2019-05-29 08:45

Svarbiausi rodikliai, kuriuos stebi didžiosios e. parduotuvės

Fabrizio Benscho („Reuters“) nuotr.
Fabrizio Benscho („Reuters“) nuotr.
Kasdienėje veikloje pagrindinės e. parduotuvės stebi daugybę rodiklių, kurie leidžia susidaryti įspūdį apie vykstančias rinkodaros akcijas, kainodarą, siūlomų sprendimų patogumą vartotojui, parodo, ar nemenksta nuolatinių klientų skaičius, kaip keičiasi jų pirkimo įpročiai, ar atsiranda tendencijų, dėl kurių verta koreguoti planus.

Paulius Palinauskas, Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausančios bendrovės „Kesko Senukai Digital“ komercijos vadovas, VŽ sako, kad e. prekyboje, kaip ir mažmenoje, stebimi svarbiausi komerciniai rodikliai, tačiau yra ir specifinių, būdingų vien internetiniam verslui.

„Kasdienėje veikloje stebime virš dešimties svarbiausių rodiklių. Mums svarbu, koks yra lankytojų srautas, konversija, parodanti, kiek iš jų ką nors įsigijo, pradėjome ir klientų pasitenkinimą rodantį NPS matuoti. Natūralu, kad kasdien skaičiuojami pardavimai“, – sako p. Palinauskas.

52795
130817
52791