2017-11-22 07:00

„Sukramtyti“ pasiūlymai klientams įtiko: pardavimai šovė aukštyn

Justinas Albertynas, „AirGuru“, verslo plėtros vadovas: „Kuo ilgiau dirbi, tuo labiau supranti, kad žmogus įmonėje turi kurti pridėtinę vertę, o kad jis galėtų tą daryti, reikia pilnai išnaudoti technologijas.“
Justinas Albertynas, „AirGuru“, verslo plėtros vadovas: „Kuo ilgiau dirbi, tuo labiau supranti, kad žmogus įmonėje turi kurti pridėtinę vertę, o kad jis galėtų tą daryti, reikia pilnai išnaudoti technologijas.“
Kai klientas atsakymą į klausimą gauna čia ir dabar, jam nebėra poreikio žvalgytis pas konkurentus. Tokia patirtimi dalijasi kelionių agentūra „AirGuru“, kuriai nesudėtingi IT įrankiai pardavimus šiemet leido išauginti daugiau nei 1 mln. Eur.

Beveik su tokiu pačiu darbuotojų skaičiumi pardavimo pajamos per metus išaugintos nuo 3,2 mln. Eur iki 4,5 mln. Eur – tokiais rodikliais dalijasi Justinas Albertynas, UAB „Oro guru“, dirbančios su prekės ženklu „AirGuru“, verslo plėtros vadovas.

Nors metai nesibaigė, bet pagal pardavimų tendenciją aišku, kad įmonės pajamos šiemet išaugs beveik 50%: tai leido padaryti procesų automatizavimas ir interneto įrankių tikslingas naudojimas.

52795
130817
52791