„Eurovaistinės“ pardavimai augo 5%

Publikuota: 2019-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Eurovaistinės“ pardavimo pajamos 2018 m. sudarė 251,5 mln. Eur ir buvo 5% didesnės nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 239,4 mln. Eur.

Tarptautinei įmonių grupei „Euroapotheca“ priklausanti „Eurovaistinė“ 2018 m. pabaigoje turėjo 277 vaistines, prieš metus jų buvo 268.

Raimonda Kižienė, „Euroapothecos“, kuriai priklauso ir „Eurovaistinė“, generalinė direktorė ir valdybos pirmininkė, sako, kad 2019 m. planuojama išlaikyti esamas pozicijas.

Įmonė neatskleidžia, kokią dalį apyvartos sudaro pardavimai internetu, tačiau teigia, kad vaistų ir kitų sveikatos bei grožio prekių (išskyrus receptinius vaistus, kurių prekyba Lietuvoje internetu nėra galima) pardavimai internetu Lietuvoje 2018 m. augo 54,9% ir sudarė 1% visos Lietuvos vaistinių rinkos dalį. Kitose rinkose grupė neplėtoja elektroninės prekybos.

VŽ rašė, kad praėjusiais metais „Euroapotheca“ tapo didžiausiu vaistinių tinklu Šiaurės Europos regione ir priartėjo prie didžiausių Europos vaistinių tinklų dešimtuko. Vadovai regi galimybių dar augti.

Latvijoje grupės apyvarta siekė 57,7 mln. Eur (+4,9%); Estijoje grupės apyvarta siekė 45,4 mln. Eur (+43%); Lenkijoje grupės apyvarta siekė 40,5 mln. Eur (-1%); Švedijoje grupės apyvarta siekė 287,6 mln. Eur.

Grupės vaistinių tinklą 2018 m. pabaigoje sudarė 670 vaistinių, t. y. 213 vaistinių daugiau nei prieš metus. Šį pokytį lėmė plėtra Švedijoje ir Estijoje (189 naujos vaistinės Švedijoje ir 24 naujos vaistinės Estijoje).

„Euroapotheca“ grupėje 2018 m. pabaigoje dirbo 3.867 darbuotojai, t. y. 830 darbuotojų (27,3%) daugiau nei 2017 m. pabaigoje. Darbuotojų skaičius išaugo dėl naujai įsigytų verslo įmonių Švedijoje ir Estijoje bei jų integracijos grupės mastu.

[infogram id="bc748b57-346e-429a-8d15-46bea7bc55e6" prefix="zNt" format="interactive" title="eurovaistine"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 9

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 2

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 30

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau