Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

16
  • 2024-09-25T07:47:21+03:00

    Aš tai iš atsinaujinusio VNO tikiuosi mažiau to kvailo ir vingiuoto malimosi autobusais po oro uosto teritoriją, nuo vartų iki lėktuvo ;)

    • 2024-09-25T08:51:44+03:00

      O viso oro uosto apėjimas garbės ratu nekliūna? Išvykimo terminalas niekaip to neišspręs ir toliau žingsniuosim per visas parduotuves (net teoriškai negalėdami nieko nusipirkti), kilsim į antrą aukštą, tada leisimės atgal į pirmą ir t.t. Kiek beskraidyčiau, nu nedingsta tas jausmas, kad ne į ES šalies sostinę atvykau, o į kažkokį dirvo pamištą užkampį...

    • 2024-09-25T09:06:33+03:00

      Buvo rašoma ne kartą, kad visa tai dings laipsniškai. Pradžiai, dabartinis išvykimo terminalas bus paverstas nauja ir vientisa duty-free zona, paskiau stalininis pastatas taps integruota traukinių stotim, galiausiai, po dešine atsiras naujas korpusas su papildomom rankovėm.

    • 2024-09-25T09:38:37+03:00

      Buvo rašoma ne kartą, kad iki 2022 iki Utenos ne betonke važiuosim. Bet matom, kad tik šiemet kažkas realaus prasidėjo. Tai ir čia- esminis klausimas kada. Terminalo statyba nepilni du metai, tai čia tik pinigų klausimas. O tie pinigai nėra toookie jau dideli, kad tokią gėdą šitiek metų turėti. Išvykimo terminalas tik išplečia dabartinį, bet 100% jo nepakeičia. Tai palaukim atidarymo ir pamatysim, ar čia viskas taip gražu, kaip piešiama. Bijau, kad realybė bus kiek kitokia...

    • 2024-09-25T10:04:32+03:00

      Nebenusišnekėkite. Terminalo statybos buvo žaibiškos. Aviacijoje laikas yra pinigai. KUN praplėtimas taip pat tiesiog dygsta dienomis. Niekas ten nelaukia, kol krapštote nosį. Juk buvo tiek kartų rašyta, kad rekonstrukcija toliau vyks tolimesniais etapais laipsniškai, niekas oro uosto remontui neuždaro. Ar bent perskaitėte nors vieną straipsnį apie tai? Antraštes skaityti neužtenka, nebent esate neurotinė blondinė. O ir Utenos betonkę su VNO lyginti yra absurdiška. Utenos betonkė realiai apčiuopiamų pajamų negeneruoja ir aptarnauja kaimus (taip, kaimus), kai VNO per metus aptarnauja daugiau nei 6 mln. keleivių, kurie kasmet atneša milijoninius pelnus.

    • 2024-09-25T10:36:00+03:00

      Paskaitykite pradžiai ką rašau. Virš 30 nepriklausomybės metų, o vis dar turim kaimo lygio oro uostą su stalinistiniu paveldu. Tai apie "žaibiškai" aš kiek kitą nuomonę turiu...

    • 2024-09-25T10:50:16+03:00

      Tamsta su faktais, kaip matau, nedraugaujate. Nuo 1991 metų, oro uosto terminalai rekonstruoti 3 kartus. 1993 išplėstas dvigubai, 2007 išplėstas dar dvigubai, 2024 išplėstas dar dvigubai. Nebepaistykite apie kažkokius stalininius paveldus, nes tai yra tik fasadinė oro uosto dalis. Daugiau nei 90% oro uosto ploto pastatyta jau nepriklausomoje Lietuvoje.

    • 2024-09-25T11:01:07+03:00

      Koks skirtumas kada pastatyta, bet kai reikia grįžus apeiti pusė Vilniaus, kad į lauką išeitum, tai abejoju ar nėra būdo viską lengviau sumodeliuoti ir daug tiesiau :)

    • 2024-09-25T11:14:07+03:00

      O tamsta su teksto suvokimu nedraugaujate. Kur jūs matote mano teiginį, kad nuo 1991 niekas nedaryta? Kaip pastovus šios (valstybinės reikšmės) infrastruktūros naudotojas, aš konstatuoju faktą, kad oro uostas šiuais dienai yra apverktinas. Ir bijau, kad naujasis ir lgailauktas išvykimo terminalas nė pusės problemų neišspręs. Tam turiu tikrai nemažai inside info, kad galėčiau daryti tokias (gal kia kam ir nepatinknčias) prielaidas. Ar dabar aiškiau?

    • 2024-09-25T11:30:24+03:00

      tai klokit savo inside info, nes dabar tai whataboutizmas ir daugiau nieko; kiek aš matau kaip viskas keičiasi paskutiniais metais - viskas su VNO bus gerai, bet Palangos verslininkams vis tiek vasara bloga ir balionėlis nedžiugina taip pat

    • 2024-09-25T11:31:02+03:00

      Aš sutinku ir tikiuosi, kad čia daug daugiau postūmiu bus, nes nusileidus jau matosi nerimta. paprastai apie oro uostą ten daug visokius pramonės, sandėlių ir t.t. o matai sodus ir kapines. tai čia plėtros VNO yra dar daug kur daryti, o viską daryti jau vakar reikėjo. Tai, kad užteks džiaugtis, o reikia atsiraitoti rankoves ir dirbti iš peties.

    • 2024-09-25T12:15:23+03:00

      Tikrai neprivalau čia kažkam atsiskaitinėti. Bet valstybės požiūrį į viską parodo tai, kad pirmiausia atsirado VIP terminalas :) O kad bus gerai, tai net neabejoju. Mano pirminis komentaras buvo apie tai, kad jau seniai TURĖJO būti gerai. O kol kas tik už PR galima 10 balų parašyti.

    • 2024-09-25T15:03:13+03:00

      Tai taip, nes vis prilipdydavo po korpusą. O dabar, kai pastatytas didelis atskiras pastatas, tas funkcijas atskirs fiziškai ir bus galima perorientuoti senųjų terminalų interjero edrves, kas ir bus netrukus pradedama daryti. Dėja, prelegentas neurotiškai sapalioja apie kažkokias utenos betonkes, todėl prasidėjo beprasmė diskusija.

    • 2024-09-25T18:47:49+03:00

      VIP terminalas reikalingas priimant valstybių vadovus ir t.t. Be jo LT išties būtų kaimas, kuriame nevyktų tarpptautiniai diplomatiniai renginiai. Seimo nariai, patikėkite juo nesinaudoja.

    • 2024-09-25T19:32:44+03:00

      99.9 Proc vip terminalo keleivių nėra valstybių vadovai. Valstybių vadovai atskrenda kartą per kiek dienų at savaičių, dėl to reikia viso tokio terminalo? Kažkaip iki šiol ir be terminalo atvykdavo.

  • 2024-09-26T08:32:46+03:00

    Mastant strategiškai reikėjo apskritai šitą tragediją, kuri kaimiečių analuose vis dar vadinama oro uostu, su buldozeriu sulyginti su žeme ir statyti naują modernų šalies poreikius bei laikmetį atitinkantį tarptautinį oro uostą greenfielde kur nors ties elektrėnais…

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791