„Beyond Meat“ mažina kainas ir tikisi, kad pandemija privilios naujų vartotojų

Duodamas interviu CNBC Ethanas Brownas, „Beyond Meat“ įkūrėjas, pasakojo, kad netrukus vartotojams planuojama pasiūlyti specialias didesnes alternatyvios mėsos pakuotes palankesne kaina, taip pat pirkėjus vilioti ruošiamasi nuolaidomis.
„Artėjantį kepsnių sezoną matome kaip didžiulę galimybę mums išbandyti savo jėgas ir privilioti į mėsos alternatyvų kategoriją daugiau vartotojų“, — CNBC cituoja E. Browną.
Bendrovė bandys savo produktų kainas priartinti prie įprastų mėsos gaminių. Dar visai neseniai mėsainis, pagamintas su „Beyond Meat“ bemėsiu paplotėliu kainavo dvigubai, o kai kur ir trigubai daugiau už įprastus mėsainius.
Vis dėlto, JAV pasiekus koronavirusui, daug šalies mėsos perdirbėjų, tarp jų ir didžiausia bendrovė „Tyson Foods“, laikinai sustabdė savo gamybą ir paskutinėmis balandžio savaitėmis mažmeninės prekybos vietose mėsos kainos išaugo 8%, o kai kur buvo pranešama ir apie mėsos produktų trūkumą.
„Žiūrint į šiandienines jautienos kainas, mes galime bandyti konkuruoti. Dabar vystome kainodarą ir produktus vartotojams, kuriuos pristatysime vasaros sezonui“, — aiškina E. Brownas.
Jo teigimu, bendrovė jau kuris laikas stengėsi savo produkciją padaryti labiau prieinamą platesniam vartotojų ratui, o dabar, kai gyventojų perkamoji galia mažės, tai tampa dar svarbiau.
„Vasarą matome kaip galimybę tapti aktualiems vartotojams, susiduriant su mėsos tiekimo grandinės sutrikimais. Dėl to taikysime agresyvią kainodarą, kad kuo labiau priartėtume prie įprastos mėsos kainų“, — kalba E. Brownas.
Bendrovė šią savaitę paskelbė ir pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus – pardavimai šiuo laikotarpiu augo beveik du kartus, o bendrovės pajamos pasiekė 97 mln. USD. Pelnas siekė 1,8 mln. USD arba 3 centus vienai akcijai. Paskelbus šią žinią, „Beyond Meat“ akcijų kaina išaugo 26% iki 126,21 USD.