Svarbiausi rodikliai, kuriuos stebi didžiosios e. parduotuvės

Paulius Palinauskas, Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausančios bendrovės „Kesko Senukai Digital“ komercijos vadovas, VŽ sako, kad e. prekyboje, kaip ir mažmenoje, stebimi svarbiausi komerciniai rodikliai, tačiau yra ir specifinių, būdingų vien internetiniam verslui.
„Kasdienėje veikloje stebime virš dešimties svarbiausių rodiklių. Mums svarbu, koks yra lankytojų srautas, konversija, parodanti, kiek iš jų ką nors įsigijo, pradėjome ir klientų pasitenkinimą rodantį NPS matuoti. Natūralu, kad kasdien skaičiuojami pardavimai“, – sako p. Palinauskas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai