2019-05-03 08:45

Stambiųjų duonininkų receptai augti trupančioje rinkoje

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Duonos valgytojų Lietuvoje ir toliau mažėja, tačiau stambiausios šalies kepyklos augimą išlaiko. Vienos jų koncentruojasi į tradicinius, pirkėjų jau pamėgtus gaminius, kitos vartotojus bando suvilioti naujais, inovatyviais produktais.

Didžiausia Lietuvoje duonos kepėja UAB „Vilniaus duona“ pernai gavo 34,8 mln. Eur pajamų. Nors, palyginti su 2017 m., fiksuotas 1% pajamų augimas, jis mažesnis nei anksčiau, kai bendrovė savo pajamas augindavo bent po porą procentų.

„Metų pradžioje turėjome tam tikrų iššūkių rinkoje“, – pripažįsta Artūras Kokoškinas, bendrovės komercijos vadovas. Jis teigia, kad nors metų pradžia lengva nebuvo, antroje metų pusėje bendrovė grįžo į augimo vėžes.

52795
130817
52791