„Maximos LT“ valdybos pirmininku paskirtas D. Misiūnas

Publikuota: 2019-03-12
„Maxima grupė“ generalinis direktorius Dalius Misiūnas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Maxima grupė“ generalinis direktorius Dalius Misiūnas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Maxima grupė“ į antrinės bendrovės Lietuvoje „Maxima LT“ valdybą paskyrė du naujus narius: „Maxima grupės“ valdybos pirmininką ir generalinį direktorių Dalių Misiūną bei „Maxima LT“ personalo vadovę Margaritą Plešakienę.

Ponas Misiūnas taip pat paskirtas bendrovės valdybos pirmininku. Iki šiol valdybos pirmininkės pareigas ėjusi Kristina Meidė ir toliau bus valdybos nare bei įmonės generaline direktore.

„Šių metų pradžioje patvirtinome naują „Maxima grupės“ strategiją iki 2025 m., kurią įgyvendinant labai svarbus glaudus bendradarbiavimas tarp grupės ir įmonių šalyse. „Maxima LT“ yra didžiausia grupės bendrovė, nuo kurios paprastai prasideda visi svarbesni pokyčiai ir iniciatyvos. Šiuo žingsniu stipriname „Maxima Grupės“ ir „Maxima LT“ komandų bendradarbiavimą tam, kad būtų sukurtas pagrindas efektyviam strategijos tikslų įgyvendinimui: klientų aptarnavimo kokybės tobulinimui ir geresnės darbo aplinkos kūrimui“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Misiūnas, naujasis „Maxima LT“ valdybos pirmininkas ir „Maxima grupės“.

Anot jo, naujajame veiklos etape svarbus prioritetas bus vieningos įmonės kultūros formavimas ir darbuotojų įgalinimas. Todėl į įmonės valdybą taip pat buvo įtraukta ir „Maxima LT“ personalo srities vadovė.

„Maximos“ Lietuvoje valdybą nuo šiol sudarys 7 nariai. Be p. Misiūno ir p. Plešakienės jai taip pat priklauso p. Meidė, finansų vadovas Gabrielius Morkūnas, komercijos vadovė Vilma Drulienė, operacijų vadovė Irtautė Ščerbavičienė bei komunikacijos ir korporacinių reikalų vadovė Ernesta Dapkienė.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 247 „Maxima“ parduotuvės. Šiais metais prekybos tinklus 5-iose šalyse valdanti „Maxima grupė“ visose rinkose planuoja atidaryti 120-140 parduotuvių, didžiąją jų dalį – Lenkijoje.

Vasario mėn. patvirtintoje „Maxima grupės“ strategijoje numatyta įgyvendinti sparčią tarptautinę plėtrą, į kurią iki 2025 m. planuojama investuoti beveik po 100 mln. Eur kasmet, iš viso mažiausiai 600 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 2

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 11

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
Didžiųjų prekybininkų plėtra: atidarys dešimtis naujų parduotuvių Premium 1

Penki didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Iki“ ir „Norfa“ šiais metais naujoms parduotuvėms...

Prekyba
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Atvirkštinis PVM mobiliesiems telefonams – nuo 2019 m. rugpjūčio 1 d. 9

Vyriausybė papildė prekių ir paslaugų, kurioms taikomas atvirkštinis PVM, sąrašą. Tokiu būdu Vyriausybė...

Finansai
2019.05.16
Vilniaus senamiestyje – dar viena maisto prekių parduotuvė skubantiems Premium 4

Sostinėje patogaus apsipirkimo segmentą (angl. convenience) toliau plečia nauji žaidėjai – J. Basanavičiaus...

Gazelė
2019.05.16
Seimas įvedė naujų ribojimų penkiems didžiausiems prekybininkams

Penkiems didžiausią rinkos dalį turintiems prekybininkams įvesti nauji reikalavimai: draudžiama reikalauti iš...

Prekyba
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
„Švyturys GO“ – mėgstamiausias nealkoholinis alus Lietuvoje Verslo tribūna 2

Lietuvoje fiksuojama nauja tendencija – itin sparčiai populiarėja nealkoholinis alus ir jo kokteiliai.

Prekyba
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau