2018-04-12 16:54

Darbdavys per galvą gali verstis – paskutinį žodį vis tiek taria darbuotojas

2017 06 07. Lauko kavinė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2017 06 07. Lauko kavinė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aptarnavimo sektoriuje įspūdį apie įmonę labiausiai lemia darbuotojai, o juos išmokyti dirbti taip, kad klientas liktų patenkintas, pavyksta tik kai verslo savininkas yra nuolat šalia. Tačiau ir tai ne visada suveikia.

Paslaugų sektoriuje aptarnavimas yra ne mažiau svarbus negu pats produktas – net prašmatniausio patiekalo skonis nublanks, jei padavėjas jį atneš rūškana mina, arba kelionė moderniausiu taksi prailgs, jei vairuotojas mobiliuoju telefonus aiškinsis savo asmeninius reikalus.

Todėl tokių įmonių vadovams tenka dvigubas uždavinys: ne tik sukurti verslo koncepciją, bet ir pasiekti, kad darbuotojai maloniai aptarnautų kiekvieną klientą.

52795
130817
52791