„Utenos trikotažo“ grupė patyrė 1,4 mln. EUR nuostolį
„Po reikšmingo finansinio lūžio, kai sugrįžome prie pelningos veiklos, kryptingai judame pirmyn. Stebime pirmuosius globalios rinkos stabilizavimosi ženklus – grįžta užsakymai, auga paklausa iš tarptautinių prekių ženklų“, – pranešime teigė Nomeda Kaučikienė, „Utenos trikotažo“ vadovė.
„Utenos trikotažo“ pajamos šiemet augo 30,7% ir pasiekė 15,9 mln. Eur, pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) siekė 0,7 mln. Eur (pernai – 1,6 mln. Eur nuostolis).
Pasak įmonės, augimą demonstravo pagrindinė bendrovės veikla – užsakomųjų gaminių segmentas, kurio pardavimai pakilo 46,1% iki 13,3 mln. Eur, o eksportas sudarė 80,7% visų pardavimų. Tuo metu prekės ženklo „Utenoswear“ pardavimai siekė 1,7 mln. Eur – 19,3% daugiau nei pernai.
Anot pranešimo, neigiamos įtakos grupės veiklai turėjo liepos 21 dieną sustabdyta nuostolingos siuvimo įmonės „Šatrija“ veikla, kurios bankroto procesas kainavo 1 mln. Eur.
„Utenos trikotažo“ grupei dar priklauso bendrovės „Utenoswear“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina).