lietuvoje. Vengdami susibūrimų Baltijos šalių gyventojai taip pat prioritetą teikė apsipirkimui internete. „Paysera LT“ duomenimis, paskutinį lapkričio savaitgalį, vartotojai išleido du kartus daugiau nei 2019 m.

52795
130817
52791