Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-12 14:45
2025-09-12 05:45
2025-09-11 20:30
2025-09-10 19:23
2025-09-10 11:40
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O jeigu vandenilį gamins saulės jėjainės dykumose ir galėsi užsipilti vandenilio toli nuo miesto. “Kvailių baterija”?
Matot kur pinigai nuėjo iš Wirecard :D next one :D
Cia tokie patys "investuotojai", kur bankrutavusio Herz'o akcijas graibste.
Baik tu cia ant RobinHoodo milenialsu varyti :)
Gaminsiu elektrinius laivus. Bus amazing. Mano saskaita LT7300... 23 milijardus surinksiu, tada tikrai kazka statytsiu
Kaip Crypto scamai tik grazesnis powepointas.
Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Aš uždirbu daug...Joks jis ne konkurentas Musk'ui. Vandenilio išskyrimas, skystinimas, transportavimas - visa tai padaro jį DAUG mažiau energetiškai efektyviu, nei tiesiog elektros pagaminimas (kurią dar priedo galima ir pačiam pasigamint, turint Saulės modulius ant stogo) ir įkrovimas į bateriją. Jei būtų priešingai, tai kodėl tie vandeniliniai iki šiol nepaplito? Juk Honda Clarity Fuel Cell pardavinėjo, bet parduota buvo tik dešimtimis vienetų įvairiose rinkose. Nes vandenilis ir brangus ir NĖRA jo degalinių. Su H2 sunkvežimiais bus tas pats - pats sunkvežimis, aišku, lengvesnis, nei su baterija, tik kad juo kilometro kaina bus didesnė ir vėlgi - nebus kur užsipilt. Todėl tai, ką žada Nikola, nėra techniškai neįmanoma, bet tiesiog neapsimokės. Todėl turėtų "numirt" tie jo truck'ai, jei kada nors paleis.