Darbdavys per galvą gali verstis – paskutinį žodį vis tiek taria darbuotojas

Paslaugų sektoriuje aptarnavimas yra ne mažiau svarbus negu pats produktas – net prašmatniausio patiekalo skonis nublanks, jei padavėjas jį atneš rūškana mina, arba kelionė moderniausiu taksi prailgs, jei vairuotojas mobiliuoju telefonus aiškinsis savo asmeninius reikalus.
Todėl tokių įmonių vadovams tenka dvigubas uždavinys: ne tik sukurti verslo koncepciją, bet ir pasiekti, kad darbuotojai maloniai aptarnautų kiekvieną klientą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai