„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau 

Publikuota: 2019-02-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol tiekėjai gali pasirinkti ankstesnį nei standartinis sutartinis apmokėjimo terminą.

Tiekėjai sąskaitas faktūras prekybos tinklui pateikia kaip ir anksčiau, o šis, jas patvirtinęs, duomenis sukelia į internetinį portalą. Nuo šiol prekių tiekėjas taip pat gali rinktis: gauti apmokėjimą per standartinį sutartyje numatytą terminą arba pateikti prašymą ankstesniam apmokėjimui mainais į tam tikrą nuolaidą. Nuolaidos dydis priklauso nuo to, per kiek dienų mokėjimas yra paankstinamas.

„Tiekėjai gauna galimybę savo nuožiūra valdyti gautinas sumas realiu laiku tais atvejais, kai prireikia apyvartinių lėšų. Tiekėjai pagal poreikį gali užsisakyti visų arba tik dalies savo pateiktų sąskaitų faktūrų ankstesnį apmokėjimo terminą. Mūsų siūlomas dinamiškų nuolaidų įrankis yra vertinga alternatyva mažiau lanksčiai faktoringo paslaugai ar įkeistu turtu garantuotam skolinimuisi, kai norima padidinti apyvartinį kapitalą ar pagerinti pinigų srauto būklę, kas ypač aktualu smulkaus ar vidutinio verslo atstovams, kuriems apmokėjimo terminas dažnai itin svarbus“, — sako Eglė Radžiūnė, „Lidl Lietuva“ valdybos narė, administracijos tarnybos vadovė.

Portale tiekėjai visą parą gali sekti informaciją apie prekių sąskaitas ir jų statusą – ar sąskaita faktūra jau patvirtinta ir perduota apmokėti, kokia numatyta jos apmokėjimo data. Matyti informacija apie jau atliktus mokėjimus, pavyzdžiui, kokia suma ir kada buvo pervesta tiekėjui.

„Internetiniame portale suteikiame galimybę tiekėjams susipažinti su visų mums pateiktų prekių sąskaitų faktūrų ir koreguojančių dokumentų statusu bei jų mokėjimo terminais. Tai efektyvu ir laiko atžvilgiu – nebereikia užklausų pateikti skambučiais ar elektroniniais laiškais. Bendradarbiavimas su tiekėjais pasitelkiant šį portalą yra abiem pusėms naudą nešantis sprendimas, stiprinantis gerus verslo santykius ir tarpusavio pasitikėjimo lygį“, — teigia p. Radžiūnė.

Šiuo metu „Lidl“ dirba su 99 Lietuvos tiekėjais. Didžioji dalis – daugiau nei 234 – jų produkcijos prekių parduodama su privačiais „Lidl“ prekė ženklais, dar apie 118 produktų prekybos tinklo lentynose randama su pačių gamintojų prekės ženklais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  2

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 7

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau