2020-07-09 19:20

Latvijoje atidaroma pirmoji firminė „Utenos trikotažo“ parduotuvė

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ pardavė Latvijoje įsteigtą dukterinę įmonę SIA „Utenas trikotaža“, o šią įmonę įsigijęs privatus asmuo Daugpilyje įkurs pirmąją specializuotą „Utenos trikotažo“ parduotuvę, kuri veiks franšizės pagrindu.

„Per pastaruosius keletą metų išvystėme „Utenos trikotažo“ franšizės paketą – pagal tarptautinės rinkos standartus atnaujinome prekių ženklą, kardinaliai pakeitėme parduotuvių interjero koncepciją, patobulinome verslo modelį ir rinkodaros priemonių paketą. Esame pasiruošę sukauptą patirtį pritaikyti parduotuvių plėtrai kaimyninėje Latvijoje,“ – pranešime spaudai cituojamas Petras Jašinskas, „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius.

Pasak P. Jašinsko, parduotuvių tinklo plėtrai franšizės modelis pasirinktas dėl kelių esminių priežasčių: spartesnės plėtros galimybių ir verslo administravimo kaštų efektyvumo.

„Mūsų franšizinių parduotuvių tinklas Lietuvoje nuosekliai auga. Atsižvelgiant į tai, kad didžiąją savo produkcijos dalį eksportuojame, ir pagrindinės įmonės veiklos pajėgos yra nukreiptos į užsakomąją gamybą, franšizės modelis mums padeda efektyviai paskirstyti resursus ir užtikrinti tvarią parduotuvių tinklo plėtrą“, – tvirtina P. Jašinskas.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma yra valdomos franšizės pagrindu.

Be užsakomosios gamybos „Utenos trikotažas“ turi du mažmeninės prekybos prekės ženklus – „Utenos“ ir „About“. „Utenos trikotažo“ įmonių grupei taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ bei „Mrija“ (Ukraina).

92,31% „Utenos trikotažo“ akcijų paketą valdo SBA grupė.

52795
130817
52791