2017-11-23 07:00

Pardavimai: sėkmės raktas – dvi vakarienės ir slaptoji įmonių vizija

Iš kairės: Dovydas Auštras, „Wolf Group“ nuosavų prekių ženklų pardavimo vadovas, Paulius Ausmanas, UAB „Akvatera“ eksporto skyriaus vadovas, Mindaugas Reinikis, Lietuvos ir Kinijos verslo tarybos prie LPK pirmininkas, ir Vytautas Savickas, kibernetinio saugumo ir informacinių technologijų „Tesonet“ B2B pardavimo vadovas. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Dovydas Auštras, „Wolf Group“ nuosavų prekių ženklų pardavimo vadovas, Paulius Ausmanas, UAB „Akvatera“ eksporto skyriaus vadovas, Mindaugas Reinikis, Lietuvos ir Kinijos verslo tarybos prie LPK pirmininkas, ir Vytautas Savickas, kibernetinio saugumo ir informacinių technologijų „Tesonet“ B2B pardavimo vadovas. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Esminės gero pardavėjo savybės – atkaklumas, įsiklausymas ir gebėjimas suprasti potencialaus kliento poreikius, o ieškant naujų rinkų, ne mažiau svarbu atsikratyti lietuviško mentaliteto ir stereotipų.

Taip „Verslo žinių“ rengiamoje konferencijoje „Pardavimai 2018“ diskusiją „Žaidimų aikštelė – visas pasaulis: globalių pardavimų taisyklės“ apibendrino Darius Pietaris, „TMD Partners“ konsultantas, partneris.

„Nėra vienos piliulės, vieno sėkmės recepto ar vienos stebuklingos frazės, kuri ims ir parduos, svarbiausia yra atkaklumas ir nuolatinis ėjimas į priekį, bandymai, nepaisant nesėkmių“, – kalbėjo p. Pietaris.

52795
130817
52791