„Revolut“: „Juodąjį penktadienį“ tarp lietuviškų apsipirkimo vietų dominavo „Maxima“, „Lidl“ ir „Rimi“

Tarp populiariausių e. parduotuvių buvo „Aboutyou.lt“, „Pigu.lt“, „Senukai.lt“, „Ikea.lt“, „Eavalyne.lt“. Lietuvos e. parduotuvėse pastebimai didėjo ir vidutiniškai vieno kliento išleista suma – šiemet ji augo 66% iki 51 Eur. Pasaulinėse e. parduotuvėse „Revolut“ klientai iš Lietuvos išleido vidutiniškai po 61 Eur, 7% daugiau nei pernai, o bendra išlaidų suma didėjo 25%.
Nors bendros „Revolut“ klientų išleistos sumos tiek fizinėse, tiek e. parduotuvėse augo trečdaliu, jei lyginsime su praėjusių metų „Juodojo penktadienio“ išpardavimais, Lietuvos gyventojai atsiskaitydami „Revolut“ kortele internete išleido dukart daugiau pinigų nei fizinėse parduotuvėse, teigiama įmonės pranešime.
Palyginti su praėjusių metų „Juodojo penktadienio“ išpardavimais, šiemet vartotojai skyrė daugiau dėmesio lietuviškiems e. prekybos kanalams. Nors pasaulinėse e. parduotuvėse lietuviai vis dar išleido 5 kartus daugiau nei lietuviškose, pastarosiose bendra išleista suma šiemet buvo net 96% didesnė nei pernai, tad susidomėjimas vietine e. prekyba didėjo.
Šiemet „Juodojo penktadienio“ išpardavimų dalyviai Lietuvoje daugiausia išlaidų skyrė e. prekybos milžinei „Amazon“, vidutiniškai po 110 Eur, 44% daugiau nei praėjusiais metais. Antroje vietoje — prekybos centras „Maxima“, čia „Revolut“ klientai išleido 8% daugiau nei pernai, tačiau vidutiniškai tik po 16 Eur. Pernai populiariausia buvusi „Aliexpress“, šiemet nukrito į 3 vietą, čia lietuviai išleido vidutiniškai po 35 Eur, 4% mažiau nei per išpardavimus praėjusiais metais.
5 populiariausios „Juodojo penktadienio“ užsienio e. parduotuvės: „Amazon“, „Aliexpress“, „Asos“, „About you“ ir „Zara“.
2015 m. pradėjo savo veiklą Jungtinėje Karalystėje, pasiūliusi pinigų pervedimo ir valiutų keitimo paslaugas. „Revolut“ turi 13 mln. klientų visame pasaulyje, kurie kas mėnesį atlieka daugiau nei 100 mln. transakcijų.
Konversija išaugo 70%
Paulius Palinauskas, elektronines parduotuves „1A.lt“ ir „Senukai.lt“ Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojas komercijai, sako, kad šiais metais „juodajam penktadieniui“ išsikrausčius į internetą, srautas į elektronines parduotuves bei užsakymų skaičius augo visose Baltijos šalyse, didėjo ir krepšelio dydis lyginant su praėjusiais metais.
„Taip pat matome, kad pasiūlymai, kuriuos paruošėme vartotojams, buvo ypač patrauklūs. Užsukusieji apsipirkti rado tai, ko ieškojo. Tai rodo daugiau kaip 70% išaugusi konversija – užsakymų skaičiaus procentas nuo bendro srauto“, – teigia P. Palinauskas.
Pasak jo, šiais metais „Senukai.lt“ pirkėjai daugiausia įsigijo buitinės technikos, elektronikos, žaislų ir žaidimų. Daugelis pirkėjų pirko buities prekių, tarp kurių indai, namų tekstilė. Šių kategorijų pardavimai augo nuo 3 iki 4 kartų, lyginant su praėjusiais metais.
„Juodąjį penktadienį“ pirkėjų krepšeliuose šiemet taip pat karaliavo kvepalai, vidaus baldai, siurbliai robotai, didelės įstrižainės televizoriai.
Antradienį VŽ rašo, kad dauguma nuomininkų dalyvavo didžiųjų prekybos centrų (PC) organizuotose „Juodojo penktadienio“ išpardavimų akcijose, tačiau lankytojų srautas buvo kone perpus mažesnis nei pernai. Mokėjimų operatoriaus „Paysera LT“, padedančio surinkti pirkėjų e. mokėjimus didžiojoje dalyje Lietuvos e. parduotuvių, duomenys rodo, kad Baltijos šalių vartotojų išlaidos internete tą dieną išaugo dusyk.
„Juodasis penktadienis“ yra viena didžiausių išpardavimo akcijų visame Vakarų pasaulyje, sėkmingai prigijusi ir Lietuvoje. Vengdami susibūrimų Baltijos šalių gyventojai taip pat prioritetą teikė apsipirkimui internete. „Paysera LT“ duomenimis, paskutinį lapkričio savaitgalį, vartotojai išleido du kartus daugiau nei 2019 m.