2019-12-03 06:45

Skandinavija ir toliau vilioja, bet yra kelios sąlygos 

Rasos Dževeckytės (VŽ) nuotr.
Rasos Dževeckytės (VŽ) nuotr.
Naujienoms imlūs ir plačiau atverti pinigines pasiruošę skandinavai vilioja eksportuojančias maisto pramonės bendroves – Lietuvos eksporto mastai į regiono šalis auga. Ir nors čia uždirbti galima, norint įsitvirtinti reklaminių šūkių neužteks – savo vertę teks įrodyti ir partneriams, ir klientams.

Ekologija, natūralumas, tvarumas – burtažodžiai, šiandien viliojantys viso pasaulio pirkėjus. Vis dėlto skandinavams suvilioti neužteks žalių lapelių ant produkto pakuotės ar užrašų etiketėje „be konservantų“.

Rinka potenciali

Konsultacijų bendrovės „Gateway & Partners“ duomenimis, pernai vien Švedija importavo maisto produktų už 15 mlrd. Eur. 30% importuotų maisto produktų sudarė žuvų ir jūrų gėrybių produktai, 10% įvairūs gėrimai, po 7% – mėsos ir pieno produktai.

52795
130817
52791