„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai

„Džiaugiamės stiprėjančia „Iki“ privačių prekės ženklų (PPŽ) šeima. Kitų Europos šalių praktika rodo, kad turime dar daug potencialo auginti PPŽ pardavimus Lietuvoje. Mūsų pirkėjai noriai renkasi tokiais ženklais žymimus produktus ir jų pardavimai kasmet auga, tai lemia ne tik mažesnė nei gamintojų prekės ženklų kaina, bet ir produktų kokybė bei įvairovė“, – teigia Nijolė Kvietkauskaitė, prekybos tinklo „Iki“ Komercijos ir rinkodaros tarnybos direktorė.
Tad šių metų pradžioje greta „Iki“, „Iki Ūkis“ ir „Iki Gourmet“ privačių prekės ženklų produktų tinklo parduotuvių lentynose atsirado vaisių ir daržovių kategorijos PPŽ „Bon Via“, energinių gėrimų kategorijoje – „Maximal G“, o didžioji tinklo PPŽ naujiena – mažos kainos standartą siūlantis „Clever“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai