2020-06-02 19:22

Pandemijos pamokos: kurioms e. parduotuvėms vartotojai deda pliusą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Dažniausia neigiama patirtis perkant internetu – vėluojantis prekių pristatymas, rodo KOG rinkodaros instituto atlikta vartotojų nuomonės apklausa.
  • 62,5% apklaustųjų per karantiną susidūrė su vėluojančiais prekių pristatymais, rodo KOG Rinkodaros instituto atlikta vartotojų nuomonės apklausa.
  • Karantinas atskleidė silpnąsias elektroninės prekybos žaidėjų vietas ir rinkos potencialą.
  • E. prekybos flagmanams teko kovoti ne tik su padidėjusiu klientų srautu, bet ir su vos ne geometrine progresija augančiu konkurentų skaičiumi.
  • Vertinant prekybos sektorius, geriausiai vartotojai vertino aptarnavimą vaistinių e. parduotuvėse.
  • Neskaitant vaistinių, geriausiai vartotojai įvertino knygyno „Knygos.lt“ elektroninę parduotuvę.

Su šiuo nemaloniu reiškiniu susidūrė 62,5% apklaustųjų, ir net penktadalis jų teigia, kad prekės „dažniausiai“ vėluoja.

52795
130817
52791