Pardavimai: greiti verslai valgo didelius ir lėtus

Publikuota: 2018-10-23

Pardavimo funkcija yra svarbiausias variklis, kuris visą verslą stumia pirmyn, o laimi tie, kurie kasdien nueina bent vieną papildomą žingsnį.

Taip savo patirtimi „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimai 2019: kaip pasiekti rekordinį augimą“ dalijosi pranešėjai.

Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius, kalbėdamas apie sėkmingus pardavimus, pabrėžė, kad dirba itin konkurencingame telekomunikacijų sektoriuje.

„Aštriai konkuruojame kainomis, negana to, netrūksta ir teisinių ginčų, reklamų kovų, tačiau visos sektoriaus bendrovės geba augti jau eilę metų. Savo ruožtu, „Bitė Lietuva“ išlaiko vieną sparčiausių augimų“, – teigė p. Kuisys.

Pasak jo, viena svarbiausių sėkmės formulių pardavimuose – ribų neturėjimas.

„Kasdien bandome nors mažu žingsneliu nueiti toliau. Šiandien pasiektas rekordas tik dar vienas laiptelis, prieš pasiruošimą naujam žingsniui“, – kalbėjo p. Kuisys.

Jis išskiria keturis svarbiausius elementus sėkmingam verslo vystymuisi: tai įmonės kultūra, visada dėmesio centre esantys klientai, greitis ir pardavimų vystymas skirtinguose kanaluose.

„Greiti verslai šiandien valgo didelius ir lėtus. Nuostatos ir gajūs stereotipai labiausiai riboja galimybes“, – mini p. Kuisys.

Konferencijoje savo patirtimi dalijosi ir kasmet nuo 2009 m. pardavimų apimtis ir eksportą auginantis baldų gamintojas „Narbutas“, gamyklą Panevėžyje statantis „Rifas“ ir t.t.

Vytautas Kratulis, „Huracan Coffee“ įkūrėjas, savininkas ir vadovas, pasakojo apie sprendimą valdomose kavinėse atsisakyti grynųjų pinigų.

„Iš pradžių kontraversiškai vertintas sprendimas mums padėjo net 10-20% pagerinti rezultatus nieko papildomai nedarant“, – konferencijoje pabrėžė p. Kratulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Narbuto“ patirtis: kaip prisibelsti iki „Amazon“ ar BMW Premium 4

Daugiau nei 90% savo gaminių eksportuojančios „Narbuto“ įmonių grupės pardavimai nuo 2010 m. iki praėjusių...

Rinkodara
2018.11.13
Prekybos centrus iškeitė į firmines parduotuves – sprendimas pasiteisino Premium 1

Daugelis smulkių gamintojų tiki, kad jei jų produkcija atsidurtų prekybos tinklų lentynose, atsirastų antras...

Agroverslas
2018.11.12
Patarimai smulkiesiems: kaip pritraukti pirkėjų į savo parduotuvę

Smulkieji prekybininkai turi parodyti kur kas daugiau išmonės, kad išlaikytų pirkėjo lojalumą. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.10
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Kainų akcijos: veiksmingiausios strategijos

Daugiau nei pusė akcijų neduoda rezultatų, kurių buvo tikimasi, ar generuoja neigiamą grąžą ir tik apie 35%...

Trejos devynerios degtindarius įklampino į teismų maratoną Premium 1

Lietuvos apeliacinis teismas atmetė žemesnės instancijos teismų nutartis, kuriomis „Vilniaus degtinės“ prekės...

Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė Premium

Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas.

Rinkodara
2018.10.31
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo Premium 2

„Bitė Lietuva“ pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą,...

Rinkodara
2018.10.30
Privati etiketė: rinkos dalis auga, „Lidl“ keičia standartus Premium 12

„Nielsen“ duomenimis, šiemet sausį–rugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų...

Nuolaidų akcijos: didieji duomenys atveria naujų galimybių Premium

Europoje 30% mažmeninės prekybos pajamų gaunama parduodant prekes akcijų metu, tačiau net 60% akcijų neduoda...

Vartojimo pokyčiai: dažniau renkasi nealkoholinius gėrimus 18

Nealkoholinis alus tampa neatsiejama alaus kategorijos dalimi. Bent kartą per mėnesį jį vartoja 42,8%...

Rinkodara
2018.10.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau