2019-10-07 14:54

ŠUA pajamas augina agresyvi eksporto plėtra Rusijoje bei Afrikoje

Rolandas Viršilas, „Švyturys-Utenos alus“ ir „Carlsberg“ grupės Baltijos šalyse vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rolandas Viršilas, „Švyturys-Utenos alus“ ir „Carlsberg“ grupės Baltijos šalyse vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) šiemet toliau krentančioje alaus rinkoje augina pajamas – per 8 šių metų mėnesius bendrovės apyvarta, apskaičiuota pagal grupės standartus, siekė 120 mln. Eur – 3% daugiau nei pernai. Pardavimus auginti bendrovei pradėjo premium alaus pardavimai bei eksporto plėtra.

„Galima įvairiai vertinti tuos 3%. Mums tai yra daug, nes rinkos šiemet tikrai nebuvo palankios, ypač Latvijoje, kur alaus rinka šią vasarą krito 12-15%“, – pristatydamas bendrovės rezultatus kalbėjo Rolandas Viršilas, „Švyturys-Utenos alus“ bei „Carlsberg“ grupės Baltijos šalyse vadovas.

„Carlsberg Group“, kuriai priklauso ŠUA per 8 šių metų mėnesius gavo 33 mlrd. DKK – 6% daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, o veiklos pelnas siekė 5,17 mlrd. DKK. Grupės akcijų kaina biržoje pirmą kartą perlipo 1.000 DKK vertę.

52795
130817
52791