Kad iš kelininkų girdžiu kiek kitaip. Gal nebūtų problema leisti tiesti kabelių šalia kelio, bet tik niekas nenori už juos įsipareigoti, pvz., prireikus iškelti apmokėti sąskaitas.
2024-11-19T08:00:03+02:00
Suprantu, jei kalba eina apie teritorijas, kuriose planuojama tiesti papildomas eismo juostas, statyti viadukus ar pan. Bet, kiek tokių vietų yra? Jei po 200 metų kažkur bus vystomas kažkoks projektas, tai ir bus skirtas finansavimas ten esančiai infrastruktūrai. Čia ne AB reikalas rūpintis neegzistuojančiomis problemomis.
2024-11-19T08:09:49+02:00
Šveikauskas, nori, kad akcinė bendrovė turėtų teisę pasakyti Paukščiui - susirinkite mūsų žemėje esančius laidus.
2024-11-19T13:13:13+02:00
Jei yra saugos zona reiskia ir tikimybe kad ten gali kazkada (ryt poryt ar po 50 metu) atsirasti yra, priklausomai nuo to kaip vystysis vietove.
Klausimas ar kabelio savininkas gaves galimybe tiestis ji saugos zonoje sutiks su salyga kad kelio savininkui pareikalavus t.y. vykdant renkonstrukcija tas kabelis bus perkeltas uz savininko lesas. Manau kabelio savinikas prasys kazkokiu garantiju kuriu kelio savininkas nelabai gali ir duoti ziurint i tolimesne prespektyva
2024-11-19T07:43:41+02:00
Esu įsitikinęs, kad iš užsienio investicijų perspektyvos visos šios problemos yra aiškios, kaip ir tai, kiek tų investicijų nepritraukta.
Viena Paukščio mintis tarsi neišgirsta liko - konjako dėžutė. Užslėpta vietinė korupcija žalą daro ne tik stambiems, bet ir smulkiems, ir TUI. Ir kaip greitai įklimpstama į šitą liūną parodo VIA Lietuva retorika. Vakar vienaip, o šiandien, pasirodo, viskas jau gerai. Numesim kasnelį garsiausiai rėkiantiems (14 projektų), ir toliau tęsime savo teisėtą veiklą. Bet sunkiausiai suvokiama, kad jų net biurokratais nepavadinsi, nes tai akcinė vendrovė!
2024-11-19T08:31:47+02:00
Daug yra akcinku bendroviu turinciu monopoli valstybiame turte, tai ta pati valdzia tik po kitu skeciu
2024-11-19T09:07:11+02:00
Buten todel ir i akcine bendrove pertvarkyta is valstybines imones, nes valstes ir savivaldybiu imoniu istatyme yra norma, jog imones tikslas – teikti viešąsias paslaugas, gaminti produkciją ir vykdyti kitą veiklą siekiant tenkinti viešuosius interesus. Taip pat visa turta valdo, naudoja ir disponuoja VĮ patikejimo teise ir norint ji parduoti reikia gauti savivaldos ar ministerjos leidimą. Taigi valstybe yra inones SAVININKAS. Gi pagal AB istatymą valstybė tik akcininkas, kuris turi teise tik i mnuosava kapitalą ir AB tikslas nėra tenkinti viesuosius interesus. Tokiu imoniu tikslas - PELNAS. Pvz. misku uredija irgi pertvarkyta i AB :))) Taigi tikslas ne priziureti gamtą (Ta juk minusas imonei), bet tikslas is tos gamtos uzdirbti :))))
2024-11-19T07:48:34+02:00
Švaikauskas turi mint lauk iš posto. O Šimonytė kaip matom tėra apskritas nulis, nenuveikta nieko mažinant biurokratų žiaunas
2024-11-19T08:30:31+02:00
Juokauji? Šimonytė to gyvenime nesugebėtų, nes pagrindinis veiklos modelis ten yra skolintis ir kelti mokesčius, o čekiukai ar kiti mokesčių mokėtojų pinigų švaistymai tai yra cirkelis (kaip ji pati vadina)
2024-11-19T13:16:15+02:00
papasakokit kaip galima sumazinti ta biurikratija kurios nesugebejo nei viena iki siol busivi valdzia tame tarpe ir dabartine naujoji dauguma su Skverneliu ir tie patys socdemai atsikratyti per savo valdymo laikotarpius
Kaip igalinti ta tarpini valdininka kuriam nei silta nei salta ko ten virsuj nori nes jis baksnoja i teises aktus kur aiskiai isdestyta kokia forma per kiek ir kada ir kokiomis salygomis jis gali kazka tvirtinti o kazko ne
2024-11-19T07:59:35+02:00
...už tai kelininkai gali nieko nepranešę žemės savininkui bet kada užsimanę atvažiuoti ir privačiame sklype pjauti privačius medžius kurie niekam nekliuvo nuo Smetonos laikų, pareikšdami kad geras gabalas tavo sklypo dabar priklauso keliui ir veikla jame draudžiama, žinoma, apie kompensaciją jokios kalbos nėra.
Kodėl tokių bajerių kelininkai nedaro prezidentų arba premjerų sklypuose? tai gi irgi ribojasi su kažkokiu privažiavimui, davai išpjaukit ir jiems medžius. Ir dar kai prezidentas tuo metu pjauną veją, nes nu negi dabar informuosi sklypo savininką ir kas ta darbų sauga yra, tegul virsta medžiai laisvai.
Vilniuje, užsimanius kai kuriems artistams, medžius galima sodinti vidury gatvių, o tuo tarpu provincijos gyvenvietėj reikalauja tuščių 9 metrų nuo kelio. Nėra ko paskui stebėtis, kad žmonės balsuoja prieš esamą valdžią ir visokie Vaitkai bei Žemaitaičiai išdygsta.
2024-11-19T08:10:21+02:00
Pats buvau susidures, bet kaip privatukas. Kai jau vamzdynai buvo pravesti bei laidai pajungti.. 3 menesius teko bedraut su eso kad pajungtu dujas ir elektra, kartais prasymai pralenkia logika, pvz reikejo zmonos sutikimu kur stoves duju skaitikliu dezute nors dezute stovejo 10 metu ir joje 3 kaiminu skaitliukai.. tai jei nesutiktu reiktu ko? Poto namo pridavimas truko apie metus nes vis keitesi teises aktai ir nauji reikalavimai ir vel rink ir keisk dokus
2024-11-19T08:15:27+02:00
Visiškai apgailėtinas “via Lietuva” vadovo požiūris, spaudos konferencijoje po susitikimo su ministre pirmininke nepatenkintas kalbėjo, kad “keliams ir taip trūksta finansavimo, energetikai turi savo biudžetus”. Tai būtent ir gali atpiginti abiejų infrastruktūrų tiesimo/remonto kainas juos tiesiant kartu! Kai jau yra išpirkti sklypai ir nutiestas kelias, kam dar kažkur kitur kartoti sudėtingą procedūrą ir nuo nulio daryti statybas elektros ar kitoms komunikacijoms? Tik todėl kad šveikauskui ramiau gyventi būtų?
2024-11-19T08:46:45+02:00
Tai reikia liuosiuot tą Švaikauskį ir ieškot žmogaus, kuris susitvarkys.
2024-11-19T08:15:42+02:00
Visiškai apgailėtinas “via...
2024-11-19T08:16:31+02:00
Visiškai apgailėtinas “via...
2024-11-19T08:29:10+02:00
Visiškai apgailėtinas “via Lietuva” vadovo požiūris, spaudos konferencijoje po susitikimo su ministre pirmininke nepatenkintas kalbėjo, kad “keliams ir taip trūksta finansavimo, energetikai turi savo biudžetus”. Tai būtent ir gali atpiginti abiejų infrastruktūrų tiesimo/remonto kainas juos tiesiant kartu! Kai jau yra išpirkti sklypai ir nutiestas kelias, kam dar kažkur kitur kartoti sudėtingą procedūrą ir nuo nulio daryti statybas elektros ar kitoms komunikacijoms? Tik todėl kad šveikauskui ramiau gyventi būtų?
2024-11-19T08:36:57+02:00
kalbėjo, kad “keliams ir taip trūksta finansavimo, energetikai turi savo biudžetus”.
--------------------------------------------
kaip cia gaunasi. Persitvarkė is valstybinės imones i AB ale laisvos rinkos zaidejas ir praso finansavimo :DDDDDDD
2024-11-19T08:35:57+02:00
Švaikauskas melagis, ir dar koks, ypač per spaudos konferenciją - buvo pikta klausyti. Nesutaria su ESO, o įkaitais tampa verslas. Tai yra valstybinio lygio šantažas. Esame smulkieji, tai VIA Lietuva į mūsų prašymus tik numoja ranka. Tarėmės su advokatais, tai sakė, kol didieji tylės, tik išlaidų daugiau patirsime. Per 2024 m. įmonė jau neteko pusės planuoto pelno dėl vienintelio trūkstamo VIA Lietuva parašo, ir būtent dėl tos pačios priežasties. VIA Lietuva - kaip mafija, valdanti valstybinę žemę.
2024-11-19T09:03:27+02:00
O taip. Via Lietuva rūpi tik didžiausi projektai.
Susisiekus su Via Lietuva, kad gyvenvietėje neina pereeiti kelio normaliai ir kyla pavojus gyvybei, nes tranzitas padarytas per gyvenvietę. Niekas nesilaiko 50km/h greičio. Jų atsakymas, eik/važiuok per aplinkui. Ne tai kad galvoti, kaip išspęsti problemą, įrengiant pėsčiūjų perėją, karts nuo karto, pastatant trikojį ar greičio matuoklį ar net gi kalniuką(esu prieš juos), kad sumažinti greitį. Atsakymas tiesiog toks, kad duoda suprasti: eikit jūs velniop. Nieko mes nedarysim.
2024-11-19T09:10:05+02:00
Jie juk dabar AB o ne valstybine imone. Ner pelno - ner darbu :)) Ju tikslas dabar pelnas, o ne kazkoks ten viesasis interesas. Susimokek ir bus tau ir kalniukai ir pakalnes (esu uz juos) :DDD
2024-11-19T09:09:03+02:00
VIA Lietuva yra viena prasciausiai veikianciu instituciju Lietuvoje. Problema, kuria iskele Paukstys yra svarbi daugeliui rinkos dalyviu. Per anksti pradejom dziaugtis, kad ji bus isspresta…
Gal uzteks ziureti ir vadovautis siauru savo institucijos interesu, laikas paziureti i platesni paveiksla? Jei institucijos vadovui tai per sunku - tam yra ministras ir premjeras. Nepalikit sio klausimo!!!!
2024-11-19T09:34:52+02:00
Chebra, už medžių nematote miško. Atrodo, kad Švaikauskas kaltas. Man susidaro įspūdis, kad jis kaltas, nes nenuėjo extra-mile. Bet nieks neprivalo jos nueiti nei viešame, nei privačiame sektoriuje.
Pagrindinė problema - perteklinis reguliavimas kiekvienoje smulkmenoje. Armonaitė sakė, kad pakeisti Liepkalnio sklypo paskirtį, reikia tai suderinti su 18 institucijų. Karlai, 18. Tai vėl kaltinsime švaikauskus, kad nesuderino? O gal tiesiog reikėtų peržiūrėti reguliaciją ir identifikuoti, esmines institucijas, o kitas mesti lauk?
P.S. Juokingai atrodo, kai ryte rėkiame, kad biurokratai vagys, o vakare rėkiame, kad norime didinti perskirstymą, t.y. kad biurokratai galėtų dar daugiau vogti. Gal tiesiog palikime valstybei tik esmines fuinkcijas, o ne kiekvieno žingsio reguliavimą?
Daugiau kaip trisdešimt metų dirbau vadovu įvairiose stambiose( 2500 darbuotojų),vidutinėse įmonėse
ir galiu pasakyti,kad biurokratija Lietuvoje pasiekė epogėjų tokio nesiskaitymo su verslu ir su paprastais žmonėmis dar nėra buvę, ypač tai liečia žemės klausimus ( NŽT ,statybos inspekcija )
Visų pirma reikia skubiai pašalinti pagrindinę kliūtį: atleisti vilkinančių ir nešalinančių biurokratinių kliūčių institucijų vadovus. Jeigu reeglamentai ar taisyklės vienos kitam prieštarauja tai jas reikia keisti,ar tai neaišku biurokratams ar valstybinių monopolijų vadovams. Bet vadovaujamasi kitu principu : kuo biurokratas sukuria daugiau kliūčių tuo jis darosi svarbesnis, tada reikia taikyti išimtis ir visi vaidina ,kad daug dirba. Jeigu verslas taip dirbtų pusė įmonių užsidarytų.
Valstybinės monopolijos susikuria sau patogias taisykles ir darosi visai nepasiekiamos ir nekontroliuojamos ir viskas priklauso nuo valdininko valios. Jegu valdininkas geranoriškas tai spręs tavo klausimą jeigu ne tai niekam nepasiskūsi ir metų metais susirašinėsi arba bylinėsis. Žuvis pūva nuo galvos.
Reikia kurti kovai su biurokratais ir biurokratinėmis procedūromis departamentą kaip tai padarė Trampas ir reikalauti iš valstybinių institucijų vadovų asmeninės atsakomybės. Po tokių skandalų kaip su Teltonikos projektu turėtų būti nedelsiant nuimti atsakingų institucijų vadovai už jų neveiklumą. Projektų derinimai turi būti vieši tada biurokratai negalėtų slėpti savo neveiklumo.
2024-11-19T10:09:43+02:00
Elon Musk style!!!!
2024-11-19T11:41:15+02:00
o kas dabar nuims tu institucijų vadovus? juk dabar tarpuvaldis tai iš viso neliko nei vieno už ką nors atsakingo. Būtų koks netikęs ministras tai ant to visus "šunis" sukartų, dabr tai nėr ant ko? Senieji jau išeina, o naujieji dar neatėjo
2024-11-19T11:56:10+02:00
Bandom dar kartą? Saulėlydžio komisija turėjo tiksliai tokį tikslą. Dargužaitė bando pakapštyti iš vyriausybės kanceliarijos pozicijos. Valdininkija stoja mūru vienas už kitą. Šeimos dirba valstybės tarnyboje ir rotuojasi politinio pasitikėjimo postuose. Tokia realybė. Ko nebus po dešimtmečio viešajame sektoriuje privalomo į metų cool down privačiame, tai ir tęsis. Čia tik dar viena Matuko istorija.
2024-11-19T09:38:45+02:00
Tai čia akivaizdu, kad Šveikauskas su Skuodžiu norėjo kyšio, bet negavo dėlto ir stringa viskas. Būtų Teltonika ar kiti kurie stringa susimokėje jau būtų viskas padaryta.
2024-11-19T10:00:07+02:00
Štai ir turime ultrašampanneoliberal politikos pasėkmes visame gražume, kai monopolinė viešoji infrastruktūra buvo perduota valdyti “pelną” iš monopolinių paslaugų generuojantiems valstybinių AB susidievinusiems “supermedžeriams”… Tikėkimės naujoji koalicija įgyvendins savo programines nuostatas ir gražins tokios monopolinės infrastruktūros kaip ESO, kelių, vandens tiekimo, centralizuoto šildymo, telekomunikacijų ir pan. tiesioginį valdymą atgal į valstybės rankas ir pagaliau baigsis piliečių bei verslo reketavimas už antikonstitucinius AB’ų leidimus/neleidimus turėti gyvybiškai būtiną infrastruktūrą…
2024-11-19T10:04:39+02:00
YES. Taip ir yra. As jau apie tai seniai kalbu.
2024-11-19T10:21:53+02:00
Problema ne personos o raizgalyne istatymu/nutarimu
Man visgi kyla klausimas. Vakar klausiau Arvydo - tai jis sako : as darysiu stepas po stepo ty linija, paskui kai ja uzkrausiu dar viena linija. O rai kam cia staiga visos elektros prisireike? Tai jei stepas po stepo tai ir elektra stepas po stepo.
Ir visi trys kalbine Arvyda klause - tai koks finansavimo modelis. Atsakymas nekonkretus, akys begiojancios, tekstai apie “vardan tos lietuvos”
Pirktite popkornus, dar kitu metu viduryje bus sou su atidarimu gamyklu. O paskui jau pamatysim ir kaip bus istikro. (Bus rezultatai 2024 m.)
PS. Moletai jei girdejot uzkrauti tik 50%… o jau 2 metai kai pastatyti. Ne viskas sekasi kaip norisi.
Nepasiklyskit pasakose;)
2024-11-19T10:45:03+02:00
Jeigu pilietis, šalies patriotas, mecenatas investuoja savo pinigus į aukštos pridėtinės vertės darbo vietas gimtinėje, kurios generuos solidžias mokesčių įplaukas į biudžetą ateityje, valstybė mažų mažiausiai ką privalo padaryti, tai nutiesti kelius ir visas komunikacijas iki gamyklos neatlygintinai ir operatyviai. Priešingu atveju mūsų valstybė tėra tik teritorija be nepriklausomos ateities…
2024-11-19T10:49:36+02:00
Bandot nukreipti temą. O, bet tačiau yra pasirodo ir dar vos ne pora šimtų projektų kurie susiduria su ta pačia problema kuri vadinasi VIA-Lietuva.
2024-11-19T11:34:26+02:00
visi verslai yra verslai.
visiems turi buti vienodos salygos.
gavo jau nemokamai 35 ha zemes. ar tai nepagalba?
2 metus nemoka pelno mokescio - dar virs 10 ml euru - tai nepagalba?
viska yra saikas.
tai gal Maxima irgi reik padeti Akropoli pastatyti, irgi kruva mokesciu.sudejus visus nuomininkus - milijardai.
kiek gali pastatyti turint savu 100 ml - max uz 400 ta ir daro. jei tie ka pastato uzsikurs - tada judes toliau.
2024-11-19T11:38:43+02:00
kas sako kad bedu nera - jos mega bedos.
bet siuo atveju - zeme gavo? nuo pelno mokescio atleido - atleido?
pats ejo projektuoti - nepaejo - numete atgal, sukele banga, bet tai tik dumai
esme - kolkas nera lesu milijardui investicijos.
ne as tema kraipau - as kaip tik esme izvelgiu.
bet labai noriu kad tai pasistatytu, bet kaip pragmatiskas zmogus - ivertinu ar yra galimybes.
skrendam i marsa? :)
2024-11-19T11:45:20+02:00
Man taip pat užkliūna į visas puses bėgiojančios inkumbento akytės ir tas pastovus vidutinio 10k atlyginimo mokėjimas. Kažkokia čia dūmų uždanga su tuo viešu išstojimu per socialinius tinklus.
2024-11-19T11:46:08+02:00
mokėjimas=minėjimas
2024-11-19T11:47:04+02:00
Kaip tu elektrą stepo by stepo jei nėra nei vieno laisvo kilowato? Tai jeigu Liniją tiesi ar iš pradžių tiesi 22 MW o paskui po kelių metų 63 MW ar iškart taip kaip reikia ? Ar supranti, kad jokios netgi 1 KW Linijos neleido kelių direkcija tiesti???
2024-11-19T11:48:34+02:00
Atsakyta yra pas Jakilaitį politikoje 10 000 Brutto, kas po 5 metų bus normali alga tokiems specialistams.
2024-11-19T12:03:06+02:00
biurokrato misija yra aprūpint verslą infrastruktūra, o ne polemizuot apie projekto sėkmę/nesėkmę.
2024-11-19T12:18:15+02:00
Na taip žiūrint galim likt su perku-parduodu, akropoliais ir logistikos centrais, be jokios gamybos, kuri ir taip bėga iš EU. Esu tikras, kad LT investicijų pritraukimo įstaigos šoka ir dainuoja, kad suviliotų kandidatą. O tada smogia vietinė realybė su 18 derinimų ir metus trunkančiu popieriaus gabenimu iš kabineto į kabinetą. Tai ta žemė ar mokesčio lengvata, lyg duotų stalo įrankius ir pasiūlytų steiką pasigaut girioj.
2024-11-19T12:34:26+02:00
Kaip tai nera. Jei jau suprojektuota? Isigilinkit i tema. Ir suderinta bus. Bus ta elektra tik kad butu kas ja vartos….
2024-11-19T12:41:37+02:00
SUprojektuota daug kas yra man elektra suprojektuota irgi jau seniai, bet nuo balandžio mėnesio vis dar nėra, nes problema, tai savibliadybė, tai Via Lietuva, tai NŽT tai dar kažkas...
2024-11-19T12:49:04+02:00
Beda. Problemos be pabaigos.
Dabar derinimai vyksta viešai. Parasykit i soc tinklus. Gal gausis.
2024-11-19T14:54:55+02:00
Man kažkaip atrodo kad pas Paukštį ne viskas eina pagal planą ir dabar, nors ir pagrįstai, bandoma ieškoti pasiteisinimų, kodėl nesigauna. Neturi jis tokių pinigų ir aš nematau, kaip juos galėtų gauti. O algas specialistams jau nebėra kur kelti, nebesukuria jie tiek vertės.
2024-11-19T11:03:51+02:00
velnias slypi detalėse. Praleidote, kad Švaikauskas minėjo "magiškąjį" kelių tiesimo reglamentą - atseit daro viską pagal jį. Bet kelių tiesimo reglamentą sau rengiasi pati "via lietuva" - t.y. tas pats, kaip mes įmonėje pasakytume, kad patys atlikom savo finansų auditą pagal savo pačių pasirašytą audito metodiką ir viskas pas mus gerai, prašom mumis tikėti. Bet ne - kažkodėl privalome samdytis išorinius auditorius, kurie turi visokių skaidrumo, patikimumo, nešališkumo įsipareigojimų atlikdami auditą. O "via lietuva" nusisamdė kažkokius vgtu š...mokslininkius, kurie, gaudami pinigus iš "via lietuva", cituoja "via lietuva" veikėjų pasisakymus ir "nepriklausomai" rengia naują KTR, kuriame jau dabar surašė bet ką, ko tik "via lietuva" užsimanė. Įskaitant ir vienasmenę carystę kelių apsaugos zonose, ir 70, ir 90 kmh greitį per gyvenvietes ir panašias nesąmones.
2024-11-19T12:32:24+02:00
Keliais ir ypač magistralėmis kasdien naudojasi šimtai tūkstančių eismo dalyvių (A1 kelio paros intensyvumas 30,000...40,000 automobilių). Didžioji tų dalyvių dauguma -- verslai (krovinių pervežimas, vykimas į darbus...). Taigi, keliai yra mūsų ekonomikos (verslų) "kraujotakos sistema". Ji turi veikti nepriekaištingai. Kelininkai (juos atstovauja Via Lietuva), su visa pagarba mums verslams, geriausiai nusimano, kaip ta sistema turi veikti. Mes jiems tą funkciją pavedam. Verslai, jų pačių labui, turi suprasti, kad jie negali, pavyzdžiui, jungtis į magistrales/magistralinius kelius kur jiems patogiau, nes yra taisyklės, kaip jiems jungtis, kad neiškreiptų kelių funkcionalumo (napablogintų pralaidumo, nepadidintų avaringumo ir t.t.). Kabelis (Teltonikos ir kitais atvejais) taip pat neturi būti tiesiamas kelio juostoje, nes bet kuris kelias, išaugus eismui ar dėl padidėjusio avaringumo, gali būti rekonstruojamas, pavyzdžiui, platinamas tų pačių verslų (įskaitant ir Teltoniką) naudai. Todėl, vietoj to, kad Via Lietuvą vadintume "pelke", galvokim, kaip palengvinti tų pačių kelių, geležinkelių, kabelių, transformatorinių, skirstyklų, el. linijų, vandentiekio ir nuotekų linijų, kitaip tariant, infrastruktūros plėtrą. Vienas iš didžiausių kliuvinių yra žemės išpirkimo svarbiems projektams iš žemės savininkų procedūrų klampumas. Jei Vyriausybe ar Savivaldybė nusprendžia, kad projektas (Teltonika, el. linija, Rail Baltica, poligonas...) yra svarbus, Žemės paėmimas (išpirkimas iš savininko) reikalingas projekto įgyvendinimui, turi buti staigus ir, atsiprasau, priverstinis, nes tai būtų visuomenės interesas. Savininkas neturi turėti teisės priešintis pačiam paėmimui ir taip vilkinti procesą, gali bylinėtis tik dėl išpirkimo kainos, projektui jau esant igyvedinimo stadijoje. Kai kurio svarbumo projektams, panašus principas galioja, tačiau reikia išplėsti sarašą, kas yra svarbūs projektai...
2024-11-19T14:19:25+02:00
negali būti nei vienas valstybinis AB'as paliktas savireguliacijai, nes bet kokia tokia "savireguliacija" nuveda į kraštutinumą, kai viskas daroma tik kaip tam AB'ui patogu, užmirštant esminę jų veiklos taisyklę - turi tarnauti žmonėms ir derinti visų šalių interesus. Būtent derinti, o ne numesti savo vienašališkai susigalvotas taisykles. Labai abejotinas jūsų teiginys, kad "kelininkai geriau nusimano", empyrinė patirtis rodo, kad "arba žiopli, arba vagys". O dėl visuomenės intereso - tai tegu valstybė dideliais pinigais atperka žmonių skausmą už griaunamus namus ir bjaurojamus kiemus, mano nuomone klampynė žymiai sumažėtų.
2024-11-20T14:16:31+02:00
gal turekim pakantumo... gal turetumem kazko svento valdininku /AB sulu atszvilgiu? be reikalo purkstaujat... visai normalu, kad pastacius pastata , 30-50 procentu laiko reikia pridavimams suorganizuot, visia normalu, kad turint sutarti su "elektra", veluojama pusmeti atvesti, privesti.. statybos padarytos, o elektros vis dar nera, nors pagal sutarti turejo jau buti... geriausiai gali paprasyti niekiniu delspinigiu, kai tuo tarpu uz milijoninius kreditus turi moketi riebias palukanas bankams... tai normali situacija, nekenkim valdininkams ar AB vadukams ramiai gauti "rinkos" atlyginimus... o gal visiskai logiska, kad koridoriu kabeliui reikia pravesti pro desetka privaciu sklypu, gal tos taisykles specialiai taip sukurtos, kad tie , kas zino apie planus i ateiti, jau pasirupino supirkti sklypus ir reketuot uz leidimus kabeliui praklot salia magistrales sklypo...netrukdykit gyventi perteklinei biurokratijai... kur sedint koridoriuje eileje , per 30-40 minuciu, matai, kaip su kavinuku i tualeta jau antra karta vandens prisipilt einama... o tu vis lauki... ir papuoli i ta pati kabineta, is kurio dokumentus priiimantis asmuo jau du kart kavos su chebra spejo atsigert ir skardziai 10-15 min juoktis... o tu lauki.... tai normalu... nepykit....
2024-11-21T11:47:40+02:00
Labas gražus naujas dizainas, bet gal jau būtų laikas kažkaip išskirti mokamus straipsnius? Ar renkam click'us, kaip Delfi? :)
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kad iš kelininkų girdžiu kiek kitaip. Gal nebūtų problema leisti tiesti kabelių šalia kelio, bet tik niekas nenori už juos įsipareigoti, pvz., prireikus iškelti apmokėti sąskaitas.
Suprantu, jei kalba eina apie teritorijas, kuriose planuojama tiesti papildomas eismo juostas, statyti viadukus ar pan. Bet, kiek tokių vietų yra? Jei po 200 metų kažkur bus vystomas kažkoks projektas, tai ir bus skirtas finansavimas ten esančiai infrastruktūrai. Čia ne AB reikalas rūpintis neegzistuojančiomis problemomis.
Šveikauskas, nori, kad akcinė bendrovė turėtų teisę pasakyti Paukščiui - susirinkite mūsų žemėje esančius laidus.
Jei yra saugos zona reiskia ir tikimybe kad ten gali kazkada (ryt poryt ar po 50 metu) atsirasti yra, priklausomai nuo to kaip vystysis vietove. Klausimas ar kabelio savininkas gaves galimybe tiestis ji saugos zonoje sutiks su salyga kad kelio savininkui pareikalavus t.y. vykdant renkonstrukcija tas kabelis bus perkeltas uz savininko lesas. Manau kabelio savinikas prasys kazkokiu garantiju kuriu kelio savininkas nelabai gali ir duoti ziurint i tolimesne prespektyva
Esu įsitikinęs, kad iš užsienio investicijų perspektyvos visos šios problemos yra aiškios, kaip ir tai, kiek tų investicijų nepritraukta. Viena Paukščio mintis tarsi neišgirsta liko - konjako dėžutė. Užslėpta vietinė korupcija žalą daro ne tik stambiems, bet ir smulkiems, ir TUI. Ir kaip greitai įklimpstama į šitą liūną parodo VIA Lietuva retorika. Vakar vienaip, o šiandien, pasirodo, viskas jau gerai. Numesim kasnelį garsiausiai rėkiantiems (14 projektų), ir toliau tęsime savo teisėtą veiklą. Bet sunkiausiai suvokiama, kad jų net biurokratais nepavadinsi, nes tai akcinė vendrovė!
Daug yra akcinku bendroviu turinciu monopoli valstybiame turte, tai ta pati valdzia tik po kitu skeciu
Buten todel ir i akcine bendrove pertvarkyta is valstybines imones, nes valstes ir savivaldybiu imoniu istatyme yra norma, jog imones tikslas – teikti viešąsias paslaugas, gaminti produkciją ir vykdyti kitą veiklą siekiant tenkinti viešuosius interesus. Taip pat visa turta valdo, naudoja ir disponuoja VĮ patikejimo teise ir norint ji parduoti reikia gauti savivaldos ar ministerjos leidimą. Taigi valstybe yra inones SAVININKAS. Gi pagal AB istatymą valstybė tik akcininkas, kuris turi teise tik i mnuosava kapitalą ir AB tikslas nėra tenkinti viesuosius interesus. Tokiu imoniu tikslas - PELNAS. Pvz. misku uredija irgi pertvarkyta i AB :))) Taigi tikslas ne priziureti gamtą (Ta juk minusas imonei), bet tikslas is tos gamtos uzdirbti :))))
Švaikauskas turi mint lauk iš posto. O Šimonytė kaip matom tėra apskritas nulis, nenuveikta nieko mažinant biurokratų žiaunas
Juokauji? Šimonytė to gyvenime nesugebėtų, nes pagrindinis veiklos modelis ten yra skolintis ir kelti mokesčius, o čekiukai ar kiti mokesčių mokėtojų pinigų švaistymai tai yra cirkelis (kaip ji pati vadina)
papasakokit kaip galima sumazinti ta biurikratija kurios nesugebejo nei viena iki siol busivi valdzia tame tarpe ir dabartine naujoji dauguma su Skverneliu ir tie patys socdemai atsikratyti per savo valdymo laikotarpius Kaip igalinti ta tarpini valdininka kuriam nei silta nei salta ko ten virsuj nori nes jis baksnoja i teises aktus kur aiskiai isdestyta kokia forma per kiek ir kada ir kokiomis salygomis jis gali kazka tvirtinti o kazko ne
...už tai kelininkai gali nieko nepranešę žemės savininkui bet kada užsimanę atvažiuoti ir privačiame sklype pjauti privačius medžius kurie niekam nekliuvo nuo Smetonos laikų, pareikšdami kad geras gabalas tavo sklypo dabar priklauso keliui ir veikla jame draudžiama, žinoma, apie kompensaciją jokios kalbos nėra. Kodėl tokių bajerių kelininkai nedaro prezidentų arba premjerų sklypuose? tai gi irgi ribojasi su kažkokiu privažiavimui, davai išpjaukit ir jiems medžius. Ir dar kai prezidentas tuo metu pjauną veją, nes nu negi dabar informuosi sklypo savininką ir kas ta darbų sauga yra, tegul virsta medžiai laisvai. Vilniuje, užsimanius kai kuriems artistams, medžius galima sodinti vidury gatvių, o tuo tarpu provincijos gyvenvietėj reikalauja tuščių 9 metrų nuo kelio. Nėra ko paskui stebėtis, kad žmonės balsuoja prieš esamą valdžią ir visokie Vaitkai bei Žemaitaičiai išdygsta.
Pats buvau susidures, bet kaip privatukas. Kai jau vamzdynai buvo pravesti bei laidai pajungti.. 3 menesius teko bedraut su eso kad pajungtu dujas ir elektra, kartais prasymai pralenkia logika, pvz reikejo zmonos sutikimu kur stoves duju skaitikliu dezute nors dezute stovejo 10 metu ir joje 3 kaiminu skaitliukai.. tai jei nesutiktu reiktu ko? Poto namo pridavimas truko apie metus nes vis keitesi teises aktai ir nauji reikalavimai ir vel rink ir keisk dokus
Visiškai apgailėtinas “via Lietuva” vadovo požiūris, spaudos konferencijoje po susitikimo su ministre pirmininke nepatenkintas kalbėjo, kad “keliams ir taip trūksta finansavimo, energetikai turi savo biudžetus”. Tai būtent ir gali atpiginti abiejų infrastruktūrų tiesimo/remonto kainas juos tiesiant kartu! Kai jau yra išpirkti sklypai ir nutiestas kelias, kam dar kažkur kitur kartoti sudėtingą procedūrą ir nuo nulio daryti statybas elektros ar kitoms komunikacijoms? Tik todėl kad šveikauskui ramiau gyventi būtų?
Tai reikia liuosiuot tą Švaikauskį ir ieškot žmogaus, kuris susitvarkys.
Visiškai apgailėtinas “via...Visiškai apgailėtinas “via...Visiškai apgailėtinas “via Lietuva” vadovo požiūris, spaudos konferencijoje po susitikimo su ministre pirmininke nepatenkintas kalbėjo, kad “keliams ir taip trūksta finansavimo, energetikai turi savo biudžetus”. Tai būtent ir gali atpiginti abiejų infrastruktūrų tiesimo/remonto kainas juos tiesiant kartu! Kai jau yra išpirkti sklypai ir nutiestas kelias, kam dar kažkur kitur kartoti sudėtingą procedūrą ir nuo nulio daryti statybas elektros ar kitoms komunikacijoms? Tik todėl kad šveikauskui ramiau gyventi būtų?
kalbėjo, kad “keliams ir taip trūksta finansavimo, energetikai turi savo biudžetus”. -------------------------------------------- kaip cia gaunasi. Persitvarkė is valstybinės imones i AB ale laisvos rinkos zaidejas ir praso finansavimo :DDDDDDD
Švaikauskas melagis, ir dar koks, ypač per spaudos konferenciją - buvo pikta klausyti. Nesutaria su ESO, o įkaitais tampa verslas. Tai yra valstybinio lygio šantažas. Esame smulkieji, tai VIA Lietuva į mūsų prašymus tik numoja ranka. Tarėmės su advokatais, tai sakė, kol didieji tylės, tik išlaidų daugiau patirsime. Per 2024 m. įmonė jau neteko pusės planuoto pelno dėl vienintelio trūkstamo VIA Lietuva parašo, ir būtent dėl tos pačios priežasties. VIA Lietuva - kaip mafija, valdanti valstybinę žemę.
O taip. Via Lietuva rūpi tik didžiausi projektai. Susisiekus su Via Lietuva, kad gyvenvietėje neina pereeiti kelio normaliai ir kyla pavojus gyvybei, nes tranzitas padarytas per gyvenvietę. Niekas nesilaiko 50km/h greičio. Jų atsakymas, eik/važiuok per aplinkui. Ne tai kad galvoti, kaip išspęsti problemą, įrengiant pėsčiūjų perėją, karts nuo karto, pastatant trikojį ar greičio matuoklį ar net gi kalniuką(esu prieš juos), kad sumažinti greitį. Atsakymas tiesiog toks, kad duoda suprasti: eikit jūs velniop. Nieko mes nedarysim.
Jie juk dabar AB o ne valstybine imone. Ner pelno - ner darbu :)) Ju tikslas dabar pelnas, o ne kazkoks ten viesasis interesas. Susimokek ir bus tau ir kalniukai ir pakalnes (esu uz juos) :DDD
VIA Lietuva yra viena prasciausiai veikianciu instituciju Lietuvoje. Problema, kuria iskele Paukstys yra svarbi daugeliui rinkos dalyviu. Per anksti pradejom dziaugtis, kad ji bus isspresta… Gal uzteks ziureti ir vadovautis siauru savo institucijos interesu, laikas paziureti i platesni paveiksla? Jei institucijos vadovui tai per sunku - tam yra ministras ir premjeras. Nepalikit sio klausimo!!!!
Chebra, už medžių nematote miško. Atrodo, kad Švaikauskas kaltas. Man susidaro įspūdis, kad jis kaltas, nes nenuėjo extra-mile. Bet nieks neprivalo jos nueiti nei viešame, nei privačiame sektoriuje. Pagrindinė problema - perteklinis reguliavimas kiekvienoje smulkmenoje. Armonaitė sakė, kad pakeisti Liepkalnio sklypo paskirtį, reikia tai suderinti su 18 institucijų. Karlai, 18. Tai vėl kaltinsime švaikauskus, kad nesuderino? O gal tiesiog reikėtų peržiūrėti reguliaciją ir identifikuoti, esmines institucijas, o kitas mesti lauk? P.S. Juokingai atrodo, kai ryte rėkiame, kad biurokratai vagys, o vakare rėkiame, kad norime didinti perskirstymą, t.y. kad biurokratai galėtų dar daugiau vogti. Gal tiesiog palikime valstybei tik esmines fuinkcijas, o ne kiekvieno žingsio reguliavimą?
PRITARIU. Jūsų išsakyta nuomonė atitinkantikrąjį biurokratijos mažinimą.
Daugiau kaip trisdešimt metų dirbau vadovu įvairiose stambiose( 2500 darbuotojų),vidutinėse įmonėse ir galiu pasakyti,kad biurokratija Lietuvoje pasiekė epogėjų tokio nesiskaitymo su verslu ir su paprastais žmonėmis dar nėra buvę, ypač tai liečia žemės klausimus ( NŽT ,statybos inspekcija ) Visų pirma reikia skubiai pašalinti pagrindinę kliūtį: atleisti vilkinančių ir nešalinančių biurokratinių kliūčių institucijų vadovus. Jeigu reeglamentai ar taisyklės vienos kitam prieštarauja tai jas reikia keisti,ar tai neaišku biurokratams ar valstybinių monopolijų vadovams. Bet vadovaujamasi kitu principu : kuo biurokratas sukuria daugiau kliūčių tuo jis darosi svarbesnis, tada reikia taikyti išimtis ir visi vaidina ,kad daug dirba. Jeigu verslas taip dirbtų pusė įmonių užsidarytų. Valstybinės monopolijos susikuria sau patogias taisykles ir darosi visai nepasiekiamos ir nekontroliuojamos ir viskas priklauso nuo valdininko valios. Jegu valdininkas geranoriškas tai spręs tavo klausimą jeigu ne tai niekam nepasiskūsi ir metų metais susirašinėsi arba bylinėsis. Žuvis pūva nuo galvos. Reikia kurti kovai su biurokratais ir biurokratinėmis procedūromis departamentą kaip tai padarė Trampas ir reikalauti iš valstybinių institucijų vadovų asmeninės atsakomybės. Po tokių skandalų kaip su Teltonikos projektu turėtų būti nedelsiant nuimti atsakingų institucijų vadovai už jų neveiklumą. Projektų derinimai turi būti vieši tada biurokratai negalėtų slėpti savo neveiklumo.
Elon Musk style!!!!
o kas dabar nuims tu institucijų vadovus? juk dabar tarpuvaldis tai iš viso neliko nei vieno už ką nors atsakingo. Būtų koks netikęs ministras tai ant to visus "šunis" sukartų, dabr tai nėr ant ko? Senieji jau išeina, o naujieji dar neatėjo
Bandom dar kartą? Saulėlydžio komisija turėjo tiksliai tokį tikslą. Dargužaitė bando pakapštyti iš vyriausybės kanceliarijos pozicijos. Valdininkija stoja mūru vienas už kitą. Šeimos dirba valstybės tarnyboje ir rotuojasi politinio pasitikėjimo postuose. Tokia realybė. Ko nebus po dešimtmečio viešajame sektoriuje privalomo į metų cool down privačiame, tai ir tęsis. Čia tik dar viena Matuko istorija.
Tai čia akivaizdu, kad Šveikauskas su Skuodžiu norėjo kyšio, bet negavo dėlto ir stringa viskas. Būtų Teltonika ar kiti kurie stringa susimokėje jau būtų viskas padaryta.
Štai ir turime ultrašampanneoliberal politikos pasėkmes visame gražume, kai monopolinė viešoji infrastruktūra buvo perduota valdyti “pelną” iš monopolinių paslaugų generuojantiems valstybinių AB susidievinusiems “supermedžeriams”… Tikėkimės naujoji koalicija įgyvendins savo programines nuostatas ir gražins tokios monopolinės infrastruktūros kaip ESO, kelių, vandens tiekimo, centralizuoto šildymo, telekomunikacijų ir pan. tiesioginį valdymą atgal į valstybės rankas ir pagaliau baigsis piliečių bei verslo reketavimas už antikonstitucinius AB’ų leidimus/neleidimus turėti gyvybiškai būtiną infrastruktūrą…
YES. Taip ir yra. As jau apie tai seniai kalbu.
Problema ne personos o raizgalyne istatymu/nutarimu Man visgi kyla klausimas. Vakar klausiau Arvydo - tai jis sako : as darysiu stepas po stepo ty linija, paskui kai ja uzkrausiu dar viena linija. O rai kam cia staiga visos elektros prisireike? Tai jei stepas po stepo tai ir elektra stepas po stepo. Ir visi trys kalbine Arvyda klause - tai koks finansavimo modelis. Atsakymas nekonkretus, akys begiojancios, tekstai apie “vardan tos lietuvos” Pirktite popkornus, dar kitu metu viduryje bus sou su atidarimu gamyklu. O paskui jau pamatysim ir kaip bus istikro. (Bus rezultatai 2024 m.) PS. Moletai jei girdejot uzkrauti tik 50%… o jau 2 metai kai pastatyti. Ne viskas sekasi kaip norisi. Nepasiklyskit pasakose;)
Jeigu pilietis, šalies patriotas, mecenatas investuoja savo pinigus į aukštos pridėtinės vertės darbo vietas gimtinėje, kurios generuos solidžias mokesčių įplaukas į biudžetą ateityje, valstybė mažų mažiausiai ką privalo padaryti, tai nutiesti kelius ir visas komunikacijas iki gamyklos neatlygintinai ir operatyviai. Priešingu atveju mūsų valstybė tėra tik teritorija be nepriklausomos ateities…
Bandot nukreipti temą. O, bet tačiau yra pasirodo ir dar vos ne pora šimtų projektų kurie susiduria su ta pačia problema kuri vadinasi VIA-Lietuva.
visi verslai yra verslai. visiems turi buti vienodos salygos. gavo jau nemokamai 35 ha zemes. ar tai nepagalba? 2 metus nemoka pelno mokescio - dar virs 10 ml euru - tai nepagalba? viska yra saikas. tai gal Maxima irgi reik padeti Akropoli pastatyti, irgi kruva mokesciu.sudejus visus nuomininkus - milijardai. kiek gali pastatyti turint savu 100 ml - max uz 400 ta ir daro. jei tie ka pastato uzsikurs - tada judes toliau.
kas sako kad bedu nera - jos mega bedos. bet siuo atveju - zeme gavo? nuo pelno mokescio atleido - atleido? pats ejo projektuoti - nepaejo - numete atgal, sukele banga, bet tai tik dumai esme - kolkas nera lesu milijardui investicijos. ne as tema kraipau - as kaip tik esme izvelgiu. bet labai noriu kad tai pasistatytu, bet kaip pragmatiskas zmogus - ivertinu ar yra galimybes. skrendam i marsa? :)
Man taip pat užkliūna į visas puses bėgiojančios inkumbento akytės ir tas pastovus vidutinio 10k atlyginimo mokėjimas. Kažkokia čia dūmų uždanga su tuo viešu išstojimu per socialinius tinklus.
mokėjimas=minėjimas
Kaip tu elektrą stepo by stepo jei nėra nei vieno laisvo kilowato? Tai jeigu Liniją tiesi ar iš pradžių tiesi 22 MW o paskui po kelių metų 63 MW ar iškart taip kaip reikia ? Ar supranti, kad jokios netgi 1 KW Linijos neleido kelių direkcija tiesti???
Atsakyta yra pas Jakilaitį politikoje 10 000 Brutto, kas po 5 metų bus normali alga tokiems specialistams.
biurokrato misija yra aprūpint verslą infrastruktūra, o ne polemizuot apie projekto sėkmę/nesėkmę.
Na taip žiūrint galim likt su perku-parduodu, akropoliais ir logistikos centrais, be jokios gamybos, kuri ir taip bėga iš EU. Esu tikras, kad LT investicijų pritraukimo įstaigos šoka ir dainuoja, kad suviliotų kandidatą. O tada smogia vietinė realybė su 18 derinimų ir metus trunkančiu popieriaus gabenimu iš kabineto į kabinetą. Tai ta žemė ar mokesčio lengvata, lyg duotų stalo įrankius ir pasiūlytų steiką pasigaut girioj.
Kaip tai nera. Jei jau suprojektuota? Isigilinkit i tema. Ir suderinta bus. Bus ta elektra tik kad butu kas ja vartos….
SUprojektuota daug kas yra man elektra suprojektuota irgi jau seniai, bet nuo balandžio mėnesio vis dar nėra, nes problema, tai savibliadybė, tai Via Lietuva, tai NŽT tai dar kažkas...
Beda. Problemos be pabaigos. Dabar derinimai vyksta viešai. Parasykit i soc tinklus. Gal gausis.
Man kažkaip atrodo kad pas Paukštį ne viskas eina pagal planą ir dabar, nors ir pagrįstai, bandoma ieškoti pasiteisinimų, kodėl nesigauna. Neturi jis tokių pinigų ir aš nematau, kaip juos galėtų gauti. O algas specialistams jau nebėra kur kelti, nebesukuria jie tiek vertės.
velnias slypi detalėse. Praleidote, kad Švaikauskas minėjo "magiškąjį" kelių tiesimo reglamentą - atseit daro viską pagal jį. Bet kelių tiesimo reglamentą sau rengiasi pati "via lietuva" - t.y. tas pats, kaip mes įmonėje pasakytume, kad patys atlikom savo finansų auditą pagal savo pačių pasirašytą audito metodiką ir viskas pas mus gerai, prašom mumis tikėti. Bet ne - kažkodėl privalome samdytis išorinius auditorius, kurie turi visokių skaidrumo, patikimumo, nešališkumo įsipareigojimų atlikdami auditą. O "via lietuva" nusisamdė kažkokius vgtu š...mokslininkius, kurie, gaudami pinigus iš "via lietuva", cituoja "via lietuva" veikėjų pasisakymus ir "nepriklausomai" rengia naują KTR, kuriame jau dabar surašė bet ką, ko tik "via lietuva" užsimanė. Įskaitant ir vienasmenę carystę kelių apsaugos zonose, ir 70, ir 90 kmh greitį per gyvenvietes ir panašias nesąmones.
Keliais ir ypač magistralėmis kasdien naudojasi šimtai tūkstančių eismo dalyvių (A1 kelio paros intensyvumas 30,000...40,000 automobilių). Didžioji tų dalyvių dauguma -- verslai (krovinių pervežimas, vykimas į darbus...). Taigi, keliai yra mūsų ekonomikos (verslų) "kraujotakos sistema". Ji turi veikti nepriekaištingai. Kelininkai (juos atstovauja Via Lietuva), su visa pagarba mums verslams, geriausiai nusimano, kaip ta sistema turi veikti. Mes jiems tą funkciją pavedam. Verslai, jų pačių labui, turi suprasti, kad jie negali, pavyzdžiui, jungtis į magistrales/magistralinius kelius kur jiems patogiau, nes yra taisyklės, kaip jiems jungtis, kad neiškreiptų kelių funkcionalumo (napablogintų pralaidumo, nepadidintų avaringumo ir t.t.). Kabelis (Teltonikos ir kitais atvejais) taip pat neturi būti tiesiamas kelio juostoje, nes bet kuris kelias, išaugus eismui ar dėl padidėjusio avaringumo, gali būti rekonstruojamas, pavyzdžiui, platinamas tų pačių verslų (įskaitant ir Teltoniką) naudai. Todėl, vietoj to, kad Via Lietuvą vadintume "pelke", galvokim, kaip palengvinti tų pačių kelių, geležinkelių, kabelių, transformatorinių, skirstyklų, el. linijų, vandentiekio ir nuotekų linijų, kitaip tariant, infrastruktūros plėtrą. Vienas iš didžiausių kliuvinių yra žemės išpirkimo svarbiems projektams iš žemės savininkų procedūrų klampumas. Jei Vyriausybe ar Savivaldybė nusprendžia, kad projektas (Teltonika, el. linija, Rail Baltica, poligonas...) yra svarbus, Žemės paėmimas (išpirkimas iš savininko) reikalingas projekto įgyvendinimui, turi buti staigus ir, atsiprasau, priverstinis, nes tai būtų visuomenės interesas. Savininkas neturi turėti teisės priešintis pačiam paėmimui ir taip vilkinti procesą, gali bylinėtis tik dėl išpirkimo kainos, projektui jau esant igyvedinimo stadijoje. Kai kurio svarbumo projektams, panašus principas galioja, tačiau reikia išplėsti sarašą, kas yra svarbūs projektai...
negali būti nei vienas valstybinis AB'as paliktas savireguliacijai, nes bet kokia tokia "savireguliacija" nuveda į kraštutinumą, kai viskas daroma tik kaip tam AB'ui patogu, užmirštant esminę jų veiklos taisyklę - turi tarnauti žmonėms ir derinti visų šalių interesus. Būtent derinti, o ne numesti savo vienašališkai susigalvotas taisykles. Labai abejotinas jūsų teiginys, kad "kelininkai geriau nusimano", empyrinė patirtis rodo, kad "arba žiopli, arba vagys". O dėl visuomenės intereso - tai tegu valstybė dideliais pinigais atperka žmonių skausmą už griaunamus namus ir bjaurojamus kiemus, mano nuomone klampynė žymiai sumažėtų.
gal turekim pakantumo... gal turetumem kazko svento valdininku /AB sulu atszvilgiu? be reikalo purkstaujat... visai normalu, kad pastacius pastata , 30-50 procentu laiko reikia pridavimams suorganizuot, visia normalu, kad turint sutarti su "elektra", veluojama pusmeti atvesti, privesti.. statybos padarytos, o elektros vis dar nera, nors pagal sutarti turejo jau buti... geriausiai gali paprasyti niekiniu delspinigiu, kai tuo tarpu uz milijoninius kreditus turi moketi riebias palukanas bankams... tai normali situacija, nekenkim valdininkams ar AB vadukams ramiai gauti "rinkos" atlyginimus... o gal visiskai logiska, kad koridoriu kabeliui reikia pravesti pro desetka privaciu sklypu, gal tos taisykles specialiai taip sukurtos, kad tie , kas zino apie planus i ateiti, jau pasirupino supirkti sklypus ir reketuot uz leidimus kabeliui praklot salia magistrales sklypo...netrukdykit gyventi perteklinei biurokratijai... kur sedint koridoriuje eileje , per 30-40 minuciu, matai, kaip su kavinuku i tualeta jau antra karta vandens prisipilt einama... o tu vis lauki... ir papuoli i ta pati kabineta, is kurio dokumentus priiimantis asmuo jau du kart kavos su chebra spejo atsigert ir skardziai 10-15 min juoktis... o tu lauki.... tai normalu... nepykit....
Labas gražus naujas dizainas, bet gal jau būtų laikas kažkaip išskirti mokamus straipsnius? Ar renkam click'us, kaip Delfi? :)