Pardavimai: greiti verslai valgo didelius ir lėtus

Publikuota: 2018-10-23

Pardavimo funkcija yra svarbiausias variklis, kuris visą verslą stumia pirmyn, o laimi tie, kurie kasdien nueina bent vieną papildomą žingsnį.

Taip savo patirtimi „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimai 2019: kaip pasiekti rekordinį augimą“ dalijosi pranešėjai.

Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius, kalbėdamas apie sėkmingus pardavimus, pabrėžė, kad dirba itin konkurencingame telekomunikacijų sektoriuje.

„Aštriai konkuruojame kainomis, negana to, netrūksta ir teisinių ginčų, reklamų kovų, tačiau visos sektoriaus bendrovės geba augti jau eilę metų. Savo ruožtu, „Bitė Lietuva“ išlaiko vieną sparčiausių augimų“, – teigė p. Kuisys.

Pasak jo, viena svarbiausių sėkmės formulių pardavimuose – ribų neturėjimas.

„Kasdien bandome nors mažu žingsneliu nueiti toliau. Šiandien pasiektas rekordas tik dar vienas laiptelis, prieš pasiruošimą naujam žingsniui“, – kalbėjo p. Kuisys.

Jis išskiria keturis svarbiausius elementus sėkmingam verslo vystymuisi: tai įmonės kultūra, visada dėmesio centre esantys klientai, greitis ir pardavimų vystymas skirtinguose kanaluose.

„Greiti verslai šiandien valgo didelius ir lėtus. Nuostatos ir gajūs stereotipai labiausiai riboja galimybes“, – mini p. Kuisys.

Konferencijoje savo patirtimi dalijosi ir kasmet nuo 2009 m. pardavimų apimtis ir eksportą auginantis baldų gamintojas „Narbutas“, gamyklą Panevėžyje statantis „Rifas“ ir t.t.

Vytautas Kratulis, „Huracan Coffee“ įkūrėjas, savininkas ir vadovas, pasakojo apie sprendimą valdomose kavinėse atsisakyti grynųjų pinigų.

„Iš pradžių kontraversiškai vertintas sprendimas mums padėjo net 10-20% pagerinti rezultatus nieko papildomai nedarant“, – konferencijoje pabrėžė p. Kratulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 15

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus  Premium 9

Neseniai pranešęs apie investicijas į prekių skenavimo įrenginius mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“...

Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“ Premium 3

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant...

Rinkodara
2019.01.08
Daugiau nei pusė lietuvių vaizdo reklamos darbų – užsienio užsakovams

Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijos inicijuotas tyrimas atskleidžia, kad net 51% vaizdo reklamos...

Rinkodara
2018.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau