2020-06-12 03:01

Prekybos tinklams nuolaidų dalyti vengianti „Biržų duona“ plės franšizę

Andrius Kurganovas, UAB „Biržų duona“ komercijos direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Kurganovas, UAB „Biržų duona“ komercijos direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Trupančioje duonos rinkoje „Biržų duona“ išlaiko augimą, o šiemet ketina koncentruotis į firminių parduotuvių tinklo plėtrą. Nors dalis jau esamų parduotuvių tik neseniai atsidarė po karantino, o koronaviruso pandemija grasina antrąja banga, bendrovė savo planų neatsisako.

„Žinoma, rizika yra, į viską žiūrime atsargiau, tačiau to neapibrėžtumo dabar labai daug – nuo visko neapsisaugosi ir visko stabdyti tiesiog negali“, – VŽ pasakoja Andrius Kurganovas, „Biržų duonos“ komercijos direktorius.

Toliau auga

„Biržų duona“ praėjusiais metais savo pajamas augino 12% – nuo 11,83 iki 13,26 mln. Eur, jos grynasis pelnas mažėjo ir siekė 520.129 Eur, kai 2018 m. buvo 602.988 Eur.

52795
130817
52791