„Revolut“: „Juodąjį penktadienį“ tarp lietuviškų apsipirkimo vietų dominavo „Maxima“, „Lidl“ ir „Rimi“ 

Publikuota: 2020-12-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Juodojo penktadienio“ išpardavimai persikėlė į internetą, o didžiausia išpardavimų karštinės laimėtoja Lietuvoje – e-prekybos milžinė „Amazon“, rodo pasaulinės finansų platformos „Revolut“ klientų Lietuvoje atsiskaitymų kortele duomenys. Tarp 5-ių populiariausių lietuviškų parduotuvių, įskaitant tiek fizines, tiek e. parduotuves, buvo „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Pigu.lt“ ir „Senukai“.

Papildyta „Senukų“ komentaru.

Tarp populiariausių e. parduotuvių buvo „Aboutyou.lt“, „Pigu.lt“, „Senukai.lt“, „Ikea.lt“, „Eavalyne.lt“. Lietuvos e. parduotuvėse pastebimai didėjo ir vidutiniškai vieno kliento išleista suma – šiemet ji augo 66% iki 51 Eur. Pasaulinėse e. parduotuvėse „Revolut“ klientai iš Lietuvos išleido vidutiniškai po 61 Eur, 7% daugiau nei pernai, o bendra išlaidų suma didėjo 25%.

Nors bendros „Revolut“ klientų išleistos sumos tiek fizinėse, tiek e. parduotuvėse augo trečdaliu, jei lyginsime su praėjusių metų „Juodojo penktadienio“ išpardavimais, Lietuvos gyventojai atsiskaitydami „Revolut“ kortele internete išleido dukart daugiau pinigų nei fizinėse parduotuvėse, teigiama įmonės pranešime.

Palyginti su praėjusių metų „Juodojo penktadienio“ išpardavimais, šiemet vartotojai skyrė daugiau dėmesio lietuviškiems e. prekybos kanalams. Nors pasaulinėse e. parduotuvėse lietuviai vis dar išleido 5 kartus daugiau nei lietuviškose, pastarosiose bendra išleista suma šiemet buvo net 96% didesnė nei pernai, tad susidomėjimas vietine e. prekyba didėjo.

Šiemet „Juodojo penktadienio“ išpardavimų dalyviai Lietuvoje daugiausia išlaidų skyrė e. prekybos milžinei „Amazon“, vidutiniškai po 110 Eur, 44% daugiau nei praėjusiais metais. Antroje vietoje — prekybos centras „Maxima“, čia „Revolut“ klientai išleido 8% daugiau nei pernai, tačiau vidutiniškai tik po 16 Eur. Pernai populiariausia buvusi „Aliexpress“, šiemet nukrito į 3 vietą, čia lietuviai išleido vidutiniškai po 35 Eur, 4% mažiau nei per išpardavimus praėjusiais metais.

5 populiariausios „Juodojo penktadienio“ užsienio e. parduotuvės: „Amazon“, „Aliexpress“, „Asos“, „About you“ ir „Zara“.

2015 m. pradėjo savo veiklą Jungtinėje Karalystėje, pasiūliusi pinigų pervedimo ir valiutų keitimo paslaugas. „Revolut“ turi 13 mln. klientų visame pasaulyje, kurie kas mėnesį atlieka daugiau nei 100 mln. transakcijų.

Konversija išaugo 70%

Paulius Palinauskas, elektronines parduotuves „1A.lt“ ir „Senukai.lt“ Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojas komercijai, sako, kad šiais metais „juodajam penktadieniui“ išsikrausčius į internetą, srautas į elektronines parduotuves bei užsakymų skaičius augo visose Baltijos šalyse, didėjo ir krepšelio dydis lyginant su praėjusiais metais.

„Taip pat matome, kad pasiūlymai, kuriuos paruošėme vartotojams, buvo ypač patrauklūs. Užsukusieji apsipirkti rado tai, ko ieškojo. Tai rodo daugiau kaip 70% išaugusi konversija – užsakymų skaičiaus procentas nuo bendro srauto“, – teigia P. Palinauskas.

Pasak jo, šiais metais „Senukai.lt“ pirkėjai daugiausia įsigijo buitinės technikos, elektronikos, žaislų ir žaidimų. Daugelis pirkėjų pirko buities prekių, tarp kurių indai, namų tekstilė. Šių kategorijų pardavimai augo nuo 3 iki 4 kartų, lyginant su praėjusiais metais.

„Juodąjį penktadienį“ pirkėjų krepšeliuose šiemet taip pat karaliavo kvepalai, vidaus baldai, siurbliai robotai, didelės įstrižainės televizoriai.

Antradienį VŽ rašo, kad dauguma nuomininkų dalyvavo didžiųjų prekybos centrų (PC) organizuotose „Juodojo penktadienio“ išpardavimų akcijose, tačiau lankytojų srautas buvo kone perpus mažesnis nei pernai. Mokėjimų operatoriaus „Paysera LT“, padedančio surinkti pirkėjų e. mokėjimus didžiojoje dalyje Lietuvos e. parduotuvių, duomenys rodo, kad Baltijos šalių vartotojų išlaidos internete tą dieną išaugo dusyk.

„Juodasis penktadienis“ yra viena didžiausių išpardavimo akcijų visame Vakarų pasaulyje, sėkmingai prigijusi ir Lietuvoje. Vengdami susibūrimų Baltijos šalių gyventojai taip pat prioritetą teikė apsipirkimui internete. „Paysera LT“ duomenimis, paskutinį lapkričio savaitgalį, vartotojai išleido du kartus daugiau nei 2019 m.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Ginčas tarp „DPD Lietuvos“ ir „Omnivos“ baigėsi taikiai Premium

Valstybinio patentų biuro Apeliacinis skyrius nutraukė ginčo nagrinėjimą tarp dviejų siuntų bendrovių – „DPD...

Rinkodara
07:19
Mirė JAV televizijos legenda L. Kingas

Jungtinėse Valstijose šeštadienį mirė televizijos legenda Larry Kingas, kuris net pusę šimtmečio savo laidose...

Laisvalaikis
2021.01.23
TV rinka: kanalų rokiruotės ir unikalaus turinio medžioklė Premium

Nors 2020 m. dėl pandemijos augo laikas, praleistas prie TV ekranų, žiūrimiausi kanalai įsivėlė į dar...

Rinkodara
2021.01.22
Darbuotojų motyvacijai reikia ne tik atlygio, bet ir sveikos atmosferos darbe Verslo tribūna 2

Mažmeninės prekybos bendrovės „Norfos mažmena“ darbuotojų atlyginimai, palyginti su kitų didžiųjų parduotuvių...

E. prekyba: kaip nepakliūti į mokesčių vilkduobes Premium

Su COVID-19 susiję ribojimai įmones ir pavienius verslininkus pastūmėjo skubiai kelti prekybą į e. erdvę, o...

Finansai
2021.01.22
Atveria dar vieną kelią į Kinijos rinką  Premium 1

„Versli Lietuva“ lietuviškiems verslams siūlo jungtis į Kinijos e. platformą „Tmall Global“ – pavasarį čia...

Prekyba
2021.01.22
Donaldas Trumpas, „Twitter“ ir nešvari kova dėl žodžio laisvės Premium 12

Sprendimas uždrausti JAV prezidentui naudotis galingiausia šių laikų komunikacijos platforma pasižymi visomis...

Verslo aplinka
2021.01.21
Vaistinės norėtų skiepyti nuo COVID-19  Premium 3

Artimiausiu metu Lietuvos vaistinių asociacija valdžios institucijoms pateiks savo siūlymus dėl galimos...

Prekyba
2021.01.21
STT analizė: kompensacijos už patalpų nuomą atitekdavo ir giminių įmonėms 2

Dalinio nuomos mokesčio kompensavimo priemonės kriterijai nebuvo pakankamai aiškūs, todėl dalis COVID-19...

Finansai
2021.01.21
„Swedbank“: atsiskaitymų internetu Lietuvoje išaugo 80% 

2020 m. šalies gyventojų apsipirkimo internetu apimtys, palyginti su ankstesniais metais, išaugo daugiau kaip...

Prekyba
2021.01.21
„Procter&Gamble“ ketvirčio grynieji pardavimai kilo 8%

„Procter&Gamble“ (P&G) 2020 fiskalinių metų antrojo ketvirčio, kuris baigėsi gruodžio 31 d., grynieji...

Prekyba
2021.01.20
Kova dėl vietos jūsų televizoriaus pultelyje Premium

Turinio transliavimo platformų ir operacinių sistemų gamintojų kova dėl galimybės turėti savo prekės ženklo...

Technologijos
2021.01.20
„Google“ skiria 2 mln. Eur paramą skaitmeniniams projektams

„Google“ paskelbė pradedanti vykdyti savo pirmąją filantropinę iniciatyvą – „Google.org Impact Challenge“,...

Rinkodara
2021.01.20
Prekybininkai siūlo pamažu naikinti suvaržymus

Dėl karantino veiklą sustabdžiusios prekybos įmonės yra itin nepalankioje situacijoje, tačiau viliasi, kad...

Prekyba
2021.01.20
Klasiškas trio, kuris tobulai tebeveikia reklamoje Premium

Palankiausią emocinį įsitraukimą pasiekė didžiausius biudžetus šventinei reklamai skyrusios telekomunikacijų...

Rinkodara
2021.01.20
Vyno prekyba: mažiau, bet kokybiškiau Premium

2020-ieji vyno pasauliui nebuvo lengvi: visuotinė pandemija uždarė restoranus, viešbučius, sustabdė keliones.

Laisvalaikis
2021.01.19
„DPD Lietuva“ vardu prisidengę sukčiai bando išvilioti finansinius duomenis

„DPD Lietuva“ sulaukė pranešimų apie suaktyvėjusį finansinį sukčiavimą, kai internetiniai piktavaliai bando...

Paslaugos
2021.01.19
Suskaičiavo mylimiausius lietuvių automobilius ir tikisi sustingusios rinkos atšokimo Premium

Prekybą lengvaisiais automobiliais pernai Lietuvoje suvaržė dėl pandemijos pavasarį sustabdytų fabrikų...

Automobiliai
2021.01.19
Baltarusiai Lietuvoje aktyvesni, bet IT verslas pas mus nesikelia

„Fintech“ ir nekilnojamojo turto (NT) įmonės pastebi, kad baltarusių domėjimasis galimybėmis dirbti ir...

Technologijos
2021.01.19
LVPA apie paramos galimybes informuos ir podkastais

Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) praneša, kad apie paramos galimybes informuos ir tinklalaidėmis...

Gazelė
2021.01.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus