2018-10-26 12:00

Sporto klubų rinkos apžvalga: darosi tiršta, konkurencija toliau tirpdys narysčių kainas

Lietuvos sporto ir sveikatingumo paslaugų rinka auga stiprėjant sveikatingumo svarbai ir didėjant paslaugų prieinamumui – tiek per klubų pasiūlą, tiek per mažėjančias vidutines kainas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos sporto ir sveikatingumo paslaugų rinka auga stiprėjant sveikatingumo svarbai ir didėjant paslaugų prieinamumui – tiek per klubų pasiūlą, tiek per mažėjančias vidutines kainas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvą apėmęs sporto klubų steigimo vajus nežada atslūgti ir 2019-aisiais: į rinką žengia naujokai, plėtrą kitąmet planuoja ir senbuviai. Nors klubų konkurencija didėja, poreikis sveikatinimo paslaugoms irgi sparčiai auga, nes vis daugiau Lietuvos gyventojų apsisprendžia gyventi sveikai, tad sporto klubų plėtrai erdvės artimiausius keletą metų užteks, tiki rinkos dalyviai.

„Lietuvoje, ko gero, didžiausia sveikatingumo klubų konkurencija iš visų trijų Baltijos šalių ir ji vis dar auga“, – teigia Vidmantas Šiugždinis, „Impuls“ įmonių grupės vadovas.

Neabejojama, kad konkurencija ir taip gyvybingame sporto paslaugų segmente tik augs, nes į šią rinką nuolat ateina naujų žaidėjų.

52795
130817
52791