Sustojusią prekybą parduotuvėse „Open24“ kompensavo internete

„Karantinas buvo įvestas beveik visose mūsų fizinių parduotuvių rinkose ir tai reiškė, kad 2-3 mėnesius pardavimai čia visiškai sustojo. Susumavus viso pusmečio rezultatus matome, kad dėl karantino bendri pusmečio rezultatai, lyginant su 2019 m., fizinėse parduotuvėse krito beveik penktadaliu. Tačiau daugiau nei du kartus, 110% išaugę pardavimai internetu leido bendrą veiklos rezultatą išlaikyti ir net padidinti 15%“, – išplatintame pranešime pažymi Justas Mačionis, bendrovės „Open24“ vadovas.
Bendros konsoliduotos UAB „Open24“ pajamos per pirmąjį 2020 m. pusmetį pasiekė 3,65 mln. Eur, kai atitinkamu laikotarpiu 2019 m. buvo parduota už 3,18 mln. Eur.
Pasak J. Mačionio, Lietuvoje pardavimai internetu augo 62% iki 730.000 Eur, užsienio rinkose fiksuojamas dar spartesnis šuolis – 165% iki 1,05 mln. Eur.
Prekybos duomenys rodo, kad karantino laikotarpiu keitėsi vartotojų elgesys. Jeigu anksčiau didesnę dalį užsakymu vartotojai internetu atlikdavo kompiuteriuose ir planšetėse, tai karantino laikotarpiu daugiau nei pusę užsakymų (54,9%) – mobiliaisiais įrenginiais.
„Nors užsakymų skaičius padvigubėjo, tačiau daugiau laiko turėdami rinktis vartotojai labiau įsigilindavo ir mažėjo internetu padarytų užsakymų grąžinimų. Šiais metais buvo grąžinama rečiau nei kas septinta batų pora“, – lygina J. Mačionis.
Jis prognozuoja, kad prekybos tendencijos antrąją 2020 m. pusę išliks panašios – apimtys internetu toliau sparčiai augs, o prekybą fiziniuose taškuose sunkins artėjančios antrosios karantino bangos šešėlis ir pasiruošimo galimam naujam karantinui apribojimai.
„Open24“ Lietuvoje valdo septynias „Crocs“ franšizines parduotuves, atstovauja „Deckers Outdoor“, „Teva“ ir kt. prekių ženklus.
VŽ rašė, kad tarp prekybos avalyne bendrovių 2019 m. sparčiausią metinį augimą skaičiavo „Open 24“, didžiausius pardavimus UAB „Armitana“, pelningumo rodiklius – A. Zakaro IĮ, valdanti „Batų kalno“ parduotuves, didžiausią pelno maržą – UAB „Deichmann avalynė“.
Plačiau skaitykite čia.
Arminas Mačys, „Armitanos“ vadovas, VŽ liepos pradžioje teigė, kad šiuo metu prekyba yra visiškai atsigavusi. „Liepą prekyba vyksta pagal planą ir yra tokio pat lygio kaip pernai. Birželį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu pernai, rezultatas buvo 10% mažesnis, o gegužę apyvarta buvo perpus mažesnė“, – sakė A. Mačys. Vadovo teigimu, pirkėjai dažniau renkasi nukainotas prekes, šiek tiek labiau taupo. Plačiau skaitykite čia.