Sustojusią prekybą parduotuvėse „Open24“ kompensavo internete

Publikuota: 2020-07-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pirmąjį 2020 m. pusmetį prekyba internete dešimtyje Europos rinkų leido lietuviško kapitalo prekybos batais „Open24“ kompensuoti netektis fizinėse parduotuvėse ir konsoliduotas pusmečio pajamas padidinti 15% iki 3,65 mln. Eur.

„Karantinas buvo įvestas beveik visose mūsų fizinių parduotuvių rinkose ir tai reiškė, kad 2-3 mėnesius pardavimai čia visiškai sustojo. Susumavus viso pusmečio rezultatus matome, kad dėl karantino bendri pusmečio rezultatai, lyginant su 2019 m., fizinėse parduotuvėse krito beveik penktadaliu. Tačiau daugiau nei du kartus, 110% išaugę pardavimai internetu leido bendrą veiklos rezultatą išlaikyti ir net padidinti 15%“, – išplatintame pranešime pažymi Justas Mačionis, bendrovės „Open24“ vadovas.

Bendros konsoliduotos UAB „Open24“ pajamos per pirmąjį 2020 m. pusmetį pasiekė 3,65 mln. Eur, kai atitinkamu laikotarpiu 2019 m. buvo parduota už 3,18 mln. Eur.

Pasak J. Mačionio, Lietuvoje pardavimai internetu augo 62% iki 730.000 Eur, užsienio rinkose fiksuojamas dar spartesnis šuolis – 165% iki 1,05 mln. Eur.

Prekybos duomenys rodo, kad karantino laikotarpiu keitėsi vartotojų elgesys. Jeigu anksčiau didesnę dalį užsakymu vartotojai internetu atlikdavo kompiuteriuose ir planšetėse, tai karantino laikotarpiu daugiau nei pusę užsakymų (54,9%) – mobiliaisiais įrenginiais.

„Nors užsakymų skaičius padvigubėjo, tačiau daugiau laiko turėdami rinktis vartotojai labiau įsigilindavo ir mažėjo internetu padarytų užsakymų grąžinimų. Šiais metais buvo grąžinama rečiau nei kas septinta batų pora“, – lygina J. Mačionis.

Jis prognozuoja, kad prekybos tendencijos antrąją 2020 m. pusę išliks panašios – apimtys internetu toliau sparčiai augs, o prekybą fiziniuose taškuose sunkins artėjančios antrosios karantino bangos šešėlis ir pasiruošimo galimam naujam karantinui apribojimai.

„Open24“ Lietuvoje valdo septynias „Crocs“ franšizines parduotuves, atstovauja „Deckers Outdoor“, „Teva“ ir kt. prekių ženklus.

VŽ rašė, kad tarp prekybos avalyne bendrovių 2019 m. sparčiausią metinį augimą skaičiavo „Open 24“, didžiausius pardavimus UAB „Armitana“, pelningumo rodiklius – A. Zakaro IĮ, valdanti „Batų kalno“ parduotuves, didžiausią pelno maržą – UAB „Deichmann avalynė“.

Plačiau skaitykite čia.

Arminas Mačys, „Armitanos“ vadovas, VŽ liepos pradžioje teigė, kad šiuo metu prekyba yra visiškai atsigavusi.
„Liepą prekyba vyksta pagal planą ir yra tokio pat lygio kaip pernai. Birželį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu pernai, rezultatas buvo 10% mažesnis, o gegužę apyvarta buvo perpus mažesnė“, – sakė A. Mačys. Vadovo teigimu, pirkėjai dažniau renkasi nukainotas prekes, šiek tiek labiau taupo. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Nepaisant pandemijos, „Unideco“ skaičiuoja didesnius pusmečio rezultatus

Nepaisant apribojimų karantino metu, namų apdailos centras „Unideco“ pirmąjį šių metų pusmetį užbaigė su...

Prekyba
12:14
Nesėkmės istorijos: koks velnias nešė į tą e. prekybą Premium 3

Per karantiną daugeliui prekybininkų vienintelė išeitis buvo žaibiškai persikelti į internetą. Tačiau vien...

Gazelė
05:45
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Naujas burtažodis keičia pakuočių gamybos taisykles Premium

Pakuočių gamintojai taikosi prie naujų tendencijų – madas diktuoja ne tik besiplečianti elektroninė prekyba,...

Pramonė
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
„Kesko Senukai“ pradeda prekiauti knygomis 2

Statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“, atsižvelgdamas į pasikeitusius...

Prekyba
2020.08.08
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
Estijos naujų automobilių rinka atsigauna po pandemijos 

Praėjusį mėnesį šalies naujų automobilių rinka, palyginti su 2019-ųjų liepa, mažėjo 17,2%, tačiau palyginti...

„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Komercinio NT popandeminis paveikslas: kuo tiki investuotojai Premium 3

Akcijų ir obligacijų portfelius komerciniu nekilnojamuoju turtu (NT) diversifikavę investuotojai veik...

Statyba ir NT
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
Prekybos augimas Lietuvoje birželį – vienas didesnių ES

Tarp ES valstybių narių, mažmeninė prekyba šį birželį, palyginti su pernai tuo pačiu mėnesiu, labiausiai...

Prekyba
2020.08.05
Teismas: vaistinių veiklą tiriančios Konkurencijos tarybos veiksmai – teisėti 1

Prieš dvejus metus tyrimą dėl vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusios Konkurencijos tarybos...

Prekyba
2020.08.05
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus