2019-02-06 06:45

„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją komunikacijoje, o „Iki“ renkasi kitokį kelią – ligšiolinį privatų tinklo prekės ženklą „Cento“ keičia „Clever“.

„Džiaugiamės stiprėjančia „Iki“ privačių prekės ženklų (PPŽ) šeima. Kitų Europos šalių praktika rodo, kad turime dar daug potencialo auginti PPŽ pardavimus Lietuvoje. Mūsų pirkėjai noriai renkasi tokiais ženklais žymimus produktus ir jų pardavimai kasmet auga, tai lemia ne tik mažesnė nei gamintojų prekės ženklų kaina, bet ir produktų kokybė bei įvairovė“, – teigia Nijolė Kvietkauskaitė, prekybos tinklo „Iki“ Komercijos ir rinkodaros tarnybos direktorė.

Tad šių metų pradžioje greta „Iki“, „Iki Ūkis“ ir „Iki Gourmet“ privačių prekės ženklų produktų tinklo parduotuvių lentynose atsirado vaisių ir daržovių kategorijos PPŽ „Bon Via“, energinių gėrimų kategorijoje – „Maximal G“, o didžioji tinklo PPŽ naujiena – mažos kainos standartą siūlantis „Clever“.

52795
130817
52791