„1A“ akcijos – jau „Kesko Senukai Digital“ portfelyje

Publikuota: 2018-10-12
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausanti kompanija „Kesko Senukai Digital“ tapo viena pirmaujančių Baltijos šalyse elektroninės prekybos platformų valdytojų, užbaigus sandorį, kuriuo įsigyta 100% internetinės prekybos grupės „1A“ akcijų.

„Kesko Senukai“ grupė „1A“ akcijas iš Latvijos akcininkų įsigijo po to, kai sandorį patvirtino visų Baltijos valstybių konkurencijos priežiūros tarnybos. Įsigijimo vertės šalys neatskleidžia.

Pasak Algirdo Baltaduonio, „Kesko Senukai Digital“ generalinio direktoriaus, investicinės grupės „Žabolis ir partneriai“ partnerio, vieningas „1A“ ir „Kesko Senukai Digital“ valdomų lyderiaujančių platformų vystymas lems kokybinį ir kiekybinį šuolį sparčiai kintančioje Baltijos šalių elektroninės prekybos rinkoje.

„Kesko Senukai Digital“ jau šiuo metu yra lyderė Baltijos šalių elektroninės prekybos sektoriuje „pasidaryk pats“. „1A“ grupė yra pagrindinė žaidėja Latvijoje internetinės prekybos elektronikos ir kitomis ne maisto prekėmis segmente, įmonė vykdo veiklą ir Lietuvoje.

Planuojama, kad konsoliduotos internetinės prekybos grupės pajamos šiemet viršys 80 mln. Eur.

Įmonės pranešime spaudai teigiama, kad planuoja pasiūlyti didžiausią Baltijos šalyse prekių asortimentą, šiais metais prekyboje bus apie 250.000 pavadinimų prekių.

„Investicijos į daugiakanalės prekybos plėtrą yra mūsų strateginio plano dalis. Elektroninės prekybos rinkos Baltijos šalyse augimas gerokai viršija tradicinę mažmeninę prekybą. Esame pasiruošę užtikrinti vis augančius klientų poreikius patogiai, saugiai ir greitai įsigyti prekių internetu", - sako p. Baltaduonis.

Pasak jo, planuojamos investicijos į paslaugų kokybės gerinimą, modernias elektroninių platformų technologijas, mobiliasias aplikacijas, kitus sprendimus skaitmeniniuose kanaluose.

2002 metais įkurta grupė „1A“ yra viena iš buitinės, garso, vaizdo, kitos technikos prekybos internetu lyderių Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje, šiose šalyse valdanti prekybos platformas www.1a.lv, www.1a.ee ir www.1a.lt. 2017 m. bendrovės pajamos visose Baltijos šalysesudarėapie 41 mln. Eur.

„Kesko Senukai Digital“ yra elektroninės komercijos vystymo kompanija, valdanti didžiausio statybos, remonto ir buities prekių tinklo Baltijos šalyse „Kesko Senukai“ elektronines parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Praėjusiais metais bendrovės pajamos siekė 19 mln. Eur.

50% „Kesko Senukai Digital“ akcijų priklauso Suomijos koncernui „Kesko“, kitos akcijos – „Kesko Senukai“ prezidentui Artūrui Rakauskui, tinklo įkūrėjui Augustinui Rakauskui ir investicinei grupei „Žabolis ir partneriai“.

„Kesko“ koncernas yra vienas iš mažmeninės ir didmeninės prekybos lyderių Europoje, kurio apyvarta praėjusiais metais siekė 13 mlrd. Eur. Koncerno įmonėse dirba per 45.000 darbuotojų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutusi lapė“ Premium

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
13:47
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
12:45
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
10:58
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 9

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
05:45
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 3

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 18

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14
„MV Group“ planuoja augti 10% 

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.14
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Lietuviškas startuolis nevaikiškus žaislus pardavinėti pradeda „Lemonos“ parduotuvėse Premium 8

Nors konstruktorių kūrėjai pirmiausia orientuojasi į žaislų rinką, „Totem“ pradėjo nuo detalių rinkinių,...

Gazelė
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau