Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-01 05:45
RĖMIMAS
2025-11-26 06:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O tiek buvo hypo ir pagyrų, rezultate standartiškai lietuviškai bandoma išdurti investuotojus/kreditorius
Nišinė, greenwashingu paremta gamyba yra per brangus investuotojui procesas. Nei reikiamo know-how, nei produktyvumo, nei realizacijos kanalų nėra. Tiekimas vėluoja, surinkimas neatitinka gamybos plano. Jei būtų potencialo sukurti komerciškai naudingą produktą, jį darytų jau esami gamintojai Europoje. Neadekvati rizika, gaila įmonės, darbuotojų, investuotojų.
Tokie projektai turėtų būti valstybės remiami, t.y. Lietuvoje visi perkami elektriniai busai turi būti ne iš Kinijos, bet būtent Lietuviški. Taip, jie gal brangesni, ne tokie kokybiški, bet kitaip verslas neįsisuks
Vel vatinis gudru negatyva varo ?
Taip ir nesupratau, kuo jie pranašesni, kad ir už Rumunijoje gaminamu BYD. Kiniečiai turi visą grandinę (R&D, baterijos, gamyba, rinkos, masto ekonomija). Ką klaipėdiškiai gali pasiūlyti iš to, ko negali BYD'as ? Smagu būtų Lietuvoje turėti automobilių pramone, bet kiek per vėlai pradėta, kad konkuruoti su rinkos banginiais.
Laukiame last dance from dancer. Tokio lygio projektams būtų galima rasti lėšų iš inovacijų plėtros fondo ar pan. Savivaldybės galėtų užsisakyti didesnį kiekį, kad vietos gamybą išsukti.
Klaipedos administratoriai viska "sutvarkys". Ramiai :) Kas zino kaip raganosis atrodo? :)
Juodas priekis atnešė juoda debesi?