2020-05-25 16:25

„Treatwell“ ir „Pasiutusios lapės“ duomenys: rezervacijų šuolis, meistrų kaita

Kathy Willens (AP) nuotr.
Kathy Willens (AP) nuotr.
Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios rezervacijų platformos „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ regi po karantino suvaržymų atgyjantį paslaugų verslą, augančią rezervacijų apimtį ir tai, kad pora mėnesių be darbo daliai partnerių buvo per ilgi – kai kurie nebeatnaujina veiklos, meistrai migruoja iš vieno salono į kitą.
  • Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios rezervacijų platformos „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ regi po karantino suvaržymų atgyjantį paslaugų verslą.
  • Rezervacijų daugėja, bet pora mėnesių be darbo daliai partnerių buvo per ilgi - kai kurie nebeatnaujina veiklos, meistrai migruoja iš vieno salono į kitą.
  • „Figaro“ salonų pajamos, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu metu, yra 30% mažesnės.

Ernestas Vasiliauskas, platformos „Pasiutus lapė“ generalinis direktorius, reziumuoja, kad lankytojų, rezervuojančių laiką grožio procedūroms, skaičius, palyginti su situacija prieš karantiną, yra padidėjęs daugiau nei 6 kartus. Gegužės 18–22 d., palyginti su gegužės 11–15 d., rezervacijų padaugėjo 20%.

52795
130817
52791