Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-02 16:08
2025-12-02 13:11
2025-12-02 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kiek parkingo bus? Kažkaip šitą labai vis nutyli. Kaip STR'o normas įvykdys 15 arų sklype?
Dabar urbanizuotose teritorijose gali būti ir 0 jeigu šalia viešasis transportas. ES jau ruošia reglamentus su parkingo maksimumais miestuose kad atitiktų žaliąjį kursą ir būtų skatinama nešvaistyti resursų asmeniniam transportui.
Įdomu, kaip 1100 žmonių suvažiuotų (ir išvažiuotų) į darbą šiame būsimame pastate Vilniaus viešuoju transportu :)
Gal taip kaip ir kiti keli tūkstančiai ten dirbančių? Juk nėra taip, kad ateina 17val ir visi atsistoja ir išeina. Srautas žmonių išsiskirsto per 2-3val.
Kaip ir dabar: atvažiuoja pas mus į kiemą (Rinktinės g), pastato savo kledarus, ištraukia paspirtuką iš bagažinės ir riedą į ofisą.
taip, kaip daug didesnis skaičius žmonių kasdien daro Londone.
Taip kaip ir kitur suvažiuoja. Ne visi su savo trantalu rieda. O be to, tų biurų demografija daugiausia gyvena centrinėje miesto dalyje, tad automobilis nėra reikalingas.
Viešuoju transportu daug paprasčiau suvežti nei automobiliais. Jei 1100 sugalvos automobiliais važiuoti tai visi stovės kamščiuose. Į Londono city virš 90% darbuotojų suvažiuoja viešuoju transportu, likusieji pėsčiomis/dviračiais ir maža dalis automobiliais.
Kai Vilniuje bus Londono lygio viešasis transportas, tada ir pas mus važiuos. Dabar lygini ir nusišneki, nes net per šviesmetį nesilyginą kokybė ir pralaidumas viešojo transporto.
arba Amsterdame, New Yorke, Berlyne, Paryžiuje, ar ne? Pabandyk iš Tarandės arba Kalnėnų viešuoju transportu vaikus į mokykla nuvežti ir į Konstitucijos pr. į darbą atvažiuoti.
Tai vietoj to kad tamsta prasytu tarandej pastatyti ugdymo istaiga i kuria vaikai patys galetu nueiti tai Jus prasot stovejimo vietos prie biuro? Logika tame matote isasfaltuoti daugiau zaliu zonu kad Jus vaika i kita miesto gala mokytis nuveztumet? Ir kai tamsta darbinates tai yra Jusu problema kaip darboviete pasiekti o ne darbdavio ir tuo labiau ne miesto. nes taip kaip tamsta nori asmeniniu trasportu riedeti i darba taip kiti nori kad mieste butu daugiau zaliu erdviu o ne asfalto ar daugiaauksciu stovejimo aiksteliu. tad kodel butent jusu noras turi buti auksciau uz kitu?
Nesilygina, nekeičia fakto kad jei 1100 sugalvos automobiliais važiuoti tai visi stovės kamščiuose. Dabar važiuos perpildytuose autobusuose. Geriau taip negu kad kimštų gatves, yra kas be automobilio negali ir jiems šitie darbuotojai su savo automobiliais trukdytų, o autobusuose jie trukdys mažiau.
1100 žmonių yra 22 trumpi autobusai pilni. 66 trumpi autobusai jei trečdalis tik išlipa. 66 autobusai pravažiuoti per valandą - 1 į minutę. Realiai suvažiavimo langas šiuolaikiniuose ofisuose 2 valandos. O jei autobusas prailgintas, tai bus 33 autobusai, kurių trečdalis išlipa šioje stotelėje per 2 valandas. 1 autobusas kas 4 minutes. 1100 žmonių suvažiuoti reikia jau bent 1000 automobilių. 1 juosta per minutę max gali pravažiuoti teoriškai 30 mašinų (esant kamščiui ir dar kai į aikštelę įvažiuoti reikia tai gali likti ir 2). Važiuoja ne tik į čia, bet jei trečdalis mašinų suvažiuoti tik į šitą pastatą, tai juosta užimta 100% bus 2 valandas. Tik autobusais važiuojant juosta realiai liks pustuštė, nes pravažiuos 1 autobusas per minutę, čia 30 mašinų. Taip kad ne, viešuoju transportu suvežti žmonių problema yra tik kad viešasis transportas važiuotų pro ten patogiai. Užtenka vienos juostos. Asmeniniais automobiliais reikia bent 2 juostų.
t.y. metro?
Taip, būtent - arba geras, patogus, kokybiškas viešas tranportas arba parkingas. O dabar nei to, nei to. Atsiranda papildomo 19 tūkst m2 / 1100 darbo vietų. Sėkmės nuomojant tokiems planktonams kaip tu, kurie veda vaikus į mokyklą kur panorėję ir darbai patys juo renkasi, ir CBD įsivaizduoja žalius parkus :)
Tai apie tai ir kalba. Jei nedaro parkingo, tai reikia patogaus ir kokybiškos viešo transporto. Deja VIlniuje jo nėra. Tad tokiems projektams parkingas vis dar būtinas.
Planktonams? As tamsta kazkur izeidziau? Kad ne tik tujinates bet dar ir izeidinejate? Zmogaus isivaizdavimas kad kazkas kazka jam skolingas ar privalo duoti yra proporcingas jo kulturos lygiui. As Jums kulturingai atsakysiu kol mase zmoniu nepriklausomai nuo to kad neturi kur statyti auto, ar ilgas valandas stovedami kamsciuose vistiek teiks prioriteta asmeniniam transportui tol viesojo paslaugos taip stipriai nepageres. Nes viesasis transportas Lietuvoje veikia ekonomiskumo principu. Negalima investuoti keliu simtu milijonu i projekta kurio naudos o gal net poreikio negalima vertinti. Taip cia gaunasi sioks toks uzdaras ratas o bet taciau esmine dedamoij sitame reikale yra pinigai ir ju atsiperkamumas.
Čia esi neteisus. Kai viešasis tansportas taps patogesnis už asmeninį transportą, žmonės mielai juo naudosis ir teiks prioritetą. Deja, čia neveikia ekonmiškumo principas, kaip ir daugelyje viešųjų paslaugų.
Patogesniu kuo? Viesas transportas tikrai neatvaziuos ta minute kai Jus uzsinoresite, viesas transportas tikrai Jusu nenuves nuo Jusu duru iki Jums reikiamu duru ir t.t. tad kokiu patogumu Jums reikia gal galite konkreciai ivardinti kad atsakingi asmenys uz jo vystyma zinotu kuria linkme dirbti.
Viešasis transportas bus patogus - kai juo bus galima pasiekti kelionės tikslą (iš bet kurio taško A į bet kurį tašką B Vilniaus mieste ir aplink jį) greičiau nei asmeniniu auto, kokybiškas - neprakaituojant karštą vasaros dieną, nešalant žiemą. Atrodo, visai nedaug tereikia. O kai atsakingi asmenys mąsto, kad tranportas nevažiuos kas 5-10 min (nu neduok dieve, važiuos kai kažkam reikia), o važiuos kas psuvalandį ar valandą - tai viešasis transportas niekada netaps patogiu.
nušluokit ir tą baraką su baisių monolitu
Realiai puse Snipiskiu reiktu su buldozeriu pravaziuoti.
Kad jau mažesnė pusė beliko. Iš visų pusių šluoja...
Man irgi ta mintis, kad būtinai reiktų nušluoti tą baisų baraką Lvovo g. 38A. Man juokingiausia, kad barako gyventojai verkia, kad parkingo nebebus. O kai pirko tas chamurkes, tai nematė, kad parkingo nėra. Visi tikėjosi gatvėj numetinėt savo automobilius.
Taigi čia tradicija. Pirkti butą, nesirūpinti parkingų, vis tiek visur važinėti automobiliu ir tikėtis, kad "ai čia po krūmu numesiu".
Vakarine puse gerai pravalyta, bet i rytus nuo kernaves gatves dar labai daug darbo.
Nepamirškite, kad ten ir paveldinių yra ;) Saugosim kartu su lauko wc...
ten pakalnio skanseno izbūškių architektūrinio socialinio paveldo vertybė, nieko ten nebus, nebent nakvynės namai “latras” ir “švirkštas”
Visiskai sutinku. Paveldu laikomos ruberoidu apkaltos lusnos ir celofanu dengti siltnamiai. Central Business District vadinasi. Atvezi verslo partnerius i savo stiklinius headquarterius, o pro langa lauko sikinykas sviecia.
Vieną gatvę dėl įvairovės, pvz Giedraičių, galima palikti senoviškai, nors kad vietinė vata ten fasadus ir kiemus susitvarkys, tai svajonės, nebent parduos turtingesniems romantikams rajonui vystantis. O visa kita aplink tai tiesiog dar didesnė rožinė svajonė, išreikšta per blogą zoningą. Pati ta vata rankom trintų ir užsidirbtų, jei jų izbūškes leistų brangiai parduot, griaut ir normaliai viską išvystyt.
Releven pr straipsnius užsisakyti tik gali, nei vienam projekte jokio judesio.
Realiai tai nusikaltimas miestui. Transporto kamščiai tai ne atsitiktinis gamtos reiškinys, tai konkrečių valdininkų arba nusikalstamos veiklos arba nekompetencijos padarinys. Norit padaryti darbuotojų tankį kaip Londone? Būkit malonūs padaryti ir tokio pat pralaidumo viešąjį transportą (o be metro jo nepadarysite tokiu). Nėra metro, bet užsimerkiat ir išduodat leidimą? Esate nusikaltėlis.