2018-01-08 07:00

Plėtra į kitus miestus: ką būtina žinoti

Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius: „Detales parduoti sugebėjo daugelis, bet kai reikėjo ūkininkus pakonsultuoti, pardavėjai nematydavo visumos. Arba nenorėdavo matyti.“
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius: „Detales parduoti sugebėjo daugelis, bet kai reikėjo ūkininkus pakonsultuoti, pardavėjai nematydavo visumos. Arba nenorėdavo matyti.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Geografinė verslo plėtra žada ne tik papildomų pajamų, bet ir iššūkių, su kuriais susidoroti nėra lengva, nes skirtinguose miestuose ir pirkimo įpročiai kitokie, ir patikimo personalo rasti sudėtingiau.

Sakoma, kad savame kieme pranašu nebūsi, bet versle ši taisyklė dažniausiai negalioja, nes pirmiausia įsitvirtinama ten, kur gyvena verslo įkūrėjas, o tik paskui žvalgomasi į kitus miestus.

Plėtra pareikalauja nemažai investicijų, tačiau jos ne visada duoda grąžos. Arba ne tiek, kiek tikėtasi. Priežastis – kiekvienas regionas turi savų ypatumų. Kitas dalykas – sudėtinga rasti personalo, kuriam būtų galima patikėti įmonės valdymą, nes kasdien į kitą Lietuvos kraštą nepavažinėsi.

52795
130817
52791