Pandemijos pamokos: kurioms e. parduotuvėms vartotojai deda pliusą

- 62,5% apklaustųjų per karantiną susidūrė su vėluojančiais prekių pristatymais, rodo KOG Rinkodaros instituto atlikta vartotojų nuomonės apklausa.
- Karantinas atskleidė silpnąsias elektroninės prekybos žaidėjų vietas ir rinkos potencialą.
- E. prekybos flagmanams teko kovoti ne tik su padidėjusiu klientų srautu, bet ir su vos ne geometrine progresija augančiu konkurentų skaičiumi.
- Vertinant prekybos sektorius, geriausiai vartotojai vertino aptarnavimą vaistinių e. parduotuvėse.
- Neskaitant vaistinių, geriausiai vartotojai įvertino knygyno „Knygos.lt“ elektroninę parduotuvę.
Su šiuo nemaloniu reiškiniu susidūrė 62,5% apklaustųjų, ir net penktadalis jų teigia, kad prekės „dažniausiai“ vėluoja.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai