2021-02-18 12:53

Klientų ieškiniai „CityBee“ gali būti finansiškai skausmingesni nei baudos

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Teisininkai, komentuodami automobilių dalijimosi paslaugos „CityBee“ klientų duomenų nutekinimo istoriją, svarsto, jog sunkiausias uždavinys duomenų inspektoriams gali būti nustatyti, ar „CityBee“ išties padarė pažeidimą. Jei visgi pažeidimo būta, neatmetama, jog įmonei skirta bauda nebūtinai bus didesnė nei sumos, kurias šiai gali tekti sumokėti klientams, padengiant jų patirtą žalą.

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) pranešė, kad kol kas negali atsakyti, kada iš tikro įvyko asmens duomenų apsaugos pažeidimas „CityBee“ istorijoje – prieš trejetą metų ar visai neseniai.

Tad svarstant, kokių sankcijų susilauktų „CityBee“, jei būtų nustatyta, kad duomenys nutekėjo dėl jos kaltės, svarbu atsižvelgti, ar pažeidimas padarytas iki Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) įsigaliojimo 2018 m., ar po jo. Mat įsigaliojus BDAR, baudos už duomenų apsaugos pažeidimus smarkiai padidėjo.

52795
130817
52791