2018-05-17 12:00

„Amazon“ rikiuojasi lietuviški produktai: įmonių tikslai ir patirtis

Laurynas Miškinis, „Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas: „Čia matome labai daug galimybių.“ Vladimiro ivanovo (VŽ) nuotr.
Laurynas Miškinis, „Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas: „Čia matome labai daug galimybių.“ Vladimiro ivanovo (VŽ) nuotr.
Vienoje didžiausių pasaulyje elektroninės prekybos platformų „Amazon“ Didžiosios Britanijos rinkoje atsiranda vis daugiau lietuviškų produktų: ekologiškų „Augos“ sriubų, „Volfas Engelman“ gaminamų „Fizz“ gėrimų, „Alitos“ putojančio vyno, „Vytauto“, „Akvilės“, „Birutės“ mineralinio vandens ir kitų.

Šiuo metu trys skirtingi prekybininkai, veikiantys amazon.co.uk platformoje, siūlo įsigyti prekės ženklu „Auga“ pažymėtų sriubų, konservuotų grybų, pupelių, avinžirnių. Pavyzdžiui, „Augos“ paruošta vartoti „Minestrone“ sriuba kainuoja 19 GBP, pupelės pomidorų padaže – 11,10 GBP.

Laurynas Miškinis, „Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas, sako, kad Jungtinė Karalystė (JK), ypač Londonas, yra viena labiausiai išsivysčiusių ekologiškos produkcijos rinkų, konkurencija čia labai didelė. Jungtinės Karalystės ekologiškų produktų rinka sparčiai auga ir šiuo metu yra verta maždaug 2,6 mlrd. Eur. Pagal dydį JK ekologiškų produktų rinka ES atsilieka tik nuo Vokietijos ir Prancūzijos, teigia pašnekovas.

52795
130817
52791