Baigesi uzingriduku valdymas ir rinkimai, baigesi Teltonikos karmushke ir makaronu kabinimas plebsui :)))
2024-11-15T10:04:08+02:00
Užblinkevičiuk, pamiršai socbebrų...
2024-11-15T10:06:45+02:00
MInk tik valsa...
2024-11-15T10:31:58+02:00
Vat jūs vatnykai ir galėsit parodyt, ką sugebat.. žinom, kad nieko, tik liežuviais plakt ir klavas taptalinti, bet imam popkornus ir vis tiek stebim.
2024-11-15T10:35:02+02:00
Geriausia, kas galejo...
2024-11-15T10:54:34+02:00
tai klokit, kiek...
2024-11-15T10:55:39+02:00
O tai kas čia gero, kad milžininškos LT kapitalo įmonės investicijos stringa?
2024-11-15T10:55:53+02:00
Tavo kumyru ministreliu bukalauru CV daug ka pasako apie uzingriduku kompetencijas :D
2024-11-15T10:57:47+02:00
Ruoskis, kurmi, su tavim ivyks DEKONCERVATIZACIJA. Prasluoti bus departamentai, istaigos ir skyriai.
2024-11-15T10:58:33+02:00
O tai kas čia gero, kad milžininškos LT kapitalo įmonės investicijos stringa?
------------------------------
Tai fikcija, oras. Tavo svajones ir Potiomkino kaimai.
2024-11-15T11:14:14+02:00
Labai šlykščius kreipinius naudoji, atsakydamas kitiems komentatoriams. Atrodai, elgies ir atrodai kaip VZ piktžolė. Reikia tave rauti ir pasodinti kitur. Kur labiausiai norėtum atsisėsti?
2024-11-15T11:18:19+02:00
Maciau tokiu roveju ne viena :)
2024-11-15T11:36:06+02:00
Jam viskas gerai, kas blogai Lietuvai.
2024-11-15T12:40:39+02:00
Šitas geras :) :) :)
2024-11-15T09:38:47+02:00
Jei čia ne derybinis žingsnis, tai bilenkoks liūdesiukas ir signalas užsienio investui :(
2024-11-16T10:02:48+02:00
Ar tikrai manai čia tik vienintelis investuotojas susiduria su tokia problema?
2024-11-15T09:41:19+02:00
Grauduva, siaubinga biurokratija ir nejautimas atsakomybės prieš savo valstybę.
2024-11-15T09:45:41+02:00
Akivaizdus biurokratizmo , tai yra konservatoriai niekada nesuprato ir nesupras kur gyvena .
2024-11-15T11:38:12+02:00
O tai konservatoriai tiesiogiai valdo institucijas? Gal reikėtų suprasti, kad ministras pirmininkas ar ministrai net neturi teisės tiesiogiai kištis į institucijų veiklą, tik keisti įstatymus ar veikti minkštomis priemonėmis.
2024-11-15T09:49:08+02:00
Lygiuojamės į mirštančią Vokietiją. Ten irgi superkokybė, žaliosios technologijos. Atsisakė atomo ir 48% elektros iš anglių gamina.
2024-11-15T11:43:46+02:00
Gal biški išsiblaivyk ir pasitikrink, prieš rašydamas nesąmones.
2023 metais Vokietijoje 52% iš AEI, 9% akmens anglys, 17% rudosios anglys ir 16% dujos ir 1,4% atominės elektrinės. Anglių yra 26%. Anglių naudojimas sumažėjęs ~50% lyginant su prieš dešimtmečiu, pakeitė anglis AEI.
2024 metais AEI bus 56%, atominių nebebus. Piko metu atominės elektrinės gamino tik pusę tiek, kiek dabar pagamina AEI.
Atominės veikti ilgu laikotarpiu su AEI nesugeba, nes nuolat dirba į nuostolį.
2024-11-15T09:50:38+02:00
Trūksta žodžiu apie mūsų politikus. Nenuostabu, kad ir su gynyba judame kaip neįgalūs :(
2024-11-15T09:51:37+02:00
Laukiame garbanės komentaro. Visgi, čia ne selfius darytis :(
2024-11-15T09:54:32+02:00
Būtų įdomu pamatyt ESO ir LITGRID atsakymus ir pasiaiškinimus
2024-11-15T10:25:29+02:00
Ir VNO
2024-11-15T10:44:25+02:00
O prie ko čia Vilniaus oro uostas?
2024-11-15T17:16:24+02:00
Ir Via Balticos.
2024-11-15T09:54:40+02:00
Na, tai neeilinis įvykis ir investicija. Tokiais atvejias tikrai teks įveikt dar ir didesnes kliūtis. Reikia priverst valdininkus dirbt. Neatsidaro vienos duris - darykite 5 kitas, lipkite per langus pas Gitaną ir kitus vadovus. Kelią pavyks rast, bet panašu, reikia ir daug pastangų įdėti. Sėkmės! Jei projektu stipriai tikite - viskas pavyks!
2024-11-15T09:56:19+02:00
Jeigu nėra kitų priežasčių, kurių verslininkas nedasako, tikiuosi, kad valdžios atstovai išstos ir pasakys, kad viską išspręs per kelis mėnesius didžiausio prioriteto tvarka.
2024-11-15T09:56:50+02:00
Na ir kur inovaciju ministre. Tik piarams daryti
2024-11-15T10:48:11+02:00
plepa Portugalijoje
2024-11-15T09:59:30+02:00
Panašiau į PR čia. Arba yra kažkokių kitų problemų, kurių neįvardija (trūksta finansavimo, darbuotojų, kompetencijos ar pan) arba bando pasidaryt gerą derybinę poziciją. Tokie projektai nesistabdo iš niekur nieko, jei būtų įvardijamų problemų, apie jas jau seniai trimituotų. O kai prieš pat naujos valdžios atėjimą išmetė bombikę, atrodo įtartinai.
2024-11-15T10:11:43+02:00
Pabandykite surinkti per privacius sklypus servitutus 7 km ilgio, tada kalbesimes
2024-11-15T10:25:14+02:00
Nes tai nebuvo problema pastaruosius kelis metus, bet staigiai patapo šiandien.
2024-11-15T11:43:37+02:00
o kas nei uzsakovo pasamdytas rangovas turi tuos sevitutus uzsitikrinti? Valstybe turi atimineti nuosavybe i privacia teise? apie ka mes kalbame? Jei tai yra valstybines svarbos objektas jis gauna toki statusa tada isijungia kiti dalykai kaip zemes paemimas visuomenes poreikiams uz kuria sumokama rinkos kaina. Bet siuo atveju tai yra privatus projektas kur valtybe net zodzio neturi o galima nauda tik teorine
2024-11-15T17:18:04+02:00
Nebuvo problema, nes buvo galvojama, kad pirma, nereiks patiems laidų vestis, o kai paaiškėjo, kad reiks patiems, nieks nežinojo, kad Via Lietuva užtrumpins reikalą.
2024-11-15T18:11:57+02:00
Pritariu nuomonei,
Labai keistai atrodo, kai organizuojamas mlrd vertės projektas ir neva dėl biurokratinių kliūčių nepajudėjo iš vietos ir alia "viskas, stabdom projektą".
Nei ministerijos, nei Via Baltic, LitGrid ir t.t. vadovai nieko negirdėjo apie kažkokias problemas.
Jei išties būtų beda su biurokratija, pats prezidentas būtų ant ausų pastatytas.
Panašu į gerai apgalvotą piarą (gal kompensacijos nori ar valstybinės investicijos)
2024-11-16T00:24:03+02:00
Komunikacijų atvedimas yra viena iš kompleksiškiausių ir ilgiausiai trunkančių statybos dalių. Visam pasaulyje taip. Ir jei kažkoks vadininkėlis trumpina reikalą - eini ir aiškiniesi. Jei niekas nejuda - viešai skelbi, kad kyla rizika dideliam projektui. Bet tu nenutrauki milijardinių investicijų, verkdamas apie tai kaip "užsienyje" geriau. Su tokiais vadybiniais gebėjimais ir kultūriniais ypatumais tikrai niekur nebus geriau. Retam kuriam verksniui užsienyje būna geriau, ten dar ne su tokiom problemom tektų susidurti.
2024-11-15T10:00:29+02:00
Manau su EIMIN dėl projekto pratęsimo galima sprendimą rasti, nes investicinių projektų pratęsimo praktikos tikrai yra daug. Gavus neigiamą ats. galima prašyti dar kartą su papildomais argumentais. Problema yra Litgrid ir Via Lietuva, nes šios yra akcinės bendrovės ir jaučiasi visiškai savarankiškos priiminėti vienašališkus sprendimus. Manau tokių investicijų tikrai reikia ir sprendimas bus surastas.
2024-11-15T10:03:15+02:00
Skambi antraštė, bet tai tik vienos pusės "pasibėdavojimas". Aiškesniam vaizdui reikėtų ir kitos pusės komentaro
2024-11-15T11:45:29+02:00
Ne, Lietuvoje nereikia, tada piktintis sunkiau būna, nes paaiškėja, kad ne viskas taip paprasta.
2024-11-15T18:46:04+02:00
Beabejo, viskas ne taip paprasta, kai paliečia tamstų gerbiamuosius. Jums pasidaro labai paprasta, kai kalba pasisuka apie bebrus, maršistus ar žemaitaičius.
2024-11-15T10:06:10+02:00
tai kur dabar Armonaitė ir Popierinio Drakono nugalėtojas? Gal pakomentuos?
2024-11-15T10:10:02+02:00
:D. Kas yra Popierinio Drakono nugaletojas? Noriu nauja bajeri zinoti
2024-11-15T10:07:57+02:00
Jūs gerbaimieji neatidžiai klausėtės profesoriaus V. Landsbergio kai kalbėjo iš balkonėlio. Aiškiai pasakė, kad jei nesusimokėjai kokio tai vieno antro milijonėlio tai ir problemų niekas nesprendžia. Reikia dalintis vyrai, nesvarbu, kad gerą darai Lietuvai, kad dar nieko neuždirbai, bet investuoti reikia ir į palaikymą. Mokinkitės iš Fox Pay, ten tai problemų su energija nekilo, tiesiog konteinerius su įranga elektrinės teritorijoje pasistatė ir pirmyn. O Jūs kiek susimokėjot? AAA? tai va toks ir rezultatas.
O iš tikrųjų tai nuo varganų 1990 su valdininkų mentalitetu taip niekur ir nepajudėjom. Iš žmonių surenkamus (mokesčių pavidalu) pinigus tyliai pasidalina valdininkų ir sėbrų gaujos, ir rėkia, kad nėra lėšų biudžete, kad per mažas perskirstymas, nes kuo daugiau skirstai tuo daugiau pavogti gali.
2024-11-15T10:36:12+02:00
Taip, cia ne Singapuras, ir net ne Estija.Gilus postsovietinis isalas.Venesuelos karteliai nuosirdziai pavydi Litgridui ir Via Lietuvai.
2024-11-15T10:10:33+02:00
Vilniaus meras konservatorius, Energetikos ministrui tik Ignitis rupi.
2024-11-15T10:18:00+02:00
Tai zemaitaitis cia kalciausias. Norejo zmogus statyt smelio pilis, kur pieno upes tekes ir per barzda lietuviam verves, o cia atejo zemaitaitis ir suzlugde Potiomkino kaimą :DDD
2024-11-15T10:31:09+02:00
AHAA
2024-11-15T10:40:32+02:00
Sakiau, kad nenormalus reikalavimai? Jei zmogui su 3,5kkk neiseina per musu bakalauritetus valdzioje pastatyt belekokiu geru gamyklu, isivaizduokit kokiose dziunglese mes, paprasti ubagai su 3,5kk...
2024-11-15T10:47:12+02:00
Kaip rašo, Litgrid viską suderino, liko Via Lietuva principai. Ar skaitėte Via Lietuva veiklos auditą? 86% sutarčių vėluoja, tai indikuoja apie puikų įmonės darbą.
2024-11-15T10:57:37+02:00
+++ bent vienas adekvatus komentaras.
VZ turėtų rimtai susirūpinti savo auditorija, minties degradavimas per dešimtmetį daugiau nei akivaizdus.
2024-11-15T11:22:55+02:00
Tai ir be auditu matosi.Uztenka LT keliais pravaziuot.
2024-11-15T11:00:12+02:00
Biurokratai nepatikėjo ir teisingai padarė. To good to be true
2024-11-15T11:00:17+02:00
Mūsų šalies prezidentas turi būti projekto vadovas šiuo atveju, per svarbus objektas Lietuvai, kad taip delsti.
2024-11-15T11:08:38+02:00
Tegul pasisako VIA Lietuva. Cia yra sios institucijos problema, kuri yra sena ir visiems zinoma. Gal laikas atsisukt i verslo interesus…
2024-11-15T11:12:47+02:00
Chebra, tik visiškas a-s-i-l-a-s gali kažko tikėtis iš valdžios. Nebūtinai valdžiažmogiai blogi, jie tiesiog neįgalūs. Jūs gi pažiūrėkite į aukščiausių pareigybių CV - humanitarai, bakalaurai be jokios darbinės patirties. Vis keikia sostinės cirkininką. O ar bent kiek mastantis žmogus iš jo gali tikėtis kokios naudos, nes žmogus niekada jokio darbo nėra dirbęs, tik vyresniems partiečiams arbatą ir sausainius nešiojęs. O Bužinsko CV kas nors žiūrėjote? Ko galima tikėtis iš tokio?
Man juokingi žmonės, kurie mato, kokie valdžiažmogiai neįgalūs, bet vis nori, kad jie turėtų daugiau pinigų ir pamalonintų darbo liaudį. Ar darbo liaudis supranta, kad biurokratas paima 100 Eur ir grąžina 90 Eur?
Reikia kuo labiau mažinti biurokratiją ir ją palikti tik ten, kur kitaip neįmanoma.
Keletas paiūlymų: "nacionalinį" stadioną tegu stato verslas, jei jis apsimoka; lietuviškas kiaulaites tegu veisia verslas, jei tai apsimoka, jau nekalbant apie milijonines sumas, skirtas gimstamumo tendencijų analizei ir pan. š.
2024-11-15T13:50:33+02:00
Labai taiklus komentaras.
2024-11-15T14:53:25+02:00
Kur tu ten matai ta valstybe? Gincas tar akciniu bendroviu :)
2024-11-15T11:13:51+02:00
negi taip ir sustos viskas ?
2024-11-15T11:14:05+02:00
Tas VIA Lietuva juk dabar yra jau AB. O, AB, skirtingai nuo valstybines imones (VĮ), pagrindinis tikslas ne visuomenes interesas, bet jos pelnas :DDD Uzingridukai juk patys to ir norejo :DDDD
2024-11-15T11:20:13+02:00
nausedos gerove valstybe.. o dar socdemai atejo, kurie didins pasalpas ir mazins investicijas
2024-11-15T11:24:47+02:00
Kodel AB ESO, Ar AB VIA Lietuva turi rupeti kazkoks Paukstys ir jo projektai? Juk tai dabar ne Valstybines imones (VĮ), tai AB (Akcines bendroves), kurioms galioja ne Valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymas ir kurių pagrindinis tikslas viešasis interesas, o Akcinių bendrovių įstaymas, kur tikslas pelnas. Vat ir viskas.
2024-11-15T11:30:02+02:00
Tai norite pasakyti, kad ESO neuždirbs iš Teltonikos fabrikų? :) :) :) Tai iš ko tas ESO uždirba?
Beja, nesuprantate, kaip veikia įmonės. Akcininkas renka valdybą (pagal savo skonį), nustato jai tikslus ir algą. Valdyba renka direktorių, nustato jam tikslus ir algą. Tai kodėl akcininkas negali nustatyti tikslo, prijungti gigafabrikus? Ar manote, kad Maximos vadovas dceda skersą ant Numavičiaus, o Girtekos vadovas deda skersą ant Railos? Bet grįžtame prie to pačio - valdžiažmogiai iš esmės yra neįgalūs ir nieks to nepakeis.
2024-11-15T11:38:13+02:00
Ne tame esme. Esme, kad kaltu jau nebus ir ju negalesi apkaltinti, kad tie negyne viesojo intereso :) Jie ir neprivalejo :)))
2024-11-15T11:57:16+02:00
Kur tu ta tiksla nustatysi? jei pagrindinis tikslas istatuose yra pelno siekimas :))) Juk aiskiai parasyta, kad tos AB turejo pelningesniu projektu nei Teltonikos. Teltonikai reikia atitinkamai susimoketi, kad AB apsimoketu. vat ir viskas. kas neaisku? :))
2024-11-15T13:18:23+02:00
tavo imone valdo istatai ar tu valdai?
2024-11-15T13:44:09+02:00
Bent suvoki kuo skiriasi valstybine imone nuo AB ? AB vadovaujasi AB istatymu ir akcininkui priklauso tik pelnas (nuosavas kapitalas). Kaip tu ta isivvaizduoji? Ministerijos isakyma ESO, kad tie aptarnautu teltonika? :DDD AB, kuris dirba rinkos salygomis ir principais, siulai ministerijai kistis i ju veikla proteguojant viena imone ? :)))
2024-11-15T17:20:05+02:00
Bet kai vienintelis arba pagrindinis akcininkas yra Valstybė, tai ji ir diktuoja AB tikslus.
2024-11-15T18:35:14+02:00
nelabai suvokiat veikimo principų AB ir VĮ. perskaitykit pirmą Ab istatymą ir valstybės ir savivaldybių įmonių įstatymą.
2024-11-15T11:27:25+02:00
1,7 mlrd investiciju - nedidinant apyvartos - ir pelningumas sukilo kad nereik sumoketi pelno mokescio. Viskas rekvizituose.
Nueikit su alga i banka 4000 ir sakykit - duok 1,7 ml;)
Duos? Duos 200 tukstanciu. Tai iz 200 ml ir stato.
Nera pinigu. Stai kur priezastis.
Kasnis per didelis.
2024-11-15T11:28:32+02:00
1,7 mlrd investiciju - nedidinant apyvartos - ir pelningumas sukilo kad nereik sumoketi pelno mokescio. Viskas rekvizituose.
Nueikit su alga i banka 4000 ir sakykit - duok 1,7 ml;)
Duos? Duos 200 tukstanciu. Tai iz 200 ml ir stato.
Nera pinigu. Stai kur priezastis.
Kasnis per didelis.
2024-11-15T13:55:01+02:00
Tęsiant jūsų palyginimą: bankas jums duos 200 tūkst. Nes neturite pakankamo užstato. Už juos nusipirksite sklypą, pradėsite statybas. Įkeisite bankui ir duos dar 100 tūkst., nes pinigai bus dengti turtu.
Tos mlrd. investicijų nėra, kad perka stovintį fabriką. Tiek pinigų reikia per dešimtmetį. Pinigai pirmam etapui ir yra ženkliai mažesnės. Tada bus ir turtas įkeitimui ir apyvarta iš pirmo etapo fabriko gamybos.
2024-11-15T11:40:45+02:00
Klasikinė biurokratija be tinkamų vadybos įgūdžių. Institucijos ginčijasi tarpusavyje, nors politiame lygmenyje sprendimai seniai priimti. Aišku, emocijoms pagavus, lengva kaltų ieškoti, bet tai nemažina biurokratijos atsakomybės
2024-11-15T11:55:02+02:00
Na va, tau ir verslui draugiska vyriausybe su konservatoriais ir laisvieciais.
2024-11-15T12:13:25+02:00
duosit elektros - vistiek nebus tu gamyklu - nera pinigu tokioms investicijoms.
pinigu tiesiog nera:)
neapsigaukit.
o biurokratija pas mus baisi. katastrofiskai baisi. bet siuo atveju ne biurokratija o pinigai lemia sprendimus.
2024-11-15T12:36:32+02:00
Klausimas ne į temą, ar pas visus paskutiniu metu pasikeitęs verslo žinių aplinkos puslapis? Pas mane per chrome užsikrauna labai nepatogi atnaujinta (?) aplinka.Komentarai su po apačia priskirtais atsakymais, kurie pateikiami bet kokia tvarka ( prieš 2 val, prieš val, vėl prieš 2 val)- neina dialogo eiliškumo atsekti. P.s. Nesu prenumeratorė.
Kaip susigrąžinti seną aplinką? Nepatinka šita.
2024-11-16T12:03:14+02:00
Viskas jau, pridare nesamoniu ir nebetaiso antra savaite, linksma randominius komentarus skaityt
2024-11-15T12:45:12+02:00
Telia jau prieš kelis metus viešai tą patį sakė...
Kažkaip M.Skuodis ir Co. iš Susisiekimo ministerijos ne tik modernių ryšių plėtrai nepadėjo, bet ir naujų high tech gamyklų atsiradimui kliūtis paliko.
https://www.vz.lt/inovacijos/technologijos/2022/10/03/telia-kaltina-keliu-direkcija-stabdant-5g-pletra
2024-11-15T12:52:56+02:00
kur via baltika atsakoybe, po tokiu fintu Via baltica turetu skristi galvos ir valdyba kuom uzsiimineja.... o gal riektu issiseskoti Teltonikai is ju nuostolius.... wtf
2024-11-15T12:57:39+02:00
Mano verslo 37-rių metų patirtis dar skaudesnė o Valstybės praradimai milijardiniai apie mano projektą sužinoję pasaulinio lygio ''SIEMENS'' kompanijos atstovai 2014 metais atvyko į Lietuva ir Vyriausybėje pasakė kad nori dalyvauti projekte ir 50 procentų investuotu po dviejų savaičių atsiuntė patvirtinančius raštus bet Premjeras A. Butkevičius kaip visi žinote ''Jį'' viską sugadino ir projektas sustojo....
2024-11-15T13:05:55+02:00
"kol galiausiai valstybinių kelių tarnyba „VIA Lietuva“ esą užblokavo projektą pareikšdama, kad „ jie nuolat konfliktuoja su „Litgrid“, todėl neleis elektros laidų kloti kelių apsaugos zonoje." Jei tai tiesa, abiejų šių kontorų vadovai su visais pavaduotojais turėtų būti atleidžiami be išeitinių kompensacijų už tarnybinių pareigų neatlikimą ir savivaldžiavimą.
2024-11-15T13:29:54+02:00
ir ka ? ir nieko :-) visi pasiputos, verslas niekam neidomus , mus ES maitina
2024-11-15T13:32:34+02:00
Visam pasaulyje statant tokius projektus, visų pirma išsiaiškinamas koks elektros galingumas projektui galimas. Jei jis nepakankamas, - analizuoji, ką reikės padaryti, kiek investuoti norint jį modernizuoti. O ne atvirkščiai - pradedu statyti, tada žiūriu, kad nėra elektros ir visi kiti kalti, kad to nemokamai nepadaro...
2024-11-15T14:38:14+02:00
Juk mokes milijonus už alektra tai atsipirks trafai
2024-11-15T13:53:10+02:00
MORTOS mokyklai infrastruktūra buvo pravesta ŽAIBOLAIDŽIO greičiu, už mokesčių mokėtojų pinigus. Ačiū, linkėjimai iš Graikijos vilos.
2024-11-15T14:01:17+02:00
Kad Lietuvoje trūksta tarpinstitucinio bendradarbiavimo žino visi darantys nors kiek didesnį projektą. Trūko kantrybė Teltonikos savininkui ir paviešino akivaizdžiai vilkinamą problemą. Net neabejoju, kad dabar projektas pajudės, bet ar ne laikas sutvarkyti valstybines įstaigas taip, kad gerai dirbtu ir be viešumo?
2024-11-15T14:37:15+02:00
Viešumas jega ka veikė konfederacija, nors prie Janulionio smarkiai kilo algos
2024-11-15T14:18:41+02:00
Prieš daug metų teko dalyvauti diskusijoje kaip vienos visuomeninės organizacijos atstovui, ją organizavo liberalas Seimo narys, diskusija apie problemą susijusią su maitinimo sektoriumi. Nemaža salė buvo, prikvietė seimo narys daug biurokratų - buvo ir savivaldyvė, policija, įvairios ministerijos, visi už ilgo ir apvalaus stalo netilpo, parankiniai su papkėmis ant kėdžių palei sieną sėdėjo. Problema buvo sprendžiama taip - atsistojo savivaldybė, pasakė kalbą kad negali jie problemos išspręsti, rankos surištos, bet žino, kad ją gali išspręsti policija, tada atsistojo pareigūnas, pasakė kalba, kad ir jie negali problemos išspręsti, nes rankos surištos, tačiau tikrai žino, kad ją gali išspręsti ministerija A, tada atsistojo ministerija A ir pasakė ... guess what....tą patį, toliau stojosi ministerijos B,C, D ir t.t. ir visi sakė tą patį, kol galiausiai visi vieningai sutarė, kad problemą gali išspręsti Ministeriją E, kurią kažkodėl pamiršo pakviesti į šį aptarimą, tai užprotokolavo ir visi patenkinti išsiskirstė. Tai buvo gal prieš 20 metų. Kaip suprantu, gerb. verslininkas sudalyvavo ne viename tokiame susitikime kol galiausiai trūko kantrybė. O man tai gyvas pavyzdys kaip visą laiką buvo valdoma mūsų valstybė.
2024-11-15T14:25:18+02:00
O tai kaip stato be elektros. Kaip isduoti statybos leidimai?
Viskas ten yra. Pinigu nera.
2024-11-15T17:21:42+02:00
Viena yra kiek elektros reikia statybai, kita - kiek reikės puslaidininkių gavybai.
2024-11-15T14:35:32+02:00
Čia tokie gesheftai kad vata rūko kamputyje ...
2024-11-15T14:41:26+02:00
Visiems seniai žinoma problema su Via Lietuva, nieko čia naujo. Kaip ir su Vilniaus savivaldybės darbu ir terminais (kurie yra kosminiai). Tik kol nekyla tokio lygio problema, niekas nieko nesprendžia, o realiai situacija su derinančiomis institucijomis Vilniuje yra tragiška.
2024-11-15T14:41:42+02:00
Tai ka auksaburniui Arvydeliui EU fondu pinigu jau nebeduoda ? Seniai sakiau kad atsivers viena karta kazkam akys.Kiek galima remti makaronius projektus kurie nera jokios taip megstamos "aukstos technologijos".
Eilinis surinkimo fabrikelis.Net softas ir tas pagrinde opensourcinis.
2024-11-15T14:45:24+02:00
Nu ne eilinis, daug darbo vietu
2024-11-15T15:22:30+02:00
p. Paukštys kai ką svarbaus nutyli.
2024-11-15T17:20:42+02:00
Na, ką? Laukiam padetalizavimo.
2024-11-15T15:54:04+02:00
Teltonika išeis nugalėtojais, maža, kad koncervai sunaikino pagrindinį konkurentą, o kadencijai besibaigiant pareikalavo jiems ir kabelį nutiesti
2024-11-15T16:09:46+02:00
Laukiam "choro balsų" - tuoj turėtų prisijungti dar vienas aukštųjų technologijų pinigų prašytojas
2024-11-15T16:21:56+02:00
Tiesiog pasityčiojimas iš verslo ir tiek... gaila, kad net stambiausios įmonės į tokią nesąmonę papuola ir visi tie aktoriai ...
2024-11-15T17:52:26+02:00
Mano subjektyviu spėjimu, tai galimai rimtas politinis žaidimas, susitarus su valdančiais: dabar jau aišku po tiek metų kas kur stringa, atsistoji ir pradedi sakyti kaip viskas blogai, ir atbėga gelbėtojai - naujoji koalicija :) Vėliava socdemams&co įteikta ;) O kai jau aiškios problemos, tai jas spręsti tikrai daug lengviau nei etapas, kai dar nežinai visų bėdų ir rizikų :) Nu ką, imam spragėsius ir stebim nuo sofos :)
2024-11-15T18:31:46+02:00
Nu va, tik vakar prisiekė naujas seimas ir jau pirmas skandalas. Landsbergio nebėra, dabar visad ir dėl visko rėksiu BLYYYYYYNKĖĖĖĖĖ
2024-11-16T00:19:11+02:00
Tai sakai čia naujo seimo problema kur vakar prisiekė? Kai rėksi BLYYYYYYNKĖĖĖĖĖ, žiūrėk, kad nenulinktų
2024-11-15T18:42:08+02:00
Visi Megavatai išnaudoti Graikijos vilai ir Stepukonio fondui ...aij dar Austėjos mokykloms..taip kad neliko ...Ingrida su Gabrielium tik šypsosi
2024-11-15T23:05:01+02:00
Via Lietuva vadovas komentuodamas situaciją stengiasi nieko nepasakyti ir nuslėpti, kadangi šiuo klausimu yra asmeniniame konflikte su Eso vadovu. Nuo 2024 gegužės mėnesio elektros projektai kelio apsaugos zonoje nederinami, prisikaupę tokių iš principo nesuderintų projektų jau ne 10 ir ne 100...
Tai yra vieša paslaptis, paklauskit bet kurio rimtesnio elektros tinklų projektuotojo, kiekvienas patvirtins. Paklauskite komentaro Žilinskis ir Co įmonės atstovų, kurie yra laimėję konkursą projektuoti ESO naujus elektros prijungimo tinklus.
Kodėl tą sakau: pats esu identiškoje situacijoje, prijungimo įmoka ESO jau yra pilnai apmokėta už kiekvieną galios kw, sutartis pasirašyta ir projektas parengtas jau nuo vasaros pradžios, Via Lietuva vienintelė įstaiga kuri projekto nederina. Asmeniam elektros tinklų projektuotojui raginu, sakau ieškokime kito alternatyvaus varianto, - projektuotojas rekomendavo laukti kuo pasibaigs Via Lietuva vadovo konfliktas nes kitaip vilties mažai...
Viliuosi kad šis skandalas galimai padės pakeisti reglamentus, bus išspręsta ir mano naujų elektros tinklų klojimo problema kelio apsaugos zonoje Tačiau džiaugsmo iš to visiškas 0, kadangi šis skandalas asmeninius planus pastūmė žemiau bendro pilietinio intereso, o nusivylimas institucijom bei politikų skiedimas spaudoje tiesiog neapsakomai numušė paties motyvaciją ir norą tęsti asmeninių investicijų planus.
2024-11-16T11:17:03+02:00
Litgrid, ESO ir kelių direkcijos vadovai turėtų pradėti ieškotis naujo darbo patvirtinus naują vyriausybę…
2024-11-16T22:12:02+02:00
Turiu blogą patirtį su nacionalinėmis institucijomis. Daug investuoju Lietuvos regionuose,Alytuje,Tauragėje,Plungėje.. Realiai pasakysiu,viskas juda tik darant nelegaliai,t.y. Griauni ar statsi,o poto tvarkai dokumentus
Mano patirtis tokia-savivaldybės deda pastangas,kad kažkas vyktu,o vslatybinės institucijos,tokios kaip aplinkosauga,NŽT,ESO viską komplikuoja. Taip pat nerealios galios yra kaimynų sutikimų svarba. Vienas nesirašo ir nieko negali daryti.. Architektai net bijosi imti projektuot kažką vietose kur daug bendrasavininkų. Ir kaip p.Paukštys sako,pavargsti vien ne girdėti,tada ateina svarbūs žmonės ir ne tampa taip,tai kur čia logika? Kam tas ne VISADA pradžioje?
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Baigesi uzingriduku valdymas ir rinkimai, baigesi Teltonikos karmushke ir makaronu kabinimas plebsui :)))
Užblinkevičiuk, pamiršai socbebrų...MInk tik valsa...Vat jūs vatnykai ir galėsit parodyt, ką sugebat.. žinom, kad nieko, tik liežuviais plakt ir klavas taptalinti, bet imam popkornus ir vis tiek stebim.
Geriausia, kas galejo...tai klokit, kiek...O tai kas čia gero, kad milžininškos LT kapitalo įmonės investicijos stringa?
Tavo kumyru ministreliu bukalauru CV daug ka pasako apie uzingriduku kompetencijas :D
Ruoskis, kurmi, su tavim ivyks DEKONCERVATIZACIJA. Prasluoti bus departamentai, istaigos ir skyriai.
O tai kas čia gero, kad milžininškos LT kapitalo įmonės investicijos stringa? ------------------------------ Tai fikcija, oras. Tavo svajones ir Potiomkino kaimai.
Labai šlykščius kreipinius naudoji, atsakydamas kitiems komentatoriams. Atrodai, elgies ir atrodai kaip VZ piktžolė. Reikia tave rauti ir pasodinti kitur. Kur labiausiai norėtum atsisėsti?
Maciau tokiu roveju ne viena :)
Jam viskas gerai, kas blogai Lietuvai.
Šitas geras :) :) :)
Jei čia ne derybinis žingsnis, tai bilenkoks liūdesiukas ir signalas užsienio investui :(
Ar tikrai manai čia tik vienintelis investuotojas susiduria su tokia problema?
Grauduva, siaubinga biurokratija ir nejautimas atsakomybės prieš savo valstybę.
Akivaizdus biurokratizmo , tai yra konservatoriai niekada nesuprato ir nesupras kur gyvena .
O tai konservatoriai tiesiogiai valdo institucijas? Gal reikėtų suprasti, kad ministras pirmininkas ar ministrai net neturi teisės tiesiogiai kištis į institucijų veiklą, tik keisti įstatymus ar veikti minkštomis priemonėmis.
Lygiuojamės į mirštančią Vokietiją. Ten irgi superkokybė, žaliosios technologijos. Atsisakė atomo ir 48% elektros iš anglių gamina.
Gal biški išsiblaivyk ir pasitikrink, prieš rašydamas nesąmones. 2023 metais Vokietijoje 52% iš AEI, 9% akmens anglys, 17% rudosios anglys ir 16% dujos ir 1,4% atominės elektrinės. Anglių yra 26%. Anglių naudojimas sumažėjęs ~50% lyginant su prieš dešimtmečiu, pakeitė anglis AEI. 2024 metais AEI bus 56%, atominių nebebus. Piko metu atominės elektrinės gamino tik pusę tiek, kiek dabar pagamina AEI. Atominės veikti ilgu laikotarpiu su AEI nesugeba, nes nuolat dirba į nuostolį.
Trūksta žodžiu apie mūsų politikus. Nenuostabu, kad ir su gynyba judame kaip neįgalūs :(
Laukiame garbanės komentaro. Visgi, čia ne selfius darytis :(
Būtų įdomu pamatyt ESO ir LITGRID atsakymus ir pasiaiškinimus
Ir VNO
O prie ko čia Vilniaus oro uostas?
Ir Via Balticos.
Na, tai neeilinis įvykis ir investicija. Tokiais atvejias tikrai teks įveikt dar ir didesnes kliūtis. Reikia priverst valdininkus dirbt. Neatsidaro vienos duris - darykite 5 kitas, lipkite per langus pas Gitaną ir kitus vadovus. Kelią pavyks rast, bet panašu, reikia ir daug pastangų įdėti. Sėkmės! Jei projektu stipriai tikite - viskas pavyks!
Jeigu nėra kitų priežasčių, kurių verslininkas nedasako, tikiuosi, kad valdžios atstovai išstos ir pasakys, kad viską išspręs per kelis mėnesius didžiausio prioriteto tvarka.
Na ir kur inovaciju ministre. Tik piarams daryti
plepa Portugalijoje
Panašiau į PR čia. Arba yra kažkokių kitų problemų, kurių neįvardija (trūksta finansavimo, darbuotojų, kompetencijos ar pan) arba bando pasidaryt gerą derybinę poziciją. Tokie projektai nesistabdo iš niekur nieko, jei būtų įvardijamų problemų, apie jas jau seniai trimituotų. O kai prieš pat naujos valdžios atėjimą išmetė bombikę, atrodo įtartinai.
Pabandykite surinkti per privacius sklypus servitutus 7 km ilgio, tada kalbesimes
Nes tai nebuvo problema pastaruosius kelis metus, bet staigiai patapo šiandien.
o kas nei uzsakovo pasamdytas rangovas turi tuos sevitutus uzsitikrinti? Valstybe turi atimineti nuosavybe i privacia teise? apie ka mes kalbame? Jei tai yra valstybines svarbos objektas jis gauna toki statusa tada isijungia kiti dalykai kaip zemes paemimas visuomenes poreikiams uz kuria sumokama rinkos kaina. Bet siuo atveju tai yra privatus projektas kur valtybe net zodzio neturi o galima nauda tik teorine
Nebuvo problema, nes buvo galvojama, kad pirma, nereiks patiems laidų vestis, o kai paaiškėjo, kad reiks patiems, nieks nežinojo, kad Via Lietuva užtrumpins reikalą.
Pritariu nuomonei, Labai keistai atrodo, kai organizuojamas mlrd vertės projektas ir neva dėl biurokratinių kliūčių nepajudėjo iš vietos ir alia "viskas, stabdom projektą". Nei ministerijos, nei Via Baltic, LitGrid ir t.t. vadovai nieko negirdėjo apie kažkokias problemas. Jei išties būtų beda su biurokratija, pats prezidentas būtų ant ausų pastatytas. Panašu į gerai apgalvotą piarą (gal kompensacijos nori ar valstybinės investicijos)
Komunikacijų atvedimas yra viena iš kompleksiškiausių ir ilgiausiai trunkančių statybos dalių. Visam pasaulyje taip. Ir jei kažkoks vadininkėlis trumpina reikalą - eini ir aiškiniesi. Jei niekas nejuda - viešai skelbi, kad kyla rizika dideliam projektui. Bet tu nenutrauki milijardinių investicijų, verkdamas apie tai kaip "užsienyje" geriau. Su tokiais vadybiniais gebėjimais ir kultūriniais ypatumais tikrai niekur nebus geriau. Retam kuriam verksniui užsienyje būna geriau, ten dar ne su tokiom problemom tektų susidurti.
Manau su EIMIN dėl projekto pratęsimo galima sprendimą rasti, nes investicinių projektų pratęsimo praktikos tikrai yra daug. Gavus neigiamą ats. galima prašyti dar kartą su papildomais argumentais. Problema yra Litgrid ir Via Lietuva, nes šios yra akcinės bendrovės ir jaučiasi visiškai savarankiškos priiminėti vienašališkus sprendimus. Manau tokių investicijų tikrai reikia ir sprendimas bus surastas.
Skambi antraštė, bet tai tik vienos pusės "pasibėdavojimas". Aiškesniam vaizdui reikėtų ir kitos pusės komentaro
Ne, Lietuvoje nereikia, tada piktintis sunkiau būna, nes paaiškėja, kad ne viskas taip paprasta.
Beabejo, viskas ne taip paprasta, kai paliečia tamstų gerbiamuosius. Jums pasidaro labai paprasta, kai kalba pasisuka apie bebrus, maršistus ar žemaitaičius.
tai kur dabar Armonaitė ir Popierinio Drakono nugalėtojas? Gal pakomentuos?
:D. Kas yra Popierinio Drakono nugaletojas? Noriu nauja bajeri zinoti
Jūs gerbaimieji neatidžiai klausėtės profesoriaus V. Landsbergio kai kalbėjo iš balkonėlio. Aiškiai pasakė, kad jei nesusimokėjai kokio tai vieno antro milijonėlio tai ir problemų niekas nesprendžia. Reikia dalintis vyrai, nesvarbu, kad gerą darai Lietuvai, kad dar nieko neuždirbai, bet investuoti reikia ir į palaikymą. Mokinkitės iš Fox Pay, ten tai problemų su energija nekilo, tiesiog konteinerius su įranga elektrinės teritorijoje pasistatė ir pirmyn. O Jūs kiek susimokėjot? AAA? tai va toks ir rezultatas. O iš tikrųjų tai nuo varganų 1990 su valdininkų mentalitetu taip niekur ir nepajudėjom. Iš žmonių surenkamus (mokesčių pavidalu) pinigus tyliai pasidalina valdininkų ir sėbrų gaujos, ir rėkia, kad nėra lėšų biudžete, kad per mažas perskirstymas, nes kuo daugiau skirstai tuo daugiau pavogti gali.
Taip, cia ne Singapuras, ir net ne Estija.Gilus postsovietinis isalas.Venesuelos karteliai nuosirdziai pavydi Litgridui ir Via Lietuvai.
Vilniaus meras konservatorius, Energetikos ministrui tik Ignitis rupi.
Tai zemaitaitis cia kalciausias. Norejo zmogus statyt smelio pilis, kur pieno upes tekes ir per barzda lietuviam verves, o cia atejo zemaitaitis ir suzlugde Potiomkino kaimą :DDD
AHAA
Sakiau, kad nenormalus reikalavimai? Jei zmogui su 3,5kkk neiseina per musu bakalauritetus valdzioje pastatyt belekokiu geru gamyklu, isivaizduokit kokiose dziunglese mes, paprasti ubagai su 3,5kk...
Kaip rašo, Litgrid viską suderino, liko Via Lietuva principai. Ar skaitėte Via Lietuva veiklos auditą? 86% sutarčių vėluoja, tai indikuoja apie puikų įmonės darbą.
+++ bent vienas adekvatus komentaras. VZ turėtų rimtai susirūpinti savo auditorija, minties degradavimas per dešimtmetį daugiau nei akivaizdus.
Tai ir be auditu matosi.Uztenka LT keliais pravaziuot.
Biurokratai nepatikėjo ir teisingai padarė. To good to be true
Mūsų šalies prezidentas turi būti projekto vadovas šiuo atveju, per svarbus objektas Lietuvai, kad taip delsti.
Tegul pasisako VIA Lietuva. Cia yra sios institucijos problema, kuri yra sena ir visiems zinoma. Gal laikas atsisukt i verslo interesus…
Chebra, tik visiškas a-s-i-l-a-s gali kažko tikėtis iš valdžios. Nebūtinai valdžiažmogiai blogi, jie tiesiog neįgalūs. Jūs gi pažiūrėkite į aukščiausių pareigybių CV - humanitarai, bakalaurai be jokios darbinės patirties. Vis keikia sostinės cirkininką. O ar bent kiek mastantis žmogus iš jo gali tikėtis kokios naudos, nes žmogus niekada jokio darbo nėra dirbęs, tik vyresniems partiečiams arbatą ir sausainius nešiojęs. O Bužinsko CV kas nors žiūrėjote? Ko galima tikėtis iš tokio? Man juokingi žmonės, kurie mato, kokie valdžiažmogiai neįgalūs, bet vis nori, kad jie turėtų daugiau pinigų ir pamalonintų darbo liaudį. Ar darbo liaudis supranta, kad biurokratas paima 100 Eur ir grąžina 90 Eur? Reikia kuo labiau mažinti biurokratiją ir ją palikti tik ten, kur kitaip neįmanoma. Keletas paiūlymų: "nacionalinį" stadioną tegu stato verslas, jei jis apsimoka; lietuviškas kiaulaites tegu veisia verslas, jei tai apsimoka, jau nekalbant apie milijonines sumas, skirtas gimstamumo tendencijų analizei ir pan. š.
Labai taiklus komentaras.
Kur tu ten matai ta valstybe? Gincas tar akciniu bendroviu :)
negi taip ir sustos viskas ?
Tas VIA Lietuva juk dabar yra jau AB. O, AB, skirtingai nuo valstybines imones (VĮ), pagrindinis tikslas ne visuomenes interesas, bet jos pelnas :DDD Uzingridukai juk patys to ir norejo :DDDD
nausedos gerove valstybe.. o dar socdemai atejo, kurie didins pasalpas ir mazins investicijas
Kodel AB ESO, Ar AB VIA Lietuva turi rupeti kazkoks Paukstys ir jo projektai? Juk tai dabar ne Valstybines imones (VĮ), tai AB (Akcines bendroves), kurioms galioja ne Valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymas ir kurių pagrindinis tikslas viešasis interesas, o Akcinių bendrovių įstaymas, kur tikslas pelnas. Vat ir viskas.
Tai norite pasakyti, kad ESO neuždirbs iš Teltonikos fabrikų? :) :) :) Tai iš ko tas ESO uždirba? Beja, nesuprantate, kaip veikia įmonės. Akcininkas renka valdybą (pagal savo skonį), nustato jai tikslus ir algą. Valdyba renka direktorių, nustato jam tikslus ir algą. Tai kodėl akcininkas negali nustatyti tikslo, prijungti gigafabrikus? Ar manote, kad Maximos vadovas dceda skersą ant Numavičiaus, o Girtekos vadovas deda skersą ant Railos? Bet grįžtame prie to pačio - valdžiažmogiai iš esmės yra neįgalūs ir nieks to nepakeis.
Ne tame esme. Esme, kad kaltu jau nebus ir ju negalesi apkaltinti, kad tie negyne viesojo intereso :) Jie ir neprivalejo :)))
Kur tu ta tiksla nustatysi? jei pagrindinis tikslas istatuose yra pelno siekimas :))) Juk aiskiai parasyta, kad tos AB turejo pelningesniu projektu nei Teltonikos. Teltonikai reikia atitinkamai susimoketi, kad AB apsimoketu. vat ir viskas. kas neaisku? :))
tavo imone valdo istatai ar tu valdai?
Bent suvoki kuo skiriasi valstybine imone nuo AB ? AB vadovaujasi AB istatymu ir akcininkui priklauso tik pelnas (nuosavas kapitalas). Kaip tu ta isivvaizduoji? Ministerijos isakyma ESO, kad tie aptarnautu teltonika? :DDD AB, kuris dirba rinkos salygomis ir principais, siulai ministerijai kistis i ju veikla proteguojant viena imone ? :)))
Bet kai vienintelis arba pagrindinis akcininkas yra Valstybė, tai ji ir diktuoja AB tikslus.
nelabai suvokiat veikimo principų AB ir VĮ. perskaitykit pirmą Ab istatymą ir valstybės ir savivaldybių įmonių įstatymą.
1,7 mlrd investiciju - nedidinant apyvartos - ir pelningumas sukilo kad nereik sumoketi pelno mokescio. Viskas rekvizituose. Nueikit su alga i banka 4000 ir sakykit - duok 1,7 ml;) Duos? Duos 200 tukstanciu. Tai iz 200 ml ir stato. Nera pinigu. Stai kur priezastis. Kasnis per didelis.
1,7 mlrd investiciju - nedidinant apyvartos - ir pelningumas sukilo kad nereik sumoketi pelno mokescio. Viskas rekvizituose. Nueikit su alga i banka 4000 ir sakykit - duok 1,7 ml;) Duos? Duos 200 tukstanciu. Tai iz 200 ml ir stato. Nera pinigu. Stai kur priezastis. Kasnis per didelis.
Tęsiant jūsų palyginimą: bankas jums duos 200 tūkst. Nes neturite pakankamo užstato. Už juos nusipirksite sklypą, pradėsite statybas. Įkeisite bankui ir duos dar 100 tūkst., nes pinigai bus dengti turtu. Tos mlrd. investicijų nėra, kad perka stovintį fabriką. Tiek pinigų reikia per dešimtmetį. Pinigai pirmam etapui ir yra ženkliai mažesnės. Tada bus ir turtas įkeitimui ir apyvarta iš pirmo etapo fabriko gamybos.
Klasikinė biurokratija be tinkamų vadybos įgūdžių. Institucijos ginčijasi tarpusavyje, nors politiame lygmenyje sprendimai seniai priimti. Aišku, emocijoms pagavus, lengva kaltų ieškoti, bet tai nemažina biurokratijos atsakomybės
Na va, tau ir verslui draugiska vyriausybe su konservatoriais ir laisvieciais.
duosit elektros - vistiek nebus tu gamyklu - nera pinigu tokioms investicijoms. pinigu tiesiog nera:) neapsigaukit. o biurokratija pas mus baisi. katastrofiskai baisi. bet siuo atveju ne biurokratija o pinigai lemia sprendimus.
Klausimas ne į temą, ar pas visus paskutiniu metu pasikeitęs verslo žinių aplinkos puslapis? Pas mane per chrome užsikrauna labai nepatogi atnaujinta (?) aplinka.Komentarai su po apačia priskirtais atsakymais, kurie pateikiami bet kokia tvarka ( prieš 2 val, prieš val, vėl prieš 2 val)- neina dialogo eiliškumo atsekti. P.s. Nesu prenumeratorė. Kaip susigrąžinti seną aplinką? Nepatinka šita.
Viskas jau, pridare nesamoniu ir nebetaiso antra savaite, linksma randominius komentarus skaityt
Telia jau prieš kelis metus viešai tą patį sakė... Kažkaip M.Skuodis ir Co. iš Susisiekimo ministerijos ne tik modernių ryšių plėtrai nepadėjo, bet ir naujų high tech gamyklų atsiradimui kliūtis paliko. https://www.vz.lt/inovacijos/technologijos/2022/10/03/telia-kaltina-keliu-direkcija-stabdant-5g-pletra
kur via baltika atsakoybe, po tokiu fintu Via baltica turetu skristi galvos ir valdyba kuom uzsiimineja.... o gal riektu issiseskoti Teltonikai is ju nuostolius.... wtf
Mano verslo 37-rių metų patirtis dar skaudesnė o Valstybės praradimai milijardiniai apie mano projektą sužinoję pasaulinio lygio ''SIEMENS'' kompanijos atstovai 2014 metais atvyko į Lietuva ir Vyriausybėje pasakė kad nori dalyvauti projekte ir 50 procentų investuotu po dviejų savaičių atsiuntė patvirtinančius raštus bet Premjeras A. Butkevičius kaip visi žinote ''Jį'' viską sugadino ir projektas sustojo....
"kol galiausiai valstybinių kelių tarnyba „VIA Lietuva“ esą užblokavo projektą pareikšdama, kad „ jie nuolat konfliktuoja su „Litgrid“, todėl neleis elektros laidų kloti kelių apsaugos zonoje." Jei tai tiesa, abiejų šių kontorų vadovai su visais pavaduotojais turėtų būti atleidžiami be išeitinių kompensacijų už tarnybinių pareigų neatlikimą ir savivaldžiavimą.
ir ka ? ir nieko :-) visi pasiputos, verslas niekam neidomus , mus ES maitina
Visam pasaulyje statant tokius projektus, visų pirma išsiaiškinamas koks elektros galingumas projektui galimas. Jei jis nepakankamas, - analizuoji, ką reikės padaryti, kiek investuoti norint jį modernizuoti. O ne atvirkščiai - pradedu statyti, tada žiūriu, kad nėra elektros ir visi kiti kalti, kad to nemokamai nepadaro...
Juk mokes milijonus už alektra tai atsipirks trafai
MORTOS mokyklai infrastruktūra buvo pravesta ŽAIBOLAIDŽIO greičiu, už mokesčių mokėtojų pinigus. Ačiū, linkėjimai iš Graikijos vilos.
Kad Lietuvoje trūksta tarpinstitucinio bendradarbiavimo žino visi darantys nors kiek didesnį projektą. Trūko kantrybė Teltonikos savininkui ir paviešino akivaizdžiai vilkinamą problemą. Net neabejoju, kad dabar projektas pajudės, bet ar ne laikas sutvarkyti valstybines įstaigas taip, kad gerai dirbtu ir be viešumo?
Viešumas jega ka veikė konfederacija, nors prie Janulionio smarkiai kilo algos
Prieš daug metų teko dalyvauti diskusijoje kaip vienos visuomeninės organizacijos atstovui, ją organizavo liberalas Seimo narys, diskusija apie problemą susijusią su maitinimo sektoriumi. Nemaža salė buvo, prikvietė seimo narys daug biurokratų - buvo ir savivaldyvė, policija, įvairios ministerijos, visi už ilgo ir apvalaus stalo netilpo, parankiniai su papkėmis ant kėdžių palei sieną sėdėjo. Problema buvo sprendžiama taip - atsistojo savivaldybė, pasakė kalbą kad negali jie problemos išspręsti, rankos surištos, bet žino, kad ją gali išspręsti policija, tada atsistojo pareigūnas, pasakė kalba, kad ir jie negali problemos išspręsti, nes rankos surištos, tačiau tikrai žino, kad ją gali išspręsti ministerija A, tada atsistojo ministerija A ir pasakė ... guess what....tą patį, toliau stojosi ministerijos B,C, D ir t.t. ir visi sakė tą patį, kol galiausiai visi vieningai sutarė, kad problemą gali išspręsti Ministeriją E, kurią kažkodėl pamiršo pakviesti į šį aptarimą, tai užprotokolavo ir visi patenkinti išsiskirstė. Tai buvo gal prieš 20 metų. Kaip suprantu, gerb. verslininkas sudalyvavo ne viename tokiame susitikime kol galiausiai trūko kantrybė. O man tai gyvas pavyzdys kaip visą laiką buvo valdoma mūsų valstybė.
O tai kaip stato be elektros. Kaip isduoti statybos leidimai? Viskas ten yra. Pinigu nera.
Viena yra kiek elektros reikia statybai, kita - kiek reikės puslaidininkių gavybai.
Čia tokie gesheftai kad vata rūko kamputyje ...
Visiems seniai žinoma problema su Via Lietuva, nieko čia naujo. Kaip ir su Vilniaus savivaldybės darbu ir terminais (kurie yra kosminiai). Tik kol nekyla tokio lygio problema, niekas nieko nesprendžia, o realiai situacija su derinančiomis institucijomis Vilniuje yra tragiška.
Tai ka auksaburniui Arvydeliui EU fondu pinigu jau nebeduoda ? Seniai sakiau kad atsivers viena karta kazkam akys.Kiek galima remti makaronius projektus kurie nera jokios taip megstamos "aukstos technologijos". Eilinis surinkimo fabrikelis.Net softas ir tas pagrinde opensourcinis.
Nu ne eilinis, daug darbo vietu
p. Paukštys kai ką svarbaus nutyli.
Na, ką? Laukiam padetalizavimo.
Teltonika išeis nugalėtojais, maža, kad koncervai sunaikino pagrindinį konkurentą, o kadencijai besibaigiant pareikalavo jiems ir kabelį nutiesti
Laukiam "choro balsų" - tuoj turėtų prisijungti dar vienas aukštųjų technologijų pinigų prašytojas
Tiesiog pasityčiojimas iš verslo ir tiek... gaila, kad net stambiausios įmonės į tokią nesąmonę papuola ir visi tie aktoriai ...
Mano subjektyviu spėjimu, tai galimai rimtas politinis žaidimas, susitarus su valdančiais: dabar jau aišku po tiek metų kas kur stringa, atsistoji ir pradedi sakyti kaip viskas blogai, ir atbėga gelbėtojai - naujoji koalicija :) Vėliava socdemams&co įteikta ;) O kai jau aiškios problemos, tai jas spręsti tikrai daug lengviau nei etapas, kai dar nežinai visų bėdų ir rizikų :) Nu ką, imam spragėsius ir stebim nuo sofos :)
Nu va, tik vakar prisiekė naujas seimas ir jau pirmas skandalas. Landsbergio nebėra, dabar visad ir dėl visko rėksiu BLYYYYYYNKĖĖĖĖĖ
Tai sakai čia naujo seimo problema kur vakar prisiekė? Kai rėksi BLYYYYYYNKĖĖĖĖĖ, žiūrėk, kad nenulinktų
Visi Megavatai išnaudoti Graikijos vilai ir Stepukonio fondui ...aij dar Austėjos mokykloms..taip kad neliko ...Ingrida su Gabrielium tik šypsosi
Via Lietuva vadovas komentuodamas situaciją stengiasi nieko nepasakyti ir nuslėpti, kadangi šiuo klausimu yra asmeniniame konflikte su Eso vadovu. Nuo 2024 gegužės mėnesio elektros projektai kelio apsaugos zonoje nederinami, prisikaupę tokių iš principo nesuderintų projektų jau ne 10 ir ne 100... Tai yra vieša paslaptis, paklauskit bet kurio rimtesnio elektros tinklų projektuotojo, kiekvienas patvirtins. Paklauskite komentaro Žilinskis ir Co įmonės atstovų, kurie yra laimėję konkursą projektuoti ESO naujus elektros prijungimo tinklus. Kodėl tą sakau: pats esu identiškoje situacijoje, prijungimo įmoka ESO jau yra pilnai apmokėta už kiekvieną galios kw, sutartis pasirašyta ir projektas parengtas jau nuo vasaros pradžios, Via Lietuva vienintelė įstaiga kuri projekto nederina. Asmeniam elektros tinklų projektuotojui raginu, sakau ieškokime kito alternatyvaus varianto, - projektuotojas rekomendavo laukti kuo pasibaigs Via Lietuva vadovo konfliktas nes kitaip vilties mažai... Viliuosi kad šis skandalas galimai padės pakeisti reglamentus, bus išspręsta ir mano naujų elektros tinklų klojimo problema kelio apsaugos zonoje Tačiau džiaugsmo iš to visiškas 0, kadangi šis skandalas asmeninius planus pastūmė žemiau bendro pilietinio intereso, o nusivylimas institucijom bei politikų skiedimas spaudoje tiesiog neapsakomai numušė paties motyvaciją ir norą tęsti asmeninių investicijų planus.
Litgrid, ESO ir kelių direkcijos vadovai turėtų pradėti ieškotis naujo darbo patvirtinus naują vyriausybę…
Turiu blogą patirtį su nacionalinėmis institucijomis. Daug investuoju Lietuvos regionuose,Alytuje,Tauragėje,Plungėje.. Realiai pasakysiu,viskas juda tik darant nelegaliai,t.y. Griauni ar statsi,o poto tvarkai dokumentus Mano patirtis tokia-savivaldybės deda pastangas,kad kažkas vyktu,o vslatybinės institucijos,tokios kaip aplinkosauga,NŽT,ESO viską komplikuoja. Taip pat nerealios galios yra kaimynų sutikimų svarba. Vienas nesirašo ir nieko negali daryti.. Architektai net bijosi imti projektuot kažką vietose kur daug bendrasavininkų. Ir kaip p.Paukštys sako,pavargsti vien ne girdėti,tada ateina svarbūs žmonės ir ne tampa taip,tai kur čia logika? Kam tas ne VISADA pradžioje?