Pardavimai: greiti verslai valgo didelius ir lėtus

Publikuota: 2018-10-23

Pardavimo funkcija yra svarbiausias variklis, kuris visą verslą stumia pirmyn, o laimi tie, kurie kasdien nueina bent vieną papildomą žingsnį.

Taip savo patirtimi „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimai 2019: kaip pasiekti rekordinį augimą“ dalijosi pranešėjai.

Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius, kalbėdamas apie sėkmingus pardavimus, pabrėžė, kad dirba itin konkurencingame telekomunikacijų sektoriuje.

„Aštriai konkuruojame kainomis, negana to, netrūksta ir teisinių ginčų, reklamų kovų, tačiau visos sektoriaus bendrovės geba augti jau eilę metų. Savo ruožtu, „Bitė Lietuva“ išlaiko vieną sparčiausių augimų“, – teigė p. Kuisys.

Pasak jo, viena svarbiausių sėkmės formulių pardavimuose – ribų neturėjimas.

„Kasdien bandome nors mažu žingsneliu nueiti toliau. Šiandien pasiektas rekordas tik dar vienas laiptelis, prieš pasiruošimą naujam žingsniui“, – kalbėjo p. Kuisys.

Jis išskiria keturis svarbiausius elementus sėkmingam verslo vystymuisi: tai įmonės kultūra, visada dėmesio centre esantys klientai, greitis ir pardavimų vystymas skirtinguose kanaluose.

„Greiti verslai šiandien valgo didelius ir lėtus. Nuostatos ir gajūs stereotipai labiausiai riboja galimybes“, – mini p. Kuisys.

Konferencijoje savo patirtimi dalijosi ir kasmet nuo 2009 m. pardavimų apimtis ir eksportą auginantis baldų gamintojas „Narbutas“, gamyklą Panevėžyje statantis „Rifas“ ir t.t.

Vytautas Kratulis, „Huracan Coffee“ įkūrėjas, savininkas ir vadovas, pasakojo apie sprendimą valdomose kavinėse atsisakyti grynųjų pinigų.

„Iš pradžių kontraversiškai vertintas sprendimas mums padėjo net 10-20% pagerinti rezultatus nieko papildomai nedarant“, – konferencijoje pabrėžė p. Kratulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
Pardavimų valanda „Circle K“: vien gero įvaizdžio sėkmingiems pardavimams nepakanka Premium 1

Įmonės, prekės ar paslaugos įvaizdis šiandien yra laikomas vienu pagrindinių įmonių konkurencingumą...

Pardavimai
2019.03.07
„Pigu“ patirtis: ką daryti, kad pardavimų formulė veiktų 9

Kelionėje, kai klientas renkasi prekę ar paslaugą, jį lydi ne vien pardavėjas, kuris parduoda ir įteikia...

Pardavimai
2019.03.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau