„Nestle“ už 5,75 mlrd. USD perka vitaminų gamintojo „Bountiful“ prekės ženklus

Iš iki šiol šiuos verslus valdžiusios KKR į „Nestle“ kontrolę pereina tokie prekės ženklai kaip „Nature‘s Bounty“, „Solgar“, „Osteo Bi-Flex“ bei „Puritan‘s Pride“.
Kaip praneša CNBC, sandoris, kurį ketinama užbaigti antroje šių metų pusėje, neapima sportui skirtų produktų prekės ženklų „Pure Priotein“, „Body Fortress“, „Dr. Organic“, taip pat kai kurių Kanadoje platinamų produktų, neįsipaišančių į bendrą „Nestle“ sveikatingumo produktų portfelį.
„Šie įsigijimai puikiai papildo mūsų maisto papildų segmentą tiek kalbant apie prekės ženklus, tiek apie prekybos kanalus. Įvykdžius sandorį „Nestle Health Science“ taps sektoriaus lyderis, ypač kalbant apie mažmeninę prekybą ir e. komerciją JAV rinkoje, bendrovei taip pat atsivers reikšmingų galimybių plėsti pardavimų geografiją“, — įsitikinęs Gregas Beharas, „Nestle“ Sveikatos mokslų padalinio vadovas.
Kaip rašo CNBC, už „Bountiful“ prekės ženklus „Nestle“ sumokėjo 3,1 karto tiek, kiek pajamų per metus sugeneruoja šių produktų pardavimai.
Per paskutinius finansinius metus, pasibaigusius 2021 m. kovą, į „Nestle“ kontrolę perėję prekių ženklai „Bountiful“ leido gauti 1,87 mlrd. USD pajamų, o bendrovės EBITDA pasiekė 18,3%.