2017-12-07 07:00

Lietuvių sėkmė: lėtais žingsniais iki „Walmart“

Dovydas Auštras, UAB „Krimelte LT“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dovydas Auštras, UAB „Krimelte LT“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvių sukurtas prekės ženklas „Curonian Deco“ palengva skinasi kelią JAV rinkoje ir kitiems metams čia planuoja dvigubai didesnius pardavimus.

Dovydas Auštras, statybinių medžiagų UAB „Krimelte LT“ vadovas, į JAV rinką braunasi su joje populiariu gaminiu – dideliais ugniakurais.

„Amerikietiškoje kultūroje – tai bene privalomas namų atributas, – nusišypso p. Auštras. – Nuo ko viskas prasidėjo? Bičiuliai pardavinėjo panašius gaminius Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Diskutavome, ko galėtume dar imtis drauge. Po ilgų pokalbių nusprendėme mąstyti plačiau ir įgyvendinti didesnes ambicijas – pradėti nuo didžiausių rinkų – JAV ir Kanados.“

52795
130817
52791