2018-04-27 19:45

Smulkiųjų ir prekybininkų derybos: padarykite nuolaidą nuolaidai

Andrius Simonaitis, UAB „Metras“ direktorius: „Jei nori pakliūti į tinklą, reikia sumažinti kainą ir pritaikyti išskirtines nuolaidas tam prekybininkui.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Simonaitis, UAB „Metras“ direktorius: „Jei nori pakliūti į tinklą, reikia sumažinti kainą ir pritaikyti išskirtines nuolaidas tam prekybininkui.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kad atsidurtų mažmenininkų tinklų lentynose, mažieji gamintojai turi pasistengti įveikti slenksčius ir sutikti su stipresnio derybininko taisyklėmis. Bet jei produktas inovatyvus ir retas rinkoje, tikėtina, kad mažesniojo derybinė pozicija bus ne prastesnė.

Justas Šidlauskas, prekės ženklo „Dear Deer“ įkūrėjas, kelerius metus tobulintus 3D technologija spausdintus akinių rėmelius pardavinėti pradėjo prieš 3 mėnesius, bet jau sutarė, kad Lietuvoje sukurtais ir 3D spausdintais akiniais prekiaus Optometrijos centro 6 optikos Vilniuje ir Kaune.

Ponas Šidlauskas pasakoja, kad paklausęs, ar Optometrijos centrui būtų įdomi galimybė bendradarbiauti su lietuvišku akinių prekės ženklu „Dear Deer“, sulaukė patikinimo, kad Optometrijos centro atstovai, lankydamiesi tarptautinėse teminėse parodose, buvo susipažinę su akinių gamyboje plintančia 3D technologija, tačiau jų skaičiuojama galutinė kaina vartotojui – 300–350 Eur – Lietuvos rinkai dar per didelė.

52795
130817
52791