„1A“ akcijos – jau „Kesko Senukai Digital“ portfelyje

Publikuota: 2018-10-12
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausanti kompanija „Kesko Senukai Digital“ tapo viena pirmaujančių Baltijos šalyse elektroninės prekybos platformų valdytojų, užbaigus sandorį, kuriuo įsigyta 100% internetinės prekybos grupės „1A“ akcijų.

„Kesko Senukai“ grupė „1A“ akcijas iš Latvijos akcininkų įsigijo po to, kai sandorį patvirtino visų Baltijos valstybių konkurencijos priežiūros tarnybos. Įsigijimo vertės šalys neatskleidžia.

Pasak Algirdo Baltaduonio, „Kesko Senukai Digital“ generalinio direktoriaus, investicinės grupės „Žabolis ir partneriai“ partnerio, vieningas „1A“ ir „Kesko Senukai Digital“ valdomų lyderiaujančių platformų vystymas lems kokybinį ir kiekybinį šuolį sparčiai kintančioje Baltijos šalių elektroninės prekybos rinkoje.

„Kesko Senukai Digital“ jau šiuo metu yra lyderė Baltijos šalių elektroninės prekybos sektoriuje „pasidaryk pats“. „1A“ grupė yra pagrindinė žaidėja Latvijoje internetinės prekybos elektronikos ir kitomis ne maisto prekėmis segmente, įmonė vykdo veiklą ir Lietuvoje.

Planuojama, kad konsoliduotos internetinės prekybos grupės pajamos šiemet viršys 80 mln. Eur.

Įmonės pranešime spaudai teigiama, kad planuoja pasiūlyti didžiausią Baltijos šalyse prekių asortimentą, šiais metais prekyboje bus apie 250.000 pavadinimų prekių.

„Investicijos į daugiakanalės prekybos plėtrą yra mūsų strateginio plano dalis. Elektroninės prekybos rinkos Baltijos šalyse augimas gerokai viršija tradicinę mažmeninę prekybą. Esame pasiruošę užtikrinti vis augančius klientų poreikius patogiai, saugiai ir greitai įsigyti prekių internetu", - sako p. Baltaduonis.

Pasak jo, planuojamos investicijos į paslaugų kokybės gerinimą, modernias elektroninių platformų technologijas, mobiliasias aplikacijas, kitus sprendimus skaitmeniniuose kanaluose.

2002 metais įkurta grupė „1A“ yra viena iš buitinės, garso, vaizdo, kitos technikos prekybos internetu lyderių Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje, šiose šalyse valdanti prekybos platformas www.1a.lv, www.1a.ee ir www.1a.lt. 2017 m. bendrovės pajamos visose Baltijos šalysesudarėapie 41 mln. Eur.

„Kesko Senukai Digital“ yra elektroninės komercijos vystymo kompanija, valdanti didžiausio statybos, remonto ir buities prekių tinklo Baltijos šalyse „Kesko Senukai“ elektronines parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Praėjusiais metais bendrovės pajamos siekė 19 mln. Eur.

50% „Kesko Senukai Digital“ akcijų priklauso Suomijos koncernui „Kesko“, kitos akcijos – „Kesko Senukai“ prezidentui Artūrui Rakauskui, tinklo įkūrėjui Augustinui Rakauskui ir investicinei grupei „Žabolis ir partneriai“.

„Kesko“ koncernas yra vienas iš mažmeninės ir didmeninės prekybos lyderių Europoje, kurio apyvarta praėjusiais metais siekė 13 mlrd. Eur. Koncerno įmonėse dirba per 45.000 darbuotojų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pupa“ pasirašė sutartį su „Pepco“

Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre „Pupa“ atidarys „Pepco“...

„Lidl“ plečiasi dar dviejuose miestuose 1

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ketvirtadienį atidarė pirmą parduotuvę Palangoje, o kitą...

Švelninamos prekybos pirotechnika taisyklės

Verslininkams ėmus piktintis, kad galingesniais fejerverkais prekiauti Lietuvoje pastaruoju metu galėjo tik...

Perveneckas: H&M atidarys COS parduotuvę Vilniuje 9

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, dalyvaudamas „Newsec“ NT tendencijų pristatymui skirtoje...

Estijoje iškelta byla keliones į Krymą pardavinėjusioms turizmo agentūroms 5

Estijos turizmo agentūros, ignoruodamos Europos teisę ir keldamos riziką savo klientams, metai iš metų...

Vilniaus „Akropolis“ imasi pokyčių: vizualizacijos – ant stalo Premium 11

Po ilgų svarstymų ir sprendimų paieškų „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio...

„Rimi“ atidarė naują parduotuvę Kaune

Kaune, Vilijampolėje, atidaryta nauja „Rimi” parduotuvė. Tai 57-a „Rimi” prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje...

2019 m. biudžetas: augsiančios pensijos, vaiko pinigai, algos pasieks prekybininkus 2

2019 m. augsiančios biudžeto socialinės ir kitos išlaidos – senatvės pensijos, vaiko pinigai, medikų ir...

„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

„Urmas“ investavo į automobilių stovėjimo aikštelės išplėtimą

UAB „Prekybos miestelis Urmas“ išplėtė savo automobilių stovėjimo aikštelę Kaune. Ji padidėjo iki 3.600...

„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 14

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 17

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

„Mobilieji mokėjimai“ su MoQ žengia į „Caffeine“ tinklą 3

Prie mobiliųjų mokėjimų platformos „MoQ“ prisijungė 30-ies kavinių tinklas „Caffeine“. Tai antras didžiausias...

Technologijos
2018.10.15
„Sears“ skelbia bankrotą

Viena svarbiausių JAV prekybininkių, prisidėjusi prie amerikiečių pirkimo įpročių pokyčių, nepajėgia...

„Franmax“ vadove skiriama Šimė 30

„Maxima grupės“ antrinės įmonės „Franmax“ vadove skiriama Eglė Šimė – dabartinė bendrovės IT centro vadovė.

Vadyba
2018.10.15
Š. Keserauskas: protingai taikytis prie konkurentų elgesio nedraudžiama Premium 13

Ūkio subjektams nėra draudžiama protingai prisitaikyti prie konkurentų elgesio, tačiau svarbu, kad įmonės...

Švedijos milžinė IKEA atidarys parduotuvę Estijoje

Iš Baltijos šalių pirmiausia į Lietuvą žengęs baldų ir interjero prekių tinklas IKEA neseniai atidarė...

„Novaturo“ apyvarta per devynis mėnesius padidėjo 30% 2

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugsėjo mėnesiais...

„Maxima“ siūlys savo įrankį atsiskaitantiems mobiliaisiais Premium 19

Po daugiau nei metus trukusio kūrybinio proceso „Maxima“ rengiasi pristatyti savo naująjį lojalumo įrankį –...

Apklausa: draudimą parduotuvėms dirbti sekmadieniais palaiko tik ketvirtadalis žmonių 20

Didžioji dalis šalies gyventojų sekmadieniais lankosi parduotuvėse, o draudimą joms dirbti sekmadieniais ir...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau